Forum

Hvorfor går Århusianerne altid med hænderne i lommerne????

Fordi de er flove over at deres fingre ikke er lige lange!!!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Til ære for Smed

Har du hørt den sidste nye århusianer-vits?
-Nej, men pas på, jeg er fra Århus
Okay, så skal jeg nok fortælle den meeeeget langsomt...

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

En mand kommer ind på en cafe i Århus og beder om en kop kaffe uden fløde. Lidt senere kommer tjeneren tilbage og spørger:
- Gør det noget, at det bliver en kop kaffe uden mælk? Vi er desværre udgået for fløde!

Karate-Kid5.050Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
Så er der snart Vild med Svans - Får vi igen Astrid Kraghs nipple at se?????

Der var engang en bugtaler, der lavede et show med sin dukke. Vitserne handlede primært om Århusianere og deres dumhed, men efter mange grove vitser, rejste en Århusianer sig op og sagde:
"Nu kan det være nok! Vi Århusianere er faktisk ikke så dumme, som folk tror! Jeg vil ikke finde mig i det længere!"
Bugtaleren skynder sig at sige:
"Undskyld, det er jo bare et show, og det hele er for sjov, så du skal ikke tage det personligt."
Så siger Århusianeren irriteret:
"Det er jo ikke dig, jeg snakker til, det er den idiot, du har på skødet!

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

AGF er på vej hjem fra en udekamp, hvor det gik rigtig skidt. Træneren rejser sig op i bussen, og siger,
- Det her går simpelthen ikke mere. Vi bliver nødt til at starte helt forfra.
Han tager en fodbold op fra tasken, og siger,
- Sådan her ser en fodbold ud!
Så lyder en stemme nede bag fra bussen:
- Hov, hov, ikke så hurtig!

Karate-Kid5.050Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
Så er der snart Vild med Svans - Får vi igen Astrid Kraghs nipple at se?????

Hvorfor blev Jesus ikke født i Århus?
De kunne ikke finde tre vise mænd.

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

2 århusianere står på en mark og sparker hinanden i skridtet. En mand kommer forbi ogspørger forfærdet om det ikke gør ondt?
- De 2 mænd svarer i kor: "Nej, vi har sikkerhedssko på !"

Karate-Kid5.050Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
Så er der snart Vild med Svans - Får vi igen Astrid Kraghs nipple at se?????

To århusianere køre på cykel. Pludselig står den ene af og tager luften ud af sin cykel.
Så spørger den anden: hvorfor gjorde du det??
- Min cykel er for høj.
Så står den anden af og vender sin saddel.
Så spørger den første: hvorfor gjorde du det?
- Tror du jeg vil følges med en der er så dum, nu køre jeg hjem.

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Haha. Klasse. Tak for det :-)

Ved du godt at der døde to mænd for nylig? Det var i Århus det foregik. En mand ville skubbe en ubåd i vandet og døde... og den anden døde ved at åbne op og sige tak.

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Godnat drenge,vi snakkes ved :o)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

To lastbilchauffører fra Århus kørte gennem nogle små gader. De kom til en tunnel og et skilt: "Højde 4,8 m". De steg begge ud og målte deres bil, 5,3 meter.
- Hvad skal vi gøre? spurgte den ene.
Den anden chauffør kiggede sig lidt omkring, og tog så en hurtig beslutning:
- Ikke en betjent i nærheden, vi tager sgu' chancen..!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

LOL. De samme vittigheder fortælles også i Århus, her hedder de molbo historier.
På mols er det blondine vittigheder..
Sådan er der et hieraki i et ethvert samfund.

Nej nej smed.... Det er kun Århus historier der huserer rundt omkring... Alt andet er blot skrøner ....... ;)

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Den første dag på elgjagten satte en jæger 30 sorte og hvide bånd fast på sin trøje. Men da han kom ud i skoven, blev han alligevel skudt i armen af en jæger fra Århus.

På sygehuset blev skytten skældt ud af en læge. Hvordan i alverden kunne De tro, at han var en elg ? sagde lægen vredt. De sorte og hvide bånd kunne da ses på lang afstand.

Århusianeren stirrede ned i gulvet, rømmede sig og sagde: Jeg troede, at det var en zebra.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name