Fantastisk!
Sindssyg sæson vi får!
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
bare for dårligt jeg ikke tog Rooney som anfører !
Tror godt vi kan sætte kryds ud for United/City kampene allerede nu, så kan Liverpool for min skyld godt tage 3 pladsen, nej det med liverpool mener jeg ikke alligevel så heller Wolves...
1. Man U. 2. Man C. 3. Chelsea 4. Liverpool
Yes Gunners helt på spanden herligt lad dem for gud skyld forsvinde helt ned igennem rækkerne, booring booring arsenal.
1. Man u 2.chelsea 3. Man. C 4.Tottenham
Som jeg har nævnt i en anden tråd kan det ikke blive andre end Spurs der vinder. De har været ekstremt uheldige med 2 knebne nederlag til de 2 klubber fra byen mod nord, men vinder de resten skulle den være sikker nok. Skulle der ske en overraskelse, at de ikke holder hele vejen, så ser jeg frem til om Man C kan hamle op med storebror. De har klart potentiale til at komme langt. Jeg er ikke voldsomt imponeret af deres backs, men resten af holdet er høj klasse.
Knebne nederlag...haha...
Håber Arsenal får lavet et par indkøb her til sidst, så de i det mindste ender i top 5. Men uden indkøb så får de det svært arsenal.
Manchester United må være favoritter. Men City spiller godt nok godt!
City United Chelsea Norwich
« Torres ;( - 8-2 - Åbning for transfer »
Tilbage til forumoversigt
Regler og forbehold | Vilkår og rettigheder | Personlige oplysninger | Kontakt | Hjælp | 3 Holdet.dk | Copyright © 2000 - 2012 Swush.com. All rights reserved.