16. december 2011 anmeld

David Stockdale

Er i venlig og tilføje David Stockdale til spillet. Han er tilbage i Fulham efter Martin Jol endte hans lejeophold i Ipswich, da Schwarzer jo er ude i ca. 6 ugers tid...

Selv tak for gaven drenge - utroligt at man skal gøre Swush opmærksom på dette og dermed dele sin 'gave' til runden med alle andre...!

Svar på indlæg

5 svar indtil nu

16. december 2011 anmeld

Jeg skrev til dem i eftermiddags via kontaktformularen - ingen reaktion endnu

HALLOOOO SWUSH.............!

Morten SmedMorten SmedHvad koster 4 blå grønlændere egentlig, kan Hr. Møller ikke skrive en check?Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%
17. december 2011 anmeld

Ja, det er under al kritik, at Swush ikke har opdateret spillet! Kom nu ind i kampen! Vi betaler penge for det her. Spillet handler om at spotte de her ting som "manager", så det kan, som Jesper skriver, ikke være rigtigt, at de managere, som investere meget tid i at indsamle viden om spillere og kampe, ikke kan drage fordel af det, fordi spiludbyderen ikke gør det, de bliver betalt for.

17. december 2011 anmeld

Man kan jo sende en mail til swuch, når man har noget man ikke vil dele med andre

BennedbækBennedbækTDF er det bedste spil af alle, med eller uden reserver er jeg med, men for at undgå alt for meget ballade ville det jo være perfekt med en reserve i hver katagori.....Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
17. december 2011 anmeld

Er sikker på at han nok skal blive oprette, altså efter dagens kamp;-)

BennedbækBennedbækTDF er det bedste spil af alle, med eller uden reserver er jeg med, men for at undgå alt for meget ballade ville det jo være perfekt med en reserve i hver katagori.....Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
17. december 2011 anmeld

Stockdale er nu blevet aktiveret.

Mvh.
Christian

Christian - Swush.comChristian - Swush.comHvornår skal Grønland være håndbold VM værter?Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Administrator

« Er der nogen der ved hvilken Præmie der er i Premier Cup - David Stockdale - Darren Fletcher »

Tilbage til forumoversigt