29. august 2010 anmeld

Point fordeling første runde

Til Swush:
Hvordan kan Iniesta få assist point på Messi´s mål? - Iniesta afleverer godt nok bolden til Messi, men det sker ca. på midten af banen, hvorefter Messi selv løber og dribler ca. 30 meter før han scorer....??? Det er da ikke en assist - hvis det er, skylder i godt nok mange point væk igennem tiderne...!

Og en anden ting: hvorfor er Messi¨s mål en scoring til sejr...???

Forklaring efterlyses - tak.

Svar på indlæg

Anders BjørnskovAnders BjørnskovAnders, København STop 10%SølvbægerMistet Udmærkelse

6 svar indtil nu

29. august 2010 anmeld

Må erklære mig enig - Messi´s mål var et solomål!

Scoring til sejr står i reglerne:

2. Afgørende scoring
Afgørende scoring skal ses i forhold til kampens slutresultat, og gives til målscoreren som ændrer kampens udfald fra nederlag til uafgjort, eller fra uafgjort til sejr. Eksempler på afgørende scoring:

0-1: Kampens enlige mål (medfører sejr)
2-0: Kampens første mål (medfører sejr)

Morten SmedMorten SmedHvad koster 4 blå grønlændere egentlig, kan Hr. Møller ikke skrive en check?Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%GuldbægerTop 10%Top 10%
30. august 2010 anmeld

Klart solomål! - Mindst ligeså meget solomål som N'Doye´s mål i anden runde hvor Claudemir dog fejlagtigt fik assist! :-)

31. august 2010 anmeld

Jeg tror vi kan se en linie fra Swush nu hvor runden er afsluttet. Det skal tages med et stort gran salt, når vi se på indsatsen fra spilleren ved solomål. Der skal virkeligt meget til nu og der lægges afgørende vægt på selve assisten, at den giver mulighed for at "solomålet" kan laves. En almindelig aflevering er vel ikke nok i den sammehæng - den skal have klasse. Men det står helt for egen regning.

Jeg er bare sur over jeg fyrede Iniesta i sidste øjeblik fordi jeg synes han var for dyr. Det er han sgu nok ikke alligevel.

AsenAsenVin fra vandTop 10%Top 10%
01. september 2010 anmeld

Det nlev ikke rettet det her. Messi's mål regnes øjensynligt ikke for et solomål, og Iniesta får uretsmæssigt assist! - Fatter ikke en meter!

02. september 2010 anmeld

Jeg fatter heller ik en meter - og nej, vi kan ik bare ringe til Peter...!
Kan vi lige få Swush på banen her og give en forklaring???

Anders BjørnskovAnders BjørnskovAnders, København STop 10%SølvbægerMistet Udmærkelse
13. september 2010 anmeld

øh... ignorerer vores kunder fuldstændigt?

Jeg må indrømme at jeg var i tvivl om det var en joke da jeg første gang læste denne tråd, for selv om Messi har et forholdsvis langt medløb med bolden, så sker der da intet der kan medføre at Iniesta's assist bortfalder. Ikke med nuværende eller tidligere assist-definitioner - og sikkert ikke engang hvis man vurderer situationen med fornuft og objektivitet.

Nu mener jeg forresten ikke det er et tegn på at vi er ligeglade, eller det der er værre, hvis vi ikke forklarer alverdens ting. Der ligger vel en underforstået forklaring i at kampen er efterkontrolleret, og - i dette tilfælde - assisten dermed er vurderet gyldig. En uddybende forklaring kunne selvfølgelig være "vi mener ikke det er et solo-mål fordi vi vurderer at det ikke lever op til kriterierne for et sådant" - men det må være underforstået i og med kampen er markeret med grønt flag.

Mvh.
Christian

Christian - Swush.comChristian - Swush.comHvornår skal Grønland være håndbold VM værter?Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Administrator

« Real M, Mourinho, Diarra ... Diarré - Point fordeling første runde - Afslutningen af Mallorca - Real M »

Tilbage til forumoversigt