11. april 2011 anmeld

(Måske) snydt for rundepræmien!

Hej Swush.com

Igår aftes da søndagens runder var færdigspillet, og der var givet de point der skulle gives, var jeg inde at tjekke "highscore", hvor jeg lå nummer 1, omkring 100.000,- foran Team Naya på 2. pladsen.

Jeg har så lige været inde at tjekke stillingen nu her igen, og ser til min forbavselse, at jeg ikke længere ligger foran førnævnte hold... Til trods for, at han ikke har nogle spillere der kan tjene point for denne runde!!!

Hvordan hænger dette sammen, for må da indrømme, at jeg føler mig en anelse snydt nu. Især hvis det viser sig, at det bliver en eller anden pludselig ændring eller skøn der har forandret stillingen til hans fordel!??

Håber I kan svare mig på mit spørgsmål, i dette indlæg.

Mvh.
MichaelVang

Svar på indlæg

2 svar indtil nu

11. april 2011 anmeld

Hej Vang.

Kunne det tænkes at det er fordi Alex Ferguson's manager point ikke var tilføjet igår, men siden er blevet tilskrevet manuelt af Swush?

Han er jo korrekt blevet tilskrevet 95.000 efterfølgende.

Mvh.

JESUS4YOUJESUS4YOUKim (JESUS), Odense Jesus Rules the world!!Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
12. april 2011 anmeld

Hej MichaelVang

Der er altid mulighed for ændringer indtil kampene verificeres og der hejses grønne flag på rundesiden. I princippet er der også mulighed for ændringer efter der er flaget grønt, men det sker nu ganske sjældent.

De mest hyppige korrektioner angår assists. Årsagen er at der liveopdateres med de data som vores leverandør giver os, og de definerer assists anderledes end premierleague.com som vi benytter i PL spillet. Vi retter derefter ind efter premierleague.com i forbindelse med efterkontrol af kampene.

I denne runde er Ivanovic fra Chelsea blevet korrigeret og har fået en assist. Det er ihvertfald én ændring som er relevant ift. at I har byttet placering.

Mvh.
Christian

Christian - Swush.comChristian - Swush.comHvornår skal Grønland være håndbold VM værter?Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Administrator

« Grønlænder - (Måske) snydt for rundepræmien! - YNWA »

Tilbage til forumoversigt