30. august 2010 anmeld

Vilkår for brug af forum.

Hej Forumfolk

Jeg indsætter her hvordan vores regler for brug af forum tidligere har set ud. Vi overvejer at genindføre disse da enkelte personer åbenbart har glemt hvad som er god Netetikette.

- - snip - -
Brug af forum
Vi ønsker at forumet skal bruges til debat om Superliga og fodbold generelt. Vi har derfor nedsat nogle retningslinjer for brug af debatforum. Disse retningslinjer gælder også for fora i de private ligaer.

Vi vil gerne frabede os:
- Racistiske bemærkninger
- Falske rygter
- Personlig chikane(1)
- Reklame for private ligaer/puljer
- Reklame for hjemmesider(2)
- Gentagne posteringer af samme indlæg
- Indlæg som på ingen måde bidrager til debatten(3), eller viser et minimum af respekt, for de deltagere som ønsker at bruge forumet til dets oprindelige formål.

Generelt forventes det, at man udviser almindelig god opførsel, og fører debat i et sobert sprog. Såfremt deltagere ikke kan overholde reglerne, vil deres profil blive blokeret for at benytte forummet.

1. Herunder postering af enhver form for personlige oplysninger, samt overskrifter som indeholder navne på andre deltagere.
  2. Det er naturligvis tilladt at nævne officielle hjemmesider som f.eