Att: Swush.
Planlægges der et manager spil i U-21 EM i Danmark her til sommer? Det kunne da være helt oplagt, idet interessen alt andet lige er større i år grundet vores værtsskab, og forholdsvist acceptable hold.
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
Helt GENIAL ide!!!! - Kunne være vildt spændende at skulle forholde sig til lande og spillere under den slutrunde. - Jeg er FRISK - Og tror at mange vil springe på en u-21 slutrunde.
Den er jeg bestemt også med på!
Har spurgt Swush om det i anden tråd også, men der er stille som i graven! - Men de kan sågu da nå det endnu ... Herregud, vi snakker 8 hold - lynhurtig turnering - med masser af spændende navne og hold. Det må kunne sættes op på et par timer - drop evt. live opdatering hvis det er bøvlet - Lad hold koste 39,- og find nogle tilsvarende fornuftige præmier.
HVOR svært kan det være????
Det kunne være rart med en udmelding fra Swush mht. et manager spil på u-21. At dømme ud fra de solgte billetter er der massiv interesse for kampene, og det ville da være en glimrende måde at gå sommeren i møde på.
Der kommer ikke et managerspil på u-21, så ville Swush havde tilkendegivet det :)
- ville. havde Swush* :D
Ikke bare sælges der mange billetter, der vil også være TV dækning til de fleste kampe! - Fatter stadig ikke at der skulle være nogensomhelst gangbare argumenter imod at sætte det simple spil igang. - Hvis man er i tvivl om hvorvidt der vil være interessenter nok, og dermed være nok til præmier - kan man jo bare sætte det igang og da vente med at afgøre præmiernes størrelse indtil deltagerantalle er kendt. Man kan jo evt. bare tilkendgive at præmierne vil have forholdsmæssigt samme værdi som i de andre spil i forhold til deltagende hold - og sådan at forstå at hvis der evt. kun bliver halvt så mange deltagere som til f.eks. La Liga - ja, så kan præmierne også have halv værdi!
TV2/Danskespil er kommet med U-21 EM managerspil. En skam Swush ikke også er med på den idé!
Et godt bud på et hold:
David De Gea-Målmand Chris Smalling-Forsvar Daniel Wass-Forsvar Yaroslav Rakitskiy-Forsvar Christian Eriksen-Midtbane Thiago Alcantara-Midtbane Aron Gunnarsson-Midtbane Sergey Matveychik-Midtbane Bojan Krkic-Angreb Daniel Sturridge-Angreb Nicolaj Agger-Angreb
Eller dette hold.
David De Gea Victor Ruiz Kieran Gibbs Daniel Wass Xherdan Shaqiri Marc Albrighton Thiago Alcantara Matti Lund Nielsen Daniel Sturridge Bojan Krkic Nicolaj Agger
Noget siger mig at Nicolai Agger og Matti Lund falder igennem overfor de øvrige stjernespillere fra tophold i Spanien og England, ved ikke hvorfor, men deres navne klinger bare ikke på samme måde som f.eks Bojan, Thiago, Gibbs, Sturridge(Chelsea), Smalling osv - men det er nok bare mig... :-)
Superligaen er kannone - eller er den?
Og hvad sker der for Bendtner - hvem fanden tror han egentlig han er at melde afbud til et EM på dansk grund..der er kun een årsag til dette - han er bange for at blive udstillet, det ligger jo fast at samtlige engelske og især spanske spillere ligger en klasse over Bendtner på det tekniske - han kommer til at ligne en elefant - og hans værdi vil rasle ned i europa, og de vil grine af ham i engelsk presse. Ved at blive væk kan han kun vinde, nu flopper DK, og alle vil sige "hvis Bendtner havde været med, ville vi have vundet, ham kunne vi godt have brugt - osv". Det er et smart træk af knægten! Hvor blev de jyske hold af i dag? nr 1,2,3 er fra Sjælland og Fyn, Pokalvinderen er fra Sjælland - nu skal der da vist strammes op - Lynge sutter egentlig, men det gør Randers da i den grad også...Vi må hænge hatten på GF GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF-FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF-FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF-FFFFFFFFFFFFFFFF
Ja det hele ville jo være meget nemmere, hvis vi selv kunne bestemme hvilke spillere vi ønsker at købe til hver kæde,men vi må jo desværre kun have en spiller fra samme nation i hver kæde på Oddset manager.
Hvis der ikke var de regler som jo skal følges, ville der aldrig blive plads til Nicolai Agger og Mati Lund på mit hold.
Hvad sker der lige for at Frederik Sørensen er blevet siet fra til u-21 truppen. Det giver da slet ingen mening. http://www.dbu.dk/Nyheder-/2011/Maj/Kopi%20af%20U21_-endelig_trup.aspx
Den endelige trup kan ses her: http://www.dbu.dk/sitecor-e/content/Faelles/landshol-d/herrelandshold/u21-trupp-en.aspx
Regner ikke med at jeg forbryder mig mod regelsæt eller andet, men til de interesserede har jeg oprettet en "holdet.dk" pulje hos den udbyder der udbyder gratis managerspil til U21 EM ... kodeord der det samme som puljenavnet! - Kom og dyst i U21 EM!
