Hercules - Atletico B .... 1-3 Malaga - Valencia .... 0-2 Levante - Sevilla .... 1-4 Osasuna - Almeria .... 3-0 Real S - VillaR ...... 1-3 Espanyol - Getafe ... 1-1 DepLaCoruna - Zaragoza ... 2-0 Racing S - Barca .... 0-4 Mallorca . Real M ... 1-4 A. Madrid - Sporting .. 1-1
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
Nogle udmærkede bud, men der er altid overraskelser i den spanske liga. Jeg håber at Mallorca bliver den ene :)
Mallorca skal være heldige hvis de ikke rykker ned i år, got damm de har solgt ud i deres trup
Jeg tror jeg vinder den her!
Det bliver close race, men tror du har rat!
Lidt modstand skal du sgu have
Hercules - Atletico B 1-2 Malaga - Valencia 0-2 Levante - Sevilla 1-2 Osasuna - Almeria 1-1 Real S - VillaR 1-1 Espanyol - Getafe 1-1 LaCoruna - Zaragoza 2-0 Racing S - Barca 0-2 Mallorca . Real M 1-3 A. Madrid - Sporting 2-1
Malaga-Valencia 0-2
Levante-Sevilla 1-4
Osasuna-Almeria 1-1
Real Sociedad-Villarreal 2-1
Espanyol-Getafe 0-0
La Coruna-Zaragoza 3-3
Santander-Barcelona 1-3
Mallorca-Real Madrid 0-2
Atl. Madrid -Sporting 2-2
Hercules - Atletico B 0-1 Malaga - Valencia 0-2 Levante - Sevilla 1-1 Osasuna - Almeria 1-0 Real S - VillaR 0-2 Espanyol - Getafe 1-1 LaCoruna - Zaragoza 2-1 Racing S - Barca 0-2 Mallorca . Real M 1-2 A. Madrid - Sporting 2-0
Den skulle være hjemme!
Mark Knøfler kan kun vinde dysten hvis Atletico-Sporting slutter præcis 1-1
Klar sejr til Mominho, også selvom kampen ikke bliver X og at du ikke har første kamp på din resultatliste
Sådan er det at være sent på den ;-)
Men Knofler har en mikro chance endnu...
« Albelda - La Liga - 1. Runde - Roberto Soldado? »
Tilbage til forumoversigt
Regler og forbehold | Vilkår og rettigheder | Personlige oplysninger | Kontakt | Hjælp | 5 Holdet.dk | Copyright © 2000 - 2012 Swush.com. All rights reserved.