Hvem vinder Premier League 2010/11?
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
Stemte: Svar 1: Manchester United
Der er åbenbart ikke mange der tror på Arsenal (host, host, inklusiv mig selv)! Jeg tror desværre Tottenham dummer sig for meget, når de spiller ude og særligt imod de større hold. Vi kan være enige om at Liverpool er en saga blot i denne sæson. Chelsea er på retur - så der er stadig spænding i vinderfeltet.
Spændingen er væk
Stemte: Svar 2: Arsenal
Kunne bare ikke stemme Liverpool, hvorend jeg gerne ville .-( Derfor håber jeg på Arsenal, fordi de spiller en god gang underholdende fodbold.... Hvilket Tottenham iøvrigt også gør, men dem tror jeg nu ikke på..
Måske ønsketænkning!
Stemte: Svar 6: Liverpool
Eller nogen af de andre.Er der ikke snart Superliga?
Helt enig i at Arsenal, der vinder hele molevitten er ønsketænkning. De skal til at slå "de store" og blive ved med at vinde de næste 10 kampe eller lignende og det er svært at se ske. I Champions League overfor Barcelona - det var en grim modstander!
Spændingen er ikke helt væk. Men det eneste hold, der nok kan holde stand med mægtige United er Arsenal. De er 5 point bag Manchester United. Men hvis Manchester United ikke snart bare taber én kamp (hvilket de ikke gør) så er mesterskabet hjemme!
arsenalfan... Det med at du skriver Arsenal skal til at slå "de store" er jeg ikke helt enig i. De har næsten lige slået Chelsea 3-1.
Stemte: Svar 4: Chelsea
Chelsea! Fordi de med deres 2 indkøb har styrket bredden i deres i forvejen fantastiske trup. Samtidig virker det for mig som det fysisk stærkeste af topholdene og med det klart bedste (på papiret) angreb. Der er ingen af de andre hold som har 3 super stærke angribere ala Drogba, Torres og Anelka i deres trup + Kalou kan bruges når de andre er skadet eller han kan spille på fløjen.
Endvidere ser Chelsea's resterende program en del nemmere ud end f.eks Manchester United som skal spille ude mod Chelsea, Liverpool, Arsenal + de har de 2 lokale derby's mod Manchester City og Blackburn - begge kampe hvor man ikke altid trækker de 3 points.Vinder Chelsea de 2 kampe mod United så er alt ihvertfald helt åbent.
Manchester City tror jeg slet ikke på - de er ikke stabile nok.
Arsenal helt sikkert rækkens mest underholdende hold at se på, de ville vinde Premier League hvert år hvis det udelukkende handlede om at spille underholdende og flot fodbold, men i længden tror jeg ikke på dem. Dog ser deres resterende program fornuftigt ud, men ryger de ud til Barcelona i Champions league sker der det samme som sidste år - Holdet går ned!
Jeg tror Premier League's top 6 ser således ud d. 22. maj :
ChelseaManchester United ArsenalManchester CityTottenhamLiverpool
United Chelsea Arsenal Man C Sunderland A.Villa
@Thomas Nørregaard
Gode argumenter hvis de vel og mærke var sande. United mangler ikke City 2 gange. Anelka super angriber ?? 6 mål i 21 PL kampe er ikke særlig godt. Javier Hernandez har i 16 kampe lavet 7 æsker og det som indhopper i 9 ud af de 16 kampe.
Chelsea er 10 p. efter med 42 p. tilbage at spille om. Udover det skal de hente de 10 p. på et hold som stadig har til gode at tabe en PL. kamp denne sæson. Det virker meget urealistisk og nærmest umuligt. Du har dog ret i at United mangler Liverpool, Arsenal og Chelsea ude - men Chelsea mangler stadig OT.
