2000
Hej Swush.
Det kan nu ses, at der er tilmeldt ca. 2000 hold til La Liga-spillet (LL) fordelt på måske 1650 brugere.
Flere hold kan selvfølgelig komme til selvom spillet ér startet, men næppe mange. Her tillader jeg mig at gætte.
Så vidt jeg husker var der 4000 hold tilmeldt sidste omgang LL.
Altså noget af et fald...
Hvad er det egentlig jeg vil med dette indlæg? Jo;
I skriver tit, at I meget gerne lytter til os brugere og her syntes jeg I er gået udenom flere antydninger af at mange brugere var klar til en ny fodboldliga.
Flere har efterlyst Bundesligaen. Den rager mig :-)
Jeg selv har efterlyst Serie A.
I har aldrig rigtigt svaret på disse forespørgsler/efterlysninger eller har jeg misset svaret?
Derfor er jeg træt af LL: De 7,X millioner er "bundet" til Messi, hvis man vil med i den sjove ende af tabellen. Herudover er man nødt til at have en Barcelona og en Real Madrid-kæde. Så er der ikke så meget mere at fordele til de øvrige spillere.
Man sidder tilbage med Malaga, Levante og Hercules-spillere...
Hvorfor ikke tage chancen med Serie A, nu hvor Mourinho er væk og Inter med Benitez ved roret har mistet sit patent på mesterskabet?
Hér kommer en spændende liga med flere titelbejlere: AC Milan, Juventus, AS Roma, Inter og måske Sampdoria. Toppen er tættere, mens vi i LL formentlig vil se Real Madrid og Messilona cruise sig igennem i tæt løb om mesterskabet.
Savner lidt et nyt fodboldspil hos Jer.
Det var alt...:-)
Hygge
PP
Svar på indlæg