DET SÅ FUCKING VIGTIGT :-) :-) :-) !!!! I love IT - I love It ALSO!!!
Nani din dejlige dreng - Rafael skylder vist en tak for det bajer. .
Hva skete der iøvrigt for Evra's opkast og Nani's til sidst i kampen - nogen der så den ??
Glory Glory
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
Næe, så den ikke. Der var noget rundbold mellem Varde og Vorbasse på dk4, og så må man jo vælge........ Var det noget med at de 2 omtalte brækkede sig, eller hur?
Det var vel en ventet hjemmesejr. Var man lidt nervøs for Spurs alligevel. Helt ubegrundet. Nå - intet er ændret. Chelsea vinder vel 12 eller 13-0 over Stoke.
Mesterskabet bliver afgjort på Anfield!
Evra brækkede sig og Nani hostede kun men lignede en der skulle gylpe lidt.
Alle snakker om Anfield og ja den bliver spændende mææææn. . . . Jeg tror at du tar' fejl når du siger at Chelsea bare kører dem over imorgen. Stoke har jo ingenting at spille for men ingen kan lide at tabe. Stoke kommer med 3 sejr 8 uafgjorte og kun 5 nederlag i deres 16 ude kampe i PL. Dertil skal det nævnes at de har en målscorer der hedder 9-16. De lukker altså i snit et mål ind per kamp. Ikke dårligt. Så skal det også nævnes at Stoke ikke har tabt en udekamp siden 26. december 2009 imod Man City. Vi har altså med et hold at gøre der ved hvorn man skal forsvare sig på udebane.
Selvfølgelig er Chelsea favoritter imorgen - men en realistisk chancevurdering ville være 65 - 30 - 5 som jeg ser det.
Jeg tror sgu Chelsea drengene mærker presset imorgen og hvis den står 0-0 i 2. halvleg så bliver tingene afgjort imorgen.
Er det bare ønske tænkning eller hvad :-)
Jeg ville nok også kaste op hvis jeg skulle rende rundt i sådan en trøje... :-)
Fin analyse af Stoke, Lasse.
De spiller på udebane igen i runde 18.........så må vi se om det stadig holder :-) Men spændende afslutning på PL igen i år.......
:-) Vi slog Tottenham for Jer idag - nu må I return the favor på Anfield !
Kom så Arsenal !! Giv Liverpool drengene noget at spille for !!
Odds 1,09 på Chelsea sejr ved DS. Hmm. Du ville ikke holde længe som oddssætter :-)
Danske spil er også under markedet det ved du :-) Og måske de ku have brugt min analyse før de gik all In på Chelsea. Bliver ingen WO imorgen !
Øv bøv !! Så er det op til Liverpool !!
Ellers en fin analyse Lasse. Mon du kan lave en igen til næste weekend?
Nej hvor du dog hygger dig på min bekostning lille K. . Mon jeg skal lave en analyse af dig ? Ville nok ta' lidt tid - Næste gang du vil bidrage positivt så lad vær.
c'mon Lasse - det er jo ynkeligt at se, når en dedikeret ManU'er skal ty til det du har gang i - du begynder vel ikke at synge Liverpool slagsange...?
Jeres sidste kamp bliver jo så lidt nemmere, da Stoke's udebanescore fik et klasse løft i den negative retning af de sande mestre ;-)
Du må gerne lave en bette analyse af mig også - konen undrer sig tit over, hva' der foregår, så go ahead..
Skal beklage min overdrevne spådom på 12 eller 13-0. Det var jo overhovedet ikke i nærheden...
Det ser sgu ikke for godt ud lige nu:-( Lasse du må satse på Bayern i CL i stedet for, så er sejren hjemme i det lille CL spil
« Begået, og tildelt Straffe, ? - ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhHHHH JJJJAAAAAAAAAAAAAAA>!!! !!! ! - WTF? »
Tilbage til forumoversigt
Regler og forbehold | Vilkår og rettigheder | Personlige oplysninger | Kontakt | Hjælp | 3 Holdet.dk | Copyright © 2000 - 2012 Swush.com. All rights reserved.