Jeg vurderer det til at hedde noget i stil med United 75 % Arsenal 17 % og Chelsea 8 %. Bookmakerne ligger med odds op til 36 gange pengene igen hvis Chelsea skulle gå hen og løfte pokalen. Go for it :-)
Glory Glory
Kan se du mener Blackburn er et lokal derby så glem hvad jeg skrev om City. En ting der også skal huskes på er mål forskel. Chelsea skal dermed hente 11 p.
Tror også at Man U er stukket af .... Men spændingen kan hurtigt indfinde sig igen!
Er overbevist om at Chelsea smadrer Liverpool ... Men United vinder formentlig også en let udekamp i weekenden. Men så "slutter festen" også ... United får smæk af Man City i næste runde!!!
@Lasse som du sikkert kan læse er jeg ikke enig med dig... men det hele er jo gisninger også fra min side.
Statistisk bør det ikke kunne lade sig gøre at United sætter 10 points til - men som jeg skriver: de 6 af dem kan Chelsea selv tage og det er vel ikke utænkeligt?
Allerede fra starten af marts (6.marts)kan United have smidt 9 point som jeg ser det... Taber til City, Chelsea og pool....Og så er spændingen tilbage i PL.....
Lidt facts : sidste år tabte United hjemme og ude til Chelsea, de tabte ude til Liverpool og spillede uafgjort ude mod Rovers - men dermed ikke sagt at de gør det igen....?
Jeg er hverken Chelsea eller United fan, jeg gætter kun i en forum tråd som handler om netop at tippe hvem man TROR vinder PL. Og når JEG kigger på de 2 holds resterende program ved jeg godt hvilket JEG ville vælge.....
Skal man se på de 2 holds angribere ser jeg det således..
Torres vs. Rooney = 2 angribere som er på vej tilbage - duellen er lige.
Berbatov vs. Drogba = man kan vel være for og imod, men her ville jeg fortrække Drogba til enhver tid, han er klasser bedre på alle skalaer. Ja Berbatov er topscorer i PL, men han score sine mål mod de småhold.
Anelka vs. Hernandez = Anelka mener jeg er en klasse over Hernandez pt. men ingen tvivl om at Hernandez er fremtiden for United. Anelka var banens bedste mod Sunderland i midt ugen - hans formkurve er stigende.
Skal man tage den sidste med?
Owen vs. Kalou = hvem ville du vælge?
Hernandez er en klasse bedre end Anelka. Anelka kan ikke engang opføre sig ordenlig til VM. Rooney er bedre end Torres og Berbatov er topscorer i PL og derfor bedre end Drogba. Det er ligemeget om man scorer mod de små hold. Hvis han ikke havde scoret mod de små hold, så havde de måske ikke vundet kampene. Owen er da også mange klasser bedre end Kalou..... ;)
Manchester United har den bedste trup i verden. Arsenal har den bedste midtbane. Chelsea har PL's bedste målmand. Liverpool har Suarez. Tottenham har det hurtigste hold.
Manchester United er og forbliver det bedste hold i PL/verden!
@superslax
Måske du skulle tage de røde briller af....?
Dvs. du vælger Berbatov over Rooney? Berbatov er jo meget bedre fordi han er topscore...
Hvor kommer opførelsen til WM ind i billedet?
Drogba og Anelka er topscoren i PL de sidste 2 år - derfor var de i følge dit argument de bedste spillere i PL de 2 foregående sæsoner right?
Men vi ser selvfølgelig forskelligt på det - og heldigvis for det....
Man må da være gigantisk Chelseafan, hvis man tror de vinder PL i år. Jeres argumenter holder jo ikke nogen steder (Der er jo ekstrem mange krav til at United snupler samtidig med at i tror Chelsea vinder alle de resterende kampe). Til jer kan man bare sige som Holmstrøm sagde til dem der troede AGF vandt suppen sidste år. I må kalde mig gårdmand Bjørn hvis Chelsea vinder PL i år. Man. U må stå som meget store favoritter, og de eneste der kan true dem er Arsenal. Men jeg er bange for at The Gunners går i stå og at United derfor vinder PL sikkert i år. Hvis Gunners går helt i stå er det dog ikke umuligt at Chelsea vinder sølv.
