14. januar 2012 anmeld

Startopstillinger

Nogle der ved hvor man kan se diverse startopstillinger inden kampstart?

/Hempel

Svar på indlæg

KasperHempelKasperHempelKasper, ValbyMand, 26 årTop 10%Bronzebæger

16 svar indtil nu

14. januar 2012 anmeld

Internettet

Don KDon KNogen skal vist være glade for, at jeg har nedprioriteret suppen de sidste 6-8 ugerTop 10%Top 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Mistet UdmærkelseBronzebæger
14. januar 2012 anmeld

teamtalk :)

14. januar 2012 anmeld

Der kom da lige et par ændringer på mit hold, efter man så startopstillingerne... :)

14. januar 2012 anmeld

Ja, en hel del .... Mange (20%) som ikke nåede at få Agger ud!

RMIRRMIRTdF uden reserver??? .... God fornøjelse!!!Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Bronzebæger
14. januar 2012 anmeld

Ja, som Don K havde forudset, så har vi nu alle sammen købt de samme oplagte spillere, fordi reglerne er ændret til handel frem til line up, så det bliver helt tilfældigt hvem der vinder til slut. Til gengæld er vi er alle sammen bundet til PC´en hver lørdag.

Jeg er gået fra 15 til 4 hold, da det er umuligt at nå at vedligeholde så mange på 45 minutter, vil tro mange andre "storspillere" har gjort det samme, og at dette er en af årsagerne til det drastiske fald i antal tilmeldte hold. En anden årsag er sandsynligvis at dem der ikke ønsker at sidde foran PC hver lørdag, godt ved de INGEN chancer har for en topplacering, og derfor trækker følehornene til sig..

Vi står altså med 4 KLARE ulemper med den nye regel om handel frem til deadline.

Morten SmedMorten SmedHvad koster 4 blå grønlændere egentlig, kan Hr. Møller ikke skrive en check?Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%
14. januar 2012 anmeld

Missed penalty: Rooney

14. januar 2012 anmeld

Yakubu rødt kort :-(((

14. januar 2012 anmeld

@5.
Der er helt ukorrekte konklusioner du kommer med, de seneste gange har man kunne sætte sine hold frem til kampstart i 1. runde. I fremtidige runder vil der typisk kun være en kamp man kan se startopstillingerne fra, så det med at det bliver helt tilfælding hvem der vinder spillet er noget forfærdelig sludde, det er en bitter mands snak, bare fordi reglerne ikke er som han ønsker, de skal være.

Jeg tror tværimod stor spillerne hilser det her med skift til kampstart velkomme igen.

Dem der sidder foran PC hver lørdag, ved godt at det ikke kun, er det de vinder på, for der vil jo typisk kun være 1 kamp, man får startopstillinger fra, så det kræver stadig stort forarbejde med at undersøge de øvrige hold med hensyn til et gæt på deres startopstilling.

.

14. januar 2012 anmeld

1. 8

Det er ikke helt sandt. Et hurtigt kig på programoversigten afslører at ca halvdelen af forårets runder vil resultere i det problem Morten Smed fremhæver.

14. januar 2012 anmeld

1.9 Nu vil der jo blive rykket rundt på tiderne hen ad vejen for tv`s skyld.

Jeg syntes det er fedt med frist til kampstart inden spillet starter mens ellers burde det være 1 time før så alle kan være med uden at skulle sidde og tjekke alle hjemmeside for start opstillinger

BennedbækBennedbækTDF er det bedste spil af alle, med eller uden reserver er jeg med, men for at undgå alt for meget ballade ville det jo være perfekt med en reserve i hver katagori.....Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
14. januar 2012 anmeld

Synes også det er en rigtig dårlig idé med mulighed for udskiftning helt op til kampstart. Det vidner de små 20% "Agger-hold" da tydeligt om....

Lars Andersen 2Lars Andersen 2Lars , København STop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
14. januar 2012 anmeld

er det ikke kun i første runde?

14. januar 2012 anmeld

Nix!

RMIRRMIRTdF uden reserver??? .... God fornøjelse!!!Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Bronzebæger
15. januar 2012 anmeld

Var til føsda. Lånte en com. 15:15 da jeg lige ville tjekke startopstillinger, så gik hans com ned, fedt fedt fedt. Så nåede ikke at skifte, næste gang laver I det om så det ikke kun er 1 time før. Nu skal man sgu være afhængig af en computer til en fødselsdag. grotesk... :-)

JoeboJoeboPortugal,Tyskland og Holland. Ronaldo,Gomez,huntelar, Van Persie. Top 2 topscore i Spanien,Tyskland og England: " Jeg frygter ikke deres angribere" Citat Morten "gamle" Olsen Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerMistet Udmærkelse
15. januar 2012 anmeld

Har de ikke PC på grillen?

Morten SmedMorten SmedHvad koster 4 blå grønlændere egentlig, kan Hr. Møller ikke skrive en check?Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%
15. januar 2012 anmeld

:-) nej heller ikke. Men det var nu ikke dér jeg var.

I øvrigt, så lige at ham jeg møder i cuppen, har 4 sunderland spillere, 4 man. city spilllere, hvor 2 af dem er touré, den ene som anfører, samt Kompany, og så han har BA i angrebet?? Tror ikke helt han har sat sig ind i holdet, eller har glemt det var i denne weekend vi startede.

JoeboJoeboPortugal,Tyskland og Holland. Ronaldo,Gomez,huntelar, Van Persie. Top 2 topscore i Spanien,Tyskland og England: " Jeg frygter ikke deres angribere" Citat Morten "gamle" Olsen Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerMistet Udmærkelse

« Nasri? - Startopstillinger - Hold oplysningerne tæt til kroppen! »

Tilbage til forumoversigt