Er det bare mig eller burde det mål ikke tilskrives Richards?? Syntes bestemt ikk at Tevez rører den bold, den går da bare mellem benene på Reina??
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
Ingen tvivl om det. Så må vi bare håbe det også passer FA's drømmehold med en Richards scoring. I sidste ende er det jo hos dem beslutningen ligger.
Nu kan man sige okay jeg har Richards på mit hold, og det ville være super hvis han fik den, men tænker nu også på fx topscorer striden i premier league, det ville jo være ret snyd hvis nu tevez vinder med en scoring, og det så viser sig at det kunne være denne her som ikke burde være tilskrevet ham..!!
Jeg er også med på at det er Micha Richards der laver målet... Det kan godt være at Carlos Tevez forstyrrer Reina men det gør ham jo ikke til målscorer!
I har ret begge to, jeg syntes bestemt heller ikke at tevez røre den.
håber at richards får målet!
"Replays showed that the goal might belong to Richards. We will leave them to argue and the dubious goals’ panel to deliberate what isn't in doubt is that this was biggest home win for City over Liverpool since 1936."
Altså jf. Citys egen hjemmeside. Men det grønne flag er rejst, så glem det bare........
giv bare richards målet swush, det var ham...
@ 5
Ikke helt rigtigt. Hvis såfremt ifald FA vælger at give Richards målet, så bliver det også rattet af Swush. Er set før, og vil sikkert også blive set igen.
Og det er drønirriterende !!!
Derfor drop de flag. En unødvendig gimmick.
« Rooney - Tevez mål???? - You'll never walk alone .... »
Tilbage til forumoversigt
Regler og forbehold | Vilkår og rettigheder | Personlige oplysninger | Kontakt | Hjælp | 3 Holdet.dk | Copyright © 2000 - 2012 Swush.com. All rights reserved.