@gårdmand Bjørn
Citat .. Man må da være gigantisk Chelseafan, hvis man tror de vinder PL i år....
Tja sjovt nok er jeg så ikke det...synes egentligt jeg skrev det i mit indlæg.........
Sumasumarum eller hvad det nu hedder, du tror United - jeg tror Chelsea!Men vi er meget klogere om 14 runder........
Chelsea har jo ikke en chance for at vinde PL i år. Manchester United er ubesejret og der er ikke nogle, der kan tage sejren mod dem, når de spiller med så stor holdmorale og selvtillid. Kan ikke se Manchester United tabe til Chelsea, uanset om det er på Stamford Bridge eller Old Trafford. Manchester United holder stimen som ubesejrede til sæsonen er ovre.
Nej, jeg har ikke ligefrem de røde briller på, men når de er ubesejret, og spiller som det bedste hold i verden lige i øjeblikket, så kan man jo ikke lade vær med at skrive så godt om dem.
Ja, Berbatov er bedre end Rooney i øjeblikket. Sådan som jeg har forstået det, så er man angriber, fordi man skal scorer mål. Og Berbatov har lavet flest mål i PL i sæsonen, så han må jo være den bedste og farligste angriber. Det kan godt være Rooney har været skadet, men man kan jo ikke komme med den undskyldning at hvis Rooney ikke var så skadesplaget, så havde han lavet flere mål end Berbatov. Rooney er en klassespiller, men Berbatov har bare været bedst i denne sæson. Det tror jeg, så ikke han bliver næste år. Jeg tror virkelig Rooney slår til næste sæson, mens Berbatov begynder at få alderen at føle på en negativ måde.
De 10 point bliver uomtvisteligt til 4 hvis Chelsea vinder de 2 indbyrdes mod MaU. Men der skal en del til at slå MaU 2 gange, jeg vil sige der er ca 10% chance for dette sker. (1/3 chance for de vinder een = 1/9 chance for de vinder begge. Afrundet til 10% fordi United er stærkere og de taber sjældnere. De 4 point skal så hentes udover (5 er det faktisk pga målscoren), og det kræver ydermere at MaU skal tabe en del gange mens Chelsea skal vinde og vinde. Ja vi er vel nede i 5% chance i overalls på Chelsea vinder mesterskabet. .
Lad os nu se om de forbliver ubesejret.. gør de det så vinder de bestemt titlen, og ja det ser godt ud for dem, men men på udebane har man vundet 3 og spillet 8 uafgjort - det er vel ok?, rækkens 5./6. bedste udehold.
Når man så kigger det resterende udekamp program så synes jeg der er en del svære modstandere. Chelsea, Liverpool, Newcastle, Arsenal og Blackburn - steder hvor de traditionelt ikke får 3 points, det lagt sammen med at man har Chelsea og City hjemme også tilbage så er jeg ikke sikker på det mesterskab, men måske er det utopi at tror de smider den - men en snært af håb må man vel have for en spændende afslutning på sæsonen?
Til sidst Berbatov er en klovn, han har ingen teknik, elendigt spark, dårlig dribler, svagt hovedstød og det er mig ubegribeligt at manden har scoret 19 mål... Egentligt også underligt at han ikke har formået at score i CL når han nu er så giftig, det var jo ikke fordi han ingen chancer fik mod Bursaspor, Rangers eller Valencia men nogen af kampene kunne han end ikke score foran blankt mål..Hans mål er kommet i stimer - 5 mod Rovers og 2 hattrick - så er man på 11 og har spillet godt i 3 kampe....
