04. maj 2010 anmeld

Opdatering af Managerpoint

Hej Managers,

Der d. d. uddelt managerpoint og udmærkelser for:

Champions League - runde 6
SAS Liga - runde 11 + 12 (inklusive fair play lodder)
Premier League- runde 16
La Liga - runde 19 + 20
Golf - runde 1

Med venlig hilsen
Micael - Udvikler, Swush.com

Svar på indlæg

Micael - Swush.comMicael - Swush.comMicael, BrønshøjMand, 33 årAmazonekrigerenSølvbægerBronzebægerAdministrator

16 svar indtil nu

04. maj 2010 anmeld

Ach So. Troede pointene blev uddelt efter hver måned, men det er altså en forkert antagelse? Dvs. alle april point er givet?

Simon StounbjergSimon StounbjergMand, 21 årTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Sølvbæger
04. maj 2010 anmeld

Har du ikke læst min fine tråd om tildeling af H-Point ?

Den bør du granske.

P. Pride P. Pride PP = PowerplayerTop 1%GuldbægerTop 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
08. maj 2010 anmeld

Hej Simon og Swush.

Hmmmm...

Jeg har forsøgt at bringe min tråd, jfr. referencen i @ 2, om emnet i ændring overfor Swush.

Jeg ser dog ikke d.d. dit spm. besvaret, ej heller mit eget.

SWUSH ? Der er stillet spm. i indlæg @ 1 ?

PS: Man skylder mig fortsat 10 spanske æble/H-point. Er der overvejet renter ?

God weekend :-)

P. Pride

P. Pride P. Pride PP = PowerplayerTop 1%GuldbægerTop 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
08. maj 2010 anmeld

@3

Du kan få et skrog..... :-)

Swush har tidligere meddelt at æblerne bliver tildelt manuelt. Der er altså tale om at både vejr og vind spiller ind før evt plukning. Derfor bliver de tildelt når det lige passer ind i programmet, og tiden en moden til det....Tror jeg.

"Æblevinen8 fra Aggerone".... Den er go`

John AndersenJohn AndersenNu ikke hænge sådan med hovedet, Jesus.... Op på hesten/korset igen :-)Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinder
08. maj 2010 anmeld

"Nej, jeg blev lovet en paphjort".

Men kernen er vel tålmodighed.

PS: Har selv bragt nævnte vin på bane/hane flere gange.

>HIK<

09. maj 2010 anmeld

Jeg mangler stadig 50 points fra 14 runde i premier manager, hvornår kommer de ?

biggibiggi
620
ÅHH FCK DU BETYDER ALT FOR MIG!!!!!!!Top 10%Top 10%Mistet UdmærkelseTop 10%
09. maj 2010 anmeld

@ 6

Tjooh...jeg har selv lidt spanske æbler/H-Point til gode. Efterhånden er de ikke helt friske længere.

Jeg ser nu efterhånden flere deltagere her på Holdet.dk der spørger til/efterlyser Deres H-Point/æbler. Et simpelt kig på Fora viser, at det ikke kun er mig der efterlyser æbler eller spørger til systemet :-)

Mon ikke man skulle se at få det sat 100 % i system eller droppe tiltaget helt.

Personligt har jeg i anden tråd redegjort for at jeg syntes glimrende om systemet, men det kræver at det holdes ajour.

God aften

P. Pride

09. maj 2010 anmeld

Hvorfor tie den ihjel Swush? Det kræver vel ikke meget tid at svare på det stillede spørgsmål?

Simon StounbjergSimon StounbjergMand, 21 årTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Sølvbæger
09. maj 2010 anmeld

Tillader mig lige at sakse noget fra tidligere......

//@1

Der fangede du mig lige i skrivende stund.

H-point går aldrig tabt - bare rolig, de kommer.

Som jeg antyder i mit svar, er en automatisering af tildelingen i støbeskeen, hvilket vil betyde frekvensen af tildelingerne vil forøges og blive mere forudsigelig.

Mvh.
Peo - Swush.com

Tak for roserne!

Ja, kært barn har mange navne. Det nærmeste vi kommer et officielt navn er nok Holdet-point eller kortere H-point.

