31. august 2010 anmeld

Fem fra real...

Hey.

Nu har jeg prøvet at læse reglerne og som jeg forstår dem så må man max har 4 fra sammen klub, ikk???
Jeg er i en pulje hvor der er en der har fire spillere plus en træner fra madrid...
Hvordan kan det lade sig gøre....???

Svar på indlæg

Martin N. JørgensenMartin N. JørgensenMartin, næstvedTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Mistet Udmærkelse

40 svar indtil nu

31. august 2010 anmeld

Det burde/kan ikke lade sig gøre! - Og dog man kan godt have flere fra Madrid, men det forudsætter at nogle af dem er fra Atletico!

31. august 2010 anmeld

Det er såmænd ganske simpelt; manden har Guldkort!

The artist formerly known as Morten Nielsen 4The artist formerly known as Morten Nielsen 4Joy to the world, The King is back!Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Mistet Udmærkelse
31. august 2010 anmeld

Normalt kan man kun ende i den situation, hvis en spiller skifter klub efter man har sat sit hold, f.eks. har man købt 4 Real Madrid-spillere og fyldt holdet op med spillere fra andre klubber. Herefter skifter en spiller fra en anden klub til Real Madrid og vupti, så har man 5 Real spillere.

Det giver dog ikke umiddelbart mening med Casillas, Ramos, Di Maria, Higuain og Mourinho, som alle vel var fast-sat da La Liga-spillet startede(?).

31. august 2010 anmeld

Det er fordi swush var så smarte at lægge spillet ud efter de gamle regler, hvor man kunne have 5 fra samme klub, dog kun 1 i hver kæde. Nogle har jo så nået at oprette inden swush blev gjort opmærksom.

31. august 2010 anmeld

Stakkels mand med så meget skidt fra Madrid. Han burde have en mulighed for at få handlet en Madrid spiller uden transfergebyr til næste runde. Den mulighed stiller Swush vel til rådighed?

AsenAsenVin fra vandTop 10%Top 10%
01. september 2010 anmeld

Ikke smart! - Og Swush må da få dette hul lukket! - De fleste modstandere i spillet kan vel nok leve med at 1 spiller som her har 5 Real spillere i første runde - Men dæleme da ikke på fortsættende. Så er der vel også nogen som er kommet afsted med andre formationer, med f.eks. 5 Barca og 5 Atletico M spillere!

I øvrigt kan jeg se fra "Hall of Fame" og fra holdejerens rating, at han ikke er i nærheden af at kvalificere sig til et Guldkort. Såvidt jeg ved er vi fortsat færre end 30 spillere her som har kvalificeret sig til og fået Guldkortet!

Man kunne ikke lave 5+5+1 i det gamle. Max en pr kæde fra samme klub.

Morten SmedMorten SmedHvad koster 4 blå grønlændere egentlig, kan Hr. Møller ikke skrive en check?Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%GuldbægerTop 10%Top 10%

@8
Jo, det kunne man. Men kun hvis man brugte 2 trænere..( Guldkortholdere)

John AndersenJohn AndersenPyyyhhhh... Hvor er det varmt paa Filippinerne.... Hvordan er vejret i Danmark ? Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%

Nåh ja. Og 2 målmænd naturligvis også. Kræver version 2.0.

Morten SmedMorten SmedHvad koster 4 blå grønlændere egentlig, kan Hr. Møller ikke skrive en check?Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%GuldbægerTop 10%Top 10%

@ 9 og 10.

Det er ikke altid en fordel. Jeg havde målmændene fra Gijon og Malaga på mit hold. Fordi jeg ikke havde råd til andre. Da jeg havde brugt penge på de 2 trænere fra Real Madrid og Barcelona.

Så det var absolut ikke en fordel. Da Mourinho og co, jo kun fik uafgjort. Samt Malaga og Gijon fik klø.....

Men vil bruge min ret til at låne penge hos Swush og opgradere mine målmænd. Så jeg forhåbentlig får en god næste runde.

Hmm, det lyder mærkeligt med de der ekstraspillere, du har set et sted? Men som sagt kan det næsten kun være pga. Guldkortet, som jeg iøvrigt har et spørgsmål til...

Jeg har jo brugt det i lidt over et år nu, men jeg kan ikke få aktiveret det herinde? Kun standard-Guldkortet, men det kan vi vel allesammen finde ud af - har jeg ikke rat? Men jeg kan sku ikke få aktiveret den nye version (2.0). som du, Morten, var inde på før. Er det sådan, at du kan hjælpe? Jeg vil sku også lige have de der fordele!!! ;-)

Venligst!

Niclas

Du kan ikke aktivere version 2.0 da Swush trækker 100 H point for at opgradere. Jeg har tidligere klaget over dette. Men så fik jeg en god placering i CL og scorede nogle fede H-point, og siden synes jeg pludselig bedre om reglen.

Så dine 50 H-point skal lige yngle lidt først. Beklager.

Der var problemer med aktiveringen af mit kort. Jeg måtte prøve 23 gange. Også derfor jeg ikke har så mange "æbler" ;-)

Dan KnudsenDan KnudsenMand, 32 årSilence...

Øv, hvor kedeligt!!!

Jeg ligger 31 nu, men den plads kan jeg da godt vinke farvel til, hvis jeg kender Swush rat, idet man mister automatiske point op til næste runde, hvis man ikke har the gold card, og omvendt får man point, hvis man er i besiddelse af det... fedt...

Held og lykke med spillet ellers :-)

Ja du er ramt af den onde cirkel. Der er kun en vej ud af den, tilmeld 20 eller flere hold når CL åbner, dermed øges din chance for en top 10 placering og så ruller H-pointene ind.