Nuff said... Jeg vælger Rooney foran Berbatov, ja foran de fleste faktisk :-)
Godnat
Lad mig præsentere manden uden teknik:
http://www.youtube.com/wa-tch?v=5Zx5qy0X5n0 Bliver med stor sandsynlighed kåret som årets mål i denne sæson.
http://www.youtube.com/wa-tch?v=YIFYPwVq5xE
http://www.youtube.com/wa-tch?v=vpVj1PduJc8 en af de bedste detaljer i 08/09 sæsonen
Og hvis du stadig er i tvivl så får du også lige denne her:
http://www.youtube.com/wa-tch?v=OlW8VNewe-E
Og hold så op med at hate på United :-)
Fine mål men jeg holder stadig ved hvad jeg skrev. Faxe scorede jo også engang et flot mål i en EM finale men gjorde jo ikke ham til årets tekniker.
@Thomas
Lasse siger ikke han er den bedste tekniker, men du skrev at han ikke kunne noget overhovedet. Så viser han dig disse links, hvor Berbatov scorer nogle fantastiske mål og flotte tekniker, men alligevel bliver du ved med at han er en dårlig fodboldspiller. Fatter ikke du kan have den holdning, når han er topscorer i ligaen. Javier Hernandez har scoret flere mål end Rooney, som endda har været indskifter. Siger ikke at Rooney er en dårlig spiller... Overhovedet ikke.
Manchester Uniteds topscorer er Berbatov med 19 mål. Chelseas topscorer er Drogba og Malouda med sølle 9 kasser.
Tænk dig lige om før du kalder topscoren i PL en klovn.
Ingen teknik? hahahaha - sikke noget pis.
Man har ret til at have sine egne holdninger ... Men det er sgu lidt her som "my mind is set, so dont confuse me with facts" !!!
United vinder naturligvis, og på trods af at han hverken kan sparke, heade, driple eller noget andet....har man ikke topscorerklovnen Berbatov på sit hold, kan man kigge langt efter top 100.... Underligt nok..?
Fandt også lige denne her første berøring fra hans Tottenham tid imod United pudsigt nok.
http://www.youtube.com/wa-tch?v=NJSnBMq-S9w&feature=-related
Stemte: Svar 3: Manchester City
NÅR MAN FORSØGER SÅ TIT SKAL DET JO LYKKES NOGEN GANGE.
HER ER KLOVNENS RIGTIGE NIVEAU
http://www.youtube.com/wa-tch?v=YQSQwrLnFxA&feature=-related http://www.youtube.com/wa-tch?v=mEY-gqIyChw http://www.youtube.com/wa-tch?v=Mb6Q1ycyFWE&feature=-related http://www.youtube.com/wa-tch?v=xdUUtbFkioY&feature=-related http://www.youtube.com/wa-tch?v=pPNWOLqlFIw&feature=-related
@HenrikNu handler snakken ikke om "holdet drømmehold", for i det lys ja er det en god ide at have manden på hold. Det her handler om at jeg ikke synes han er god og at jeg til enhver tid ville vælge Torres, Drogba, Anelka, Rooney foran ham hvis det var mig som trænede et hold hvor det var muligt at vælge mellem disse spillere.
@Lasse Niveauet Berbatov spillede på i Tottenham har han slet ikke nået i United, og som han selv siger så har de 300 mill han blev handlet for tynget hans præstationer.
@RMIRJeg er ikke forvirret over nogen facts, jeg ser bare ikke noget stort lys i manden, og hvis det er facts de klip som er lagt på af Lasse, ligger der vel egentlig nogle andre facts du kan forholde dig til lige over mit indlæg.
Jeg ser ikke Berbatov som en klinisk målscorer som konstant er farlig, han har sine kampe hvor han "skinner" som da han scorede 5 mod Rovers og da han scorede 3 mod Liverpool, og som jeg skriver så er de 11 af hans mål scoret i 3 kampe. I rigtig mange kampe falder han igennem.
@SuperslaxNå ja og til sidst, de ubesejrede "røde djævle" tabte idag - ikke sandt?
