10. november 2010 anmeld

Det er da helt til grin med jeres rent mål....

i må da rette jeres regler, så en spiller der spiller en halveg får for rent mål

i dag rafael da silva,
og så husker jeg også den kamp newcastle vandt 1-0, og ingen af de to målmænd som stod for newcastle fik for rent mål.. Det er da til grin !!!!

Svar på indlæg

7 svar indtil nu

10. november 2010 anmeld

nej

smalii .-3

12. november 2010 anmeld

Til SWUSH... er det sådan at i gider svare, eller skal man tage til takke med det geniale svar den 12 årige knægt er kommet med

12. november 2010 anmeld

Den 12 årige knægt har altså en vis status herinde :-)

Reglerne har jo været sådan længe, så du burde måske have sat dig ind i dem inden?
Selvfølgelig kan du være uenig, men man kan jo ikke rAtte en regel midt i et spil.

Dan KnudsenDan KnudsenMand, 32 årSilence...
13. november 2010 anmeld

Hej Mr. Small

Dette kopieret fra reglerne:

5. Rent mål
Vækst for rent mål forudsætter følgende:
1. Holdet har ikke indkasseret mål igennem hele kampen. Dvs. 0 mål scoret imod holdet.
2. Spilleren har været på banen i minimum 60 minutter af den ordinære spilletid.
Bemærk at de angivne minutter i vores kampreferater vil være gældende, og vi indlader os ikke på diskussioner angående antal spillede minutter

Håber dette er svar på dit spg.

Dette er de præmisser vi entrede spillet på.

Mvh

Klaus

13. november 2010 anmeld

@ Dan & Klaus

I har begge ret, mht at det er de præmisser vi startede spillet på, og selvfølgelig kan man ikke ændre reglerne midt i et spil.

Men derfor kunne man jo godt tage det op til fremtidige spil, for det eksempel med newcastle kampen er da helt vildt.. Så burde den målmand der havde fået flest minutter da klart også få for rent mål, eller er jeg helt gal på den..

13. november 2010 anmeld

@5

Jeg oplever regel fin som den er. Det gør generalt, at jeg skal være mere opmærksom på hvilke spillere der får mere spilletid. Så der ikke 'bare' kan fyldes op med spillere der har få spilleminutter og får 'gratis' rent mål.

Det er jo så bare min holdning. Som jo så er en anden end din :-)

Så for at svare på den sidste linie i dit indlæg...... ja ;o)

13. november 2010 anmeld

@6

få spilleminutter ???

en halveg = 45 min. = 50% af kampen

men ok vi kan jo ikke alle være enige

« Gult + Rødt - Det er da helt til grin med jeres rent mål.... - L. Baines »

Tilbage til forumoversigt