05. februar 2012 anmeld

Manglende assist (Sporting Gijon - Osasuna)

Hej Swush, der er flere hjemmesider, som har skrevet at det var Roberto Canella, som lavede assisten til "1-0" målet. Og ikke Nacho Cases, som I har skrevet. I kan bl.a tjekke det inde på "soccerway.com". Hvem lavede den rigtige assist? Er det Nacho Cases, eller Roberto Canella?
Håber I vil svare mig på dette...
Mvh Mikael

Svar på indlæg

M-i-k-a-e-l L-i-e F-r-a-n-c-kM-i-k-a-e-l L-i-e F-r-a-n-c-kMikael, RoskildeMand, 30 årFolk er vilde i varmen ligesom "la santa", du kan få det sort og hvidt ligesom en panda!! Det er så'en vi gør det på disse kanter, hop ind i min honda vi tager af sted på mandag...! "heeyy-yo der dufter af barkone!! Heeyy-yo, jeg ku' gi' dig millionen..!!Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%

1 svar indtil nu

06. februar 2012 anmeld

Nu har de forskellige sites rettet assisten fra Canella, til Cases... Så I havde ret alligevel :-) Sorry...

M-i-k-a-e-l L-i-e F-r-a-n-c-kM-i-k-a-e-l L-i-e F-r-a-n-c-kMikael, RoskildeMand, 30 årFolk er vilde i varmen ligesom "la santa", du kan få det sort og hvidt ligesom en panda!! Det er så'en vi gør det på disse kanter, hop ind i min honda vi tager af sted på mandag...! "heeyy-yo der dufter af barkone!! Heeyy-yo, jeg ku' gi' dig millionen..!!Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%

« Pique - Manglende assist (Sporting Gijon - Osasuna) - Tip kampene »

Tilbage til forumoversigt