Citat. Superslax : "Men hvis Manchester United ikke snart bare taber én kamp (hvilket de ikke gør) så er mesterskabet hjemme!" Og "Manchester United holder stimen som ubesejrede til sæsonen er ovre"
Påstande som nu definitivt er USANDE!
Sorry jeg hoverer men blev lige grebet af trangen til det ;-) Nu skal Chelsea vinde over Liverpool i morgen og Fulham i næste runde og når United taber til City så har Chelsea en chance for at minimere det store forspring til 1 point.....
Hej Thomas Nørregaard!
Kan godt forstå du føler trang til at hoverer når muligheden endelig opstår,specielt når man ser dine mange flotte resultater,på den korte tid du har været Manager!
Hov hov, han skal da lige have et par år til at lære det i. Og det går da fint - indtil flere hold i top 1000 PT...!
@Jesus
Fedt argument - som på ingen måder passer ind i denne tråd.Hvad får dig til at bringer mine præstationer i en drømmeholds turnering ind i denne debat?Løbet tør for argumenter? Eller bare tøse sur forbi United har tabt?
Og så kommer det fra en mand som skal lave 20 hold for at præstere med 1.....
OMFG, hvordan kan Arsenal smide point væk igår. Jeg tror jeg får en hjerneblødning!! (Det er hårdt at være Arsenalfan!)
Ja hvis Chelsea ikke får rettet 0-1 til noget bedre så bliver det sgu svært når United nu gav gaver igår....
Sgu da fint man fik solgt sine liverpool spiller inden denne runde og købt lidt ekstra fra de 3 store hold......
Har da sjældent været vidne til noget så latterligt i PL som denne runde.
Fuldstændig fænomenal runde i Premier League. 43 mål blev indkasseret bag de 20 målmænd. Er det en rekord i Premier League?
Tror på en mere forudsigelig uge næste weekend i PL, hvor Manchester United vinder hjemme og Arsenal vinder hjemme og Chelsea sikkert vinder ude. Det burde jeg smide en flad 20´er efter!
Arsenalfan: Skal du ikk snart have lavet et hold eller to? Du kan være med i Champions League Knockout, som starter om cirka en uge. Vil gerne se, hvor god en manager du er. :)
Tror du stadig Chelsea kan snuppe pokalen?
Det bliver svært selv om intet reelt har ændret sig, min forudsigelse om City slår United og Chelsea vinder de 2 indbyrdes kan stadig ske - dog kan andre i såfald det sker komme bagfra...men Chelsea skulle nok have vundet over Liverpool for at jeg rigtig troede på det.
Men lad os nu se! Jeg ved ikke om jeg rigtigt troede på det, men tager gerne debatten bare for hyggens skyld ;-)
@41 ...Håber du får ret, og at der kommer spænding ind i PL igen. Tror på at City kan slå Man U i weekenden, og hvis ellers Chelsea VÅGNER så kan det hurtigt ske.
Chelsea var overraskende RINGE i weekenden .. nu troede man lige at de var på sporet, og så leverer de en latterlig indsats mod trods alt middelmådige Liverpool. Der skal en helt anden gejst, selvtillid OG holdånd ind på holdet. Beskæmmende at se i kampen sidst hvordan Cech og Ivano kom i nærmest klammeri ... Det var meget tydeligt at de 2 ikke bryder sig om hinanden, og er der flere af den slags kontroverser på holdet, og det er der jo nok, så er det edder.... svært at vinde foldboldkampe.
Desuden katastrofalt at følge debuten til "oraklet" Torres. Han var mildt sagt værdiløs, og værre end det så viste han samme attitude som han har gjort længe i Liverpool. Sådan en selvfed, nonchalant og uengageret indstilling kommer man ikke langt med - Og man skulle jo ellers tro at han i det mindste ville kæmpe lidt for sagen - ikke mindst taget i betragtning at han lige har været handlet til en vanvittig sum, der som komentatoren sagde, havde niveau med det beløb som HELE Arsenals hold koster - det hold som stillede op til FA cuppen.