Pt. er uddelingen af Holdet-point håndholdt, dvs. at vi manuelt gennemgår alle brugere der har gjort sig fortjent til point og tilskriver disse. Dette betyder selvsagt, at det ikke sker så hurtigt som hvis/når processen automatiseres.
Endvidere forsinkes tildelingen af pointene yderligere af, at vi gerne vil være helt sikre på, at der ikke kommer ændringer i de spil-data der ligger til grund for pointene, så vi kommer i en situation, hvor vi skal trække H-point tilbage.

Således må man regne med, at der sagtens kan gå en uges tid før man får sine point, og at dette sagtens kan falde ind i en anden runde, end den hvori man har vundet pointene.

Jeg håber jeg ramte dine spørgsmål, men eller skriver du bare igen.
Uden at lyde alt for forloren, så skal jeg igen lige bemærke, at vi sætter stor pris på jeres engagement i de nye tiltag vi foretager her på Holdet.dk og, at der er flere nye sager (specielt tekniske forbedringer) lige på trapperne.

Go' fredag og weekend!
Peo - Swush.com//

Jeg tror ikke der meget mere svar, før de af PEO nævnte nye tiltag kommer ud af støbeskeen.....
Fortsat god søndag :-)

John AndersenJohn AndersenNu ikke hænge sådan med hovedet, Jesus.... Op på hesten/korset igen :-)Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinder
09. maj 2010 anmeld

Brugbart input, John, men stadig, jeg søger bl.a. point fra første pl runde i april, hvilket er markant længere end den uge, der oplyses. Derfor kunne det være rart med en lille udmelding om hvor langt man er med pointuddelingen i de forskellige spil.

09. maj 2010 anmeld

Det kan ikke passe man selv skal sidde og holde øje med sine H-point.

Hvis Simon har så gamle æbler/H-point til gode tyder noget på mindst én smutter. Og det endda kun fordi han er opmærksom herpå !

Igen, Swush HAR meldt ud at forbedring er på vej og det er da også et godt og ambitiøst tiltag !

Måske man bare skulle vente med at tage det i brug til det var helt klart? Ellers risikerer det bare at blive misvisende og dermed overflødigt.

VH :-)

09. maj 2010 anmeld

Vil lige slå fast, at jeg ikke er helt hundred, men har en stærk tro på min sag, hvilket også er grunden til, at jeg søger en udmelding.

10. maj 2010 anmeld

Jeg oplever også at jeg mangler point fra tidl runder. Så kan godt følge Simon. Nu er det ikke alverden for mit vedkommende. Men det indikere at der ikke er helt styr på systemet...

10. maj 2010 anmeld

Jeg må lige korrigere. Har lige lavet en hurtig gennemgang. Ser umiddelbart ud til at jeg nu har fået mine point.... Så trækker min bemærkning tilbage ;-)

10. maj 2010 anmeld

Jeg mangler så stadig lidt H-point, men vil ikke bruge mere tid på at følge H-point-systemet og opdateringen. Slut.

Håber dog der med tiden kommer helt styr herpå, ellers mener jeg man må droppe tiltaget helt, da det ellers ikke er retvisende og dermed blot forvirrer.

Ellers et absolut glimrende managerspil :-)

God dag :-)

10. maj 2010 anmeld

Hej Alle,

Vi er klar over at H-point gerne måtte køre mere automatisk og hurtigere - det er på tegnebrættet.

Indtil da bliver H-point uddelt mindst 1 gang om ugen, og vi vil skrive et forumindlæg hver gang de bliver uddelt, så i kan se hvad der er blevet givet for.

Udmærkelser uddeles samtidigt med H-point.

Skulle der være nogen der føler at de ikke har fået deres berettigede point, så kontakt os via http://holdet.dk/da/help/-contact.

Med venlig hilsen,
Micael - Udvikler, Swush.com

Micael - Swush.comMicael - Swush.comMicael, BrønshøjMand, 33 årAmazonekrigerenSølvbægerBronzebægerAdministrator

« Spotlight på april måneds manager - Opdatering af Managerpoint - udskiftning på golfhold oprettet efter runde 1 »

Tilbage til forumoversigt