Forum

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ekstra-bladet-koeber-holdet.dk/10088869

Ekstra Bladet opruster på fodbold-delen i de her år - de har tidligere købt "Tipsbladet" og "Bold.dk" og nu altså "Holdet.dk."

Jeg forventer langt bedre og flere præmier. Ekstra Bladet (og deres andre sites) må simpelt hen have bedre/flere sponsorer.
Eksempelvis kunne man bruge ens managerpoint til præmier. Ny start og optælling, selvfølgelig.
Der skal bare ske noget på det område, da ingen får lyst til at spille med pga. en kedelig Oslo-tur.

Hvad forventer I af ændringer, forbedringer og udvikling af Holdet.dk?

Tillykke til de nye ejere, som i hvert fald har kæmpe know-how på sport - og især fodbold.


En ting jeg tænkte på er at
Aftonbladet.se er inde over på den svenske side på en eller anden måde og det er gået helt galt

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg håber på en side 9 spiller.

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Sådan en har jeg fået i Ca. 35 år..

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

@Bennedbæk, hvad skete der i Sverige?

Noget med spilletilsynet og nu er alle spil uden præmier.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

og så er der jo også det med at man skal have Aftonbladet plus abonnement for at kunne lave hold!

Sådan en finte kan EB jo også lave da de jo også har Plus abonnement...

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det faktisk Lort Med Lort på...Som jeg forstår det...
Hvor når starter Giroen....

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Ikke at jeg har specielt megen fidus til EB - mildt sagt - men det kan omvendt ikke blive ret meget ringere end det har været gennem lang tid. Mon ikke som minimum der sidder et kvikt hovede og indser at der vil være godt givet ud at have attraktive præmier og at mange flere vil finde vej til deltagelse hvis man bruger mere end de få promiller der har været anvendt til præmier.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og tag så endelig bare at lukke ned for det Lynholdet beta halløj ... En fiasko - men nok et problem ift spillemyndigheden som Benned snakker om.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jo jo. Men det ene udelader jeg da ikke det andet.

En lang række af os kernekunder her, går ikke efter guld og grønne....

Egentlig mere spille med/mod friends.

Og de `pebernødder` det koster at lege med. Det går nu nok.

Men nej. Jeg er som heller ikke imponeret af de nye ejeres dækning. Mere spesifikt på bold.dk. Her er det næsten på lewel med forrige indlæg. Nationen agtigt. Ak.

Og så kunne det være fedt med præmier til årets manager :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jo, tak som byder :-9

@Bennedbæk

Jeg har vundet en tur til Oslo for 4 personer - det kan blive din præmie :-D

@Hjertensfryd skal det betyde du godt kunne tænke dig en kode?

Tror jeg springer over Sodan ;-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@ Bennedbæk: Næ, nu mere til titlen som årets manager. Lyder jo da passende :-)

Øv troede jeg var lykkes med at komme af med en kode :-)

Ja når nu de har så fin kontrol på hvor mange point folk laver så burde der selvfølgelig være præmier til årets manager og månedens manager for den sags skyld

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark


Årets manager ville jo bare blive en af dem der brugte flest penge på at lave hold nej hvad med en mix hold . Et hold pr mand med spillere fra Danmark England Spanien og Italien . Det kunne være fra superligaen starter fx

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

"Årets manager ville jo bare blive en af dem der brugte flest penge på at lave hold "

Sådan er kapitalismen.... Loyalitetsprogrammer tilgodeser de mest aktive/loyale kunder.

Som det er nu, så har managerpointene ingen værdi.

I bund og grund er spillene på Holdet.dk blevet dårligere med tiden... Præmierne er blevet ringe, men tilgengæld er det blevet markant dyrere at lave hold der deltager i præmiespillene... Førhen spillede jeg med i de fleste spil herinde, men det er nu kun få spil jeg gider... Og det kun fordi jeg spiller mod andre, og bestemt ikke fordi jeg gider sejle til Oslo hver måned...
Der var engang..... Hvor det var sjovt at deltage i forum og selve spillene.... Nu er det nærmest bare for at vinde over Smeden.... Og det er også blevet for let... Hvor fanden er Bertel H ? Skal han absolut hjem til risengrød hver aften ?

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hvordan bliver man årets manager - det vil jeg også!!

Ja der var engang. Jeg personligt mindes de gode tider, hvor jeg bankede John A i golf manager, på trods af han stillede med 6-8 hold, og brugte flere timer dagligt på at nørde golf.

Nu har jeg hørt at han er ved at købe Tesla, havde ellers fået opfattelsen af han var mere til rigtige biler.

Ved at købe Tesla? Så har man ikke meget at bruge sine penge til. Så vi jeg hellere smide mine penge på rouletten….

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Ja det er alle bagkloges favorit, ej jeg HAVDE jo sort inde, men skiftede til rød lige før deadline, jeg SAGDE jo det nok blev sort, jeg VIDSTE det

Men jeg var tæt på, kun et felt fra igen, kæft jeg er uheldig

Blev det sort eller er det bare noget du siger og så har du fået vasket det hvidt?

Johnny er vel fra det mørke Jylland hvor det meste er orange!

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det blev sort, aldrig oplevet noget så uheldigt før. Rød ellers verdens bedste farve. Ved man hvis man SER rouletten køre. Rød ofrer sig flot.

Nikker bekræftende ... (og ligner en der ved hvad helvede folk snakker om).

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Bortset fra det så fornemmer jeg janteloven vise sit grimme ansigt... At blive HOF mester i 23 og være GOAT aftvinger sademe respekt - OP på en piedestal med ham Benned!
Som tilmed har helt ret mht. Jyderne - de har ikke heldet med sig derovre - se bare i nuet hvor de er ved at blive oversvømmet af vandmasser og sne - og en altødelæggende bunke lort ved Randers. Og tilmed har de ulve - det er fandeme dumt.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

I tillæg er det bare ikke i orden at man i den grad har fokus på et isoleret lille område ved Randers som har en lortebunke ... Når sandheden skal frem er der jo lort i hele det jyske.

Nå, tilbage til bolden!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

  1. 28

Jordskredet ved Randers er stoppet - har du ikke været ude at skide idag, RMIR?

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Tænker jeg da at han har… Når man er fyldt med så meget lort som RMIR er, skal man gerne skide 4-5 gange om dagen for at holde det lidt nede…

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Ja, det er ufattelige mængder lort vi har fået hældt i hovedet
af københavnere og specielt nordsjællændere, - det var åbenbart
derfor de havde så travlt, med at få bygget den skide storebæltsbro,
uden andet formål, end at kunne KØRE herover og læsse alt deres
lort af hos os - skam jer, djævlebønder )-:

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Den bro kunne vi sagtens have undværet .. men nu den er der bliver de sgu nødt til at have kontrol så vi undgår de ulve.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

De dèr møgulve var noget værre svans, undskyld snavs, som Jim Lyngvild
valgte at tage med sig, da han emigrerede fra djævleøen - som sædvanlig
løber I fra ansvaret, lortesjællændere )-:

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Ligesom at de højest rangerede hold får plus point, så kunne de lavt rangerede hold få minus point. På denne måde, er det ikke nødvendigvis en fordel at have mange hold, og så kunne der måske være mere spænding i HALL OF FAME...