Men OKAY, Arsenal er jo også et helt anderledes "koncept" hvor man dyrker og har kæmpe held med at opforstre egne stjerner og desuden give dem chancen i en meget ung alder ... Sidstnævnte gør bare Arsenal til en klub man kun kan have respekt for og så spiller de sgu det mest underholdende fodbold - INDREGNET den sindsyge kamp mod Newc i weekenden!
Superslax, hvor er dit hold henne?
Jeg kommer også til at lave et hold lidt senere - for real. Lige nu koncentrerer jeg mig blot om meget andet -inden jeg begiver mig ud i managerspil :-)
Mit hold er det som ender i top 10, når sæsonen er ovre. (:
Hvad tror I de næste kampe ender for Manchester United?
Manchester United-Manchester City? Wigan-Manchester United? Chelsea-Manchester United? Liverpool-Manchester United? Manchester United-Bolton?
Manchester United-Manchester City? 0-0Wigan-Manchester United? 0-3Chelsea-Manchester United? 2-1Liverpool-Manchester United? 1-1Manchester United-Bolton? 3-1
Manchester City går total i defensiven - det bliver en rigtig kedelig kamp!Chelsea får mere plads overfor et aggresivt Manchester United og uanset hvad bliver det en total oplevelse.
:-)Og dette bringer altså Manchester United på første pladsen i denne sæson. Det er sgu næsten som penge i banken! Nogle der kan låne mig lidt penge som jeg kan smide ind i en bookmaker!!
Manchester United-Manchester City 0-1 Et defensivt indstillet City hold holder United og straffer dem på en hurtig Tevez kontra midt i 2. halvleg.
Wigan-Manchester United 0-2 2 scoringer af Rooney afgøre den kamp.
Chelsea-Manchester United 3-1Alex på frispark i 1. halvleg åbner Chelsea festen, Drogba på hovedet midt i 2. halvleg, reducering af Rooney, Malouda lukker festen i overtiden på en kontra efter et heftigt United pres.
Liverpool-Manchester United 1-0 Rødt kort til Rafael og straffe til Liverpool efter 10. min som Gerrard scorer på ;-)
Manchester United-Bolton 3-03 scoringer af Berbatov som tager sæsonens 3. hattrick i den kamp.
Hvis Berbatov laver det hattrick mod Bolton, så er det hans 4. hattrick i sæsonen.
Manchester United-Manchester City? 3-2 Wigan-Manchester United? 1-4 Chelsea-Manchester United? 1-2 Liverpool-Manchester United? 0-2 Manchester United-Bolton? 2-1
Nåh ja, det var også det jeg mente ;-)
Hvorfor skulle du skifte Cristiano Ronaldo. Tænk hvis han stadig spillede i United... Jeg kan ikke klare at han skiftede til Real Madrid. Han var 100% verdens bedste fodboldspiller, da han spillede i United. Og det bedste var, da alle hadede ham næsten, så blev han bare bedre og bedre.
Her er lige nogle videoer i særklasse. Det er så irriterende at han ikke spiller i United længere! Han er ikke bare god med fødderne, han er også mester i hovedspillet.
http://www.youtube.com/wa-tch?v=tsiMrl92RK0
http://www.youtube.com/wa-tch?v=Duw1-55oblc
http://www.youtube.com/wa-tch?v=ZNsWVuv_oxs
@46 "Smide ind i en bookmaker" ? Det lyder lidt brutalt :-) Men det er nok rimelig sikre penge......
Ja man må da ikke håbe det er ruller med femmere der er tale om, de kan godt slå hårdt.
Blame it on the bookie
Denne tråd får måske en anden "farve" efter næste weekend, hvor der nok kommer nogle overraskelser - det er altid spændende at følge de sidste par kampe i en sæson. Desværre gambler jeg ikke mere - det taber jeg på. Ellers ville jeg smide en hel månedsløn efter en United kamp (og når det sker, skulle det ikke undre mig at det netop er dagen hvor jeg taber penge!)