@ 14
Kan ikke se det skulle være noget problem,da der jo efterhånden er mange der har givet klart udtryk for, gerne at ville stille hold, hvis bare det var muligt.
Sådan bliver det tilsyneladende desværre ikke, og så er det da iorden at finde andre veje for at komme til at spille U-21 EM.
At du så starter en privatliga ved en anden udbyder hvor det er muligt,giver jo bare udtryk for at du er tændt på denne turnering, og jeg er helt sikkert med.
11 managers med ... ! ... Ikke det vilde, men til gengæld de rigtig goe :-)
@ 16
Det kunne være sjovt hvis vi kunne fortsætte trenden i de næste spil der kommer på plakaten OVER THERE,med det samme puljenavn og kode......nu har de forskellige managers der ønsker at deltage, jo allerede oprettet en profil og så det er jo bare at melde sit kommende hold til.
Jeg vil gerne stå for at oprette de fremtidige spil med samme navn og kode,hvis det har interresse?
Mvh
@17 .. Fin idé, og glimrende mulighed for at dyste under andre "omstændigheder" ... Og da vi alligevel er mange her som deltager andre steder (også på feltet), så kan vi jo ligesågodt dyste mod hinanden!
Jeg har lige lånt lidt fra RMIR
Det er stadig masser af plads til flere hold.....
Så er jeg tilmeldt :) glimrende ide !
Skidt at swush ikke har kunnet tage sig sammen til at oprAtte spillet.
Kunne være man skulle finde et andet manager website ???
Er også med under managernavnet "Lothar Matthäus":-)
Super godt at i har tilmeldt jer DonØ, Martin og alle i andre........vi kan ikke blive for mange så kom frisk alle jer der endnu ikke har tilmeldt jer.
Mvh Jesus
Ja fint ... Og for dem af jer der ikke har været forbi siden i satte hold, tag lige og check engang, for der er en del spillere taget ud.
Deadline er i morgen - Åbningskamp kl. 18.00 OG kl. 20.00 direkte på TV2 Danmark - Schweiz!
Søndag står den på Tjekkiet-Ukraine OG et brag mellem Spanien og England!
Jeg er også på - deltager med 2 hold ;-)
Men må heller lige checke om nogle af min valg er slettet.......
Lorte skod spil.
Nu er første runde startet, og jeg deltager åbenbart med det hold jeg købte, da jeg oprettede mig i spillet.
Samtlige 42 spillerhandler og anførerskifter, jeg har lavet i løbet af ugen, er ikke blevet registreret.
Men hvad kan man da også forvente af et gratisspil, selvom det er en virksomhed med en årlig milliard omsætning der står bag.
Ro på,det bliver rettet til dit rigtige hold Don K
Har samme problem !!! ... Det har alle vist!!!
Så er det rettet drenge
Jow jow, det er flot.
Så kan du vel også lige fortælle, hvordan den der "udskiftning på ens hold efter runden er startet" foregår?
Jeg har i hvert fald ikke kunnet bytte målmand :-(
Ja, desværre ...Har én Islænding på og JA, Gunnarson!!!! - Direkte rødt ..Flot!
Sgu da godt man ikke har betalt for at være med i sådan et skod spil...
Danmark spillede jo helt engelsk med lange afleveringer fra Bjelland hele tiden, men chancerne var der og mindst en af højrekant spillerne burde have scoret.
Ja lad os få noget Formel 1 Johnny........ det ved man da hvad er.
Ja men denne gang har Petrov sgu bare at holde sig på bane hele løbet og gerne i top 8.
Ja helt enig Johnny......jeg har valgt ham som talent på alle mine 40 hold, så det er noget af et sats.
Men vil man frem i verden er man jo nød til at satse nogle gange,og denne week-end er der satset 100%
Kom så Danmark ....
3-0
2xEriksen og 1xWass
Så er der,som tidligere lovet, oprettet privat pulje til Touren 2011 hos den udbyder der udbyder gratis managerspil.
Holdnavn Holdet.dk.....Kode Holdet.dk
Alle er meget velkommen
Mvh Jesus.
SUPER ... :-)
Har oprettet og tilmeldt mig. Herligt med spillet der - og præcist som det skal være. Opdeling i hhv. klassementsryttere, bjerg, sprintere og vandbærere OG med mulighed for skift af ryttere med reserver, og med mulighed for skift af formation til de enkelte etaper - OG så man kan smide det ind i en plan, der bevirker at man ikke behøver at foretage udskiftninger hver dag - SÅDAN!
Jeg tror sgu jeg napper turen til Madrid og finalen i Vueltaen!
Ja det ser godt ud min ven.
Vi er allerede 4 tilmeldte, ud af de 15 der har oprettet hold
« "Trojaner" på holdet.dk !? - Manager spil i u-21 EM? - Tennis kamp »
Tilbage til forumoversigt
Regler og forbehold | Vilkår og rettigheder | Personlige oplysninger | Kontakt | Hjælp | 4 Holdet.dk | Copyright © 2000 - 2012 Swush.com. All rights reserved.