Men det er jo let for mig at sige, da guldkortet som bekendt giver 50% rabat på flere end 5 hold.

11. september 2010 anmeld

Det undrer jo ikke nogen at swush bare undlader at kommentere på problemet...

Swush, jeg kunne også godt tænke mig en forklaring på hvorfor Sir Alex Ferguson bliver ved med at spare Valencia og Rooney. Det er satme en irriterende fejl.

Simon StounbjergSimon StounbjergMand, 21 årTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Sølvbæger

Thats the same dumbass.

18. september 2010 anmeld

Hej Swush
Jeg kan se i @ 2, at holdet Madridismo af Kasper Mertz 1 stadig har fem mand fra Real Madrd.
Hvordan kan det lade sig gøre???

The artist formerly known as Morten Nielsen 4The artist formerly known as Morten Nielsen 4Joy to the world, The King is back!Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Mistet Udmærkelse
19. september 2010 anmeld

Hvordan kan det lade sig gøre!!?

Mon ikke Kasper bare gerne vil have så mange RM spillere med som muligt, da de vil være et godt bud i mesterskabskampen?

Og efter dagens kamp er det vel heller ikke helt dårligt scoutet?

MominhoMominho
355
Hvad gør man når man ikke kan finde en erstatning for Paul Scholes? Man får da bare manden til at tage en tørn til. Det er da en genial løsning!Top 10%

Præcis ... og vi venter spændt på et svar - og har gjort det i snart en måned!

@
22
Er enig med dig... det virker underligt at Swush intet har meldt ud!
Tror dog vi får svar mandag!!!!
Eller, det forventer jeg!

John AndersenJohn AndersenPyyyhhhh... Hvor er det varmt paa Filippinerne.... Hvordan er vejret i Danmark ? Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%
20. september 2010 anmeld

Jeg bliver desværre nød til at trække pinen, og vente med at give et svar til imorgen.

Jeg vil gerne have en af vores programmører tilbage på arbejde, så jeg er sikker på at det jeg tror der er sket også er det rigtige.

Med venlig hilsen
Jesper, Swush.com

Jesper - Swush.comJesper - Swush.comJesper, København VMand, 35 årAdministrator

Fejlen trode jeg var defineret. Det jeg som bruger oplever er, at den/de pågældende brugere ikke bør have en mulighed vi andre ikke har, pga et 'hul' i opstarten. Så der derfor må korriges for antal af spillere fra samme hold....så de fremad ikke har andre muligheder end andre deltagere....Er godt klar over det, muligvis ikke kan rettes bagud. Men at rette op på det på de enkelte hold fra nu af...

Hvordan i gør det- Er jeres hovedpine ;-)

Ja, desværre :)

Det jeg gerne vil have tjekket er at der er tale om en af de få der udnyttede hullet i starten. For hvis det er, mener jeg hans hold burde være slettet og deltagergebyret refunderet. De implicerede har nemlig modtaget advarsel herom, hvis de ikke korrigerede deres hold inden første kamp startede.

Med venlig hilsen
Jesper, Swush.com

Jesper - Swush.comJesper - Swush.comJesper, København VMand, 35 årAdministrator

Ahh.... okay. Jamen så har de/den jo også været orienteret. Kan se at en endda har været inde og skifte ud. Uden at ændre det.

Men tak for udmelding. Den er fin for mig. Kan læse at i håndtere det.

21. september 2010 anmeld

Swush har lavet en fejl mht. mulige antal spillere.

Det skal den pågældende Kasper ikke straffes for

Der er kun en ting at sige her, og der at Swush ikke har gjort deres arbejde godt nok.

Luk hullet Swush, og lad så for hulan Kasper beholde sit hold..for filan da...

MominhoMominho
355
Hvad gør man når man ikke kan finde en erstatning for Paul Scholes? Man får da bare manden til at tage en tørn til. Det er da en genial løsning!Top 10%

Hvis han har fået mail forinden med orientering om det forkerte i det der skete, så nej! Så skal "straffen" falde.

Hej alle,

Det fejlbehæftede hold er blevet ekskluderet fra highscoren. Vi tager kontakt til ejeren af holdet og sørger for at han noget kompensation.

Med venlig hilsen,
Micael - Udvikler, Swush.com

Micael - Swush.comMicael - Swush.comMicael, BrønshøjMand, 33 årAmazonekrigerenBronzebægerAdministrator

Hvad nummer lå han?

JoeboJoeboVi ses på grillen.Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerMistet Udmærkelse

1300 eller noget i den stil, så han skal bare smides ud..... han er jo livsfarlig at have med

Der må vel også være en grænse for hvor ofte og hvornår folk skal "straffes" for fejl der reelt er muliggjort af Swush ?

Kunne godt lige tænke mig at få GG på banen hér. Han ville med garanti på sædvanlig lødig og diplomatisk vis kunne mægle.

VH

Pride

Så tag masken af

JoeboJoeboVi ses på grillen.Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerMistet Udmærkelse

Undskyld, hvad ?

@34 KONGEsvar :-)

22. september 2010 anmeld

1. 36

Ja, når man svarer en konge, er det vel et kongesvar :-D

VH

Pride

Herre Jemini ! Så ryger ens hold bare! Men fint nok, det plejer også at være det her tidspunkt jeg falder fra, i ved - fårene fra bukkene osv. :)

@31 nummer 824 p.t, havde holdet stadig været med.

@39 takker for svaret.

« Holdopstilling Atletico - Fem fra real... - Nikki Bille til Villareal! »

Tilbage til forumoversigt