Hvilke overraskelser tænker du på, arsenalfan?
Der kunne være basis for lidt overraskelser ... flere hold er øjensynligt hårdt ramt af skader. Arsenal er vildt hårdt ramt ...
http://uk.eurosport.yahoo-.com/fantasy-football-blog-/article/28246/
Arsenals spillere er nogle de godt kan undvære. Derimod synes jeg ikke, man kan finde en afløser for Rio Ferdinand (Man Utd). Evans eller Smalling er unge, og slet ikke på samme niveau. Jeg vil dog til hver en tid vælge Evans fremfor Smalling, som jeg ikke synes SAF gør brug af. Han gjorde det dog i forrige kamp, men ellers synes jeg Smalling har været første valg af de to.
Hvem vil I vælge som afløser for Rio Ferdinand? Og Wes Brown er ikke en mulighed. Han kan jo ikke spille fodbold.
Arsenals skadede spillere kan godt undværes .... hmmm ... Nasri, Song, Walcott, Fabregas, Van Persie .... Jeg syntes det lyder som en heftig amputering!
Enig i at Rio er svær at erstatte og dit bud i form af Smalling er jo øjensynligt heller ikke en mulighed, da han også er skadet! - Også Rafeal er åbenbart stadig ude - Fabio må være starter!
Men ved ikke hvor pålidelig denne skadesoversigt er ... Kunne f.eks. ikke se at Walcott fejlede noget da han spillede mod Danmark i går!
Jeg bruger denne hjemmeside til skader i PL...Den er nogenlunde pålidelig og opdateres dagligt.
http://www.physioroom.com-/news/english_premier_leag-ue/epl_injury_table.php?SK-EY=c529514fdf16ab18a890d7d-62fd20408
Fedt link, det vil jeg notere mig!
Weekendens kampe er lidt svære at forudsige - fx plejer Manchester United at levere gode resultater hjemme, men det kører pt. rigtig godt for City. Arsenals præstationer har svinget meget og bedst som man tror de er på vej op, vakler deres forsvar gevaldigt.
@RMIR
Fabregas, Robin van Persie og Djourou er jo klar til i morgen. Og har ikke hørt noget om Walcott skulle være skadet. Mon ikke han også er klar til kamp? Og hvis det nu skulle være rigtigt med Walcott, så er det jo ikke fordi de ikke har nogle som kan erstatte ham. Arsenal har den bedste og bredeste midtbane i verden.
Det kan godt være Arsenal har en super midtbane, men deres målmand og forsvar er ikke i top 5 i england så der er deres store problem.
Hvor sikker er du på at Djourou spiller i morgen? Han udgik i sidste kamp og det så ikke ud som om han havde det særlig godt og så har de en kamp onsdag som de nok gerne vil have ham med i.
Efter hvad jeg har læst, skulle han være klar til i morgen. Men nu hvis Djourou ikke når at blive klar, så er det jo ikke den største svækkelse. Jeg forstår faktisk slet ikke, hvorfor han starter inde? Squillaci er da lidt bedre, synes jeg. Hvis man ser bort fra hans selvmål og de der dumme ting.
Djorou er blevet klar http://www.arsenal.com/ne-ws/news-archive/djourou-pa-ssed-fit-rosicky-misses-ou-t
Ja, det mente jeg også han var. Men nu er det jo ikke sikkert han starter inde, da Squilacci er tilbage. Koscielny er nok førstevalg i midterforsvaret. Men nu må vi se.
Squillaci var uden tvivl købt som anden eller måske tredje valg til centerforsvaret. (Vermalen klart første valg). Men han har jo været en katastrofe siden sin ankomst. Derfor kommer han klart efter både Koscielny og Djourou lige nu.
Ingen tvivl om at Sebastien Squillaci er klart den bedste løsning i Arsenal's centerforsvar,så længe han bare bliver holdt på bænken!
Johan Djourou er efter min mening klasser bedre!
Havde skiftet ham med martin kelly alle steder, men har i sidste sekund annuleret handlen på mine øverste hold, så håber han spiller
Kelly er ligeså tvivlsom på at starte inde som Djourou.
Kelly starter.... Men Agger og Gerrard er slet ikke med i truppen :-(
Optakt til de to bedste 16:00 kampe:
Arsenal-Wolves:
Arsenal: Szczesny, Sagna, Clichy, Djourou, Koscielny, Song, Fabregas, Wilshere, Arshavin, Walcott, van Persie.
Wolves: Hennessey, Berra, Stearman, Elokobi, Zubar, Hammill, Henry, Jarvis, Milijas, O'Hara, Doyle.
Liverpool-Wigan:
Liverpool: Riena, Johnson, Carragher, Kelly, Skrtel, Aurelio, Lucas, Rodriguez, Meireles, Kuyt, Suarez.
Wigan: Habsi, Alcaraz, Caldwell, Figueroa, Gohouri, Watson, N'Zogbia, McCarthy, Rodallega, Diamé, Moses.
God kamp af Arsenal i dag. Jeg tror de kan udvise en god kampånd overfor Barcelona og muligvis vinde hjemme. Desværre taber de nok på små marginaler og går ikke videre.
@8
Nu er den første lokalderby sejr hjemme for Manchester United. Hvis de kan slå Manchester City, burde de også kunne slå Blackburn.
@71
Jeg tror godt Arsenal kan slå Barcelona over 2 kampe. Barcelona har lige spillet 1-1 mod Sporting Gijon. Arsenal er i den bedste stime i mange år, og har den bredeste trup i verden. Ikke ligesom Chelsea, som måske kun har 12-13 spillere, som kan starte inde.
Ja, selvfølgelig er det værst med Arsenal. Men nu har de lige vundet 2-0. Og Barcelona spillede uafgjort 1-1 mod Gijon i forrige kamp.
Og i de 8 foregående runder har FCB vundet med mindst 3 mål, med undtagelse af Levante kampen som de kun vandt med 1, ledende tilbage til at de vandt 8-0 over Almeria... Men ja, man kan vel kalde en uafgjort for krise i FCB... Jeg tror desværre ikke de kampe bliver så spændende... Men det kunne da være sjovt!
Jeg tror chancen for at Arsenal går videre i Champions League er spinkle - vi får dog snart at se i morgen. Spændende!
Nu handler denne tråd om Premiere League og det er sgu svært at se Manchester United tabe en kamp mere i denne sæson - sådan som regnskabet ser ud. Til gengæld er det spændende om Arsenal lander på en flot anden plads - det er godt mål i min verden - jeg tror det er muligt, sådan som Manchester City, Chelsea og andre, der truer anden pladsen spiller i øjeblikket!
Flot sejr af Arsenal mod Barcelona. Ikke lige hvad man havde forventet. Jeg var ret sikker på, den vil blive uafgjort.
Nu er der vel kun 2 hold tilbage, som kan vinde Premier League. Manchester United og Arsenal. Jeg holder selvfølgelig stadig på Manchester United, da det er det bedste hold i Premier League, og Arsenal har vist tidligere på sæsonen, at når de har chancen for at snuppe 1. pladsen, så får de kolde fødder. Manchester United har også stadig forspringet på 7 point. De to hold skal dog møde hinanden snart, men jeg tror ikke Arsenal kan vinde på nogen måde.
Hvem tror I vinder og hvorfor?
Glory Glory Man United!
« Heurelho Gomes - Hvem vinder Premier League 2010/11? - Federico Macheda »
Tilbage til forumoversigt
Regler og forbehold | Vilkår og rettigheder | Personlige oplysninger | Kontakt | Hjælp | 4 Holdet.dk | Copyright © 2000 - 2012 Swush.com. All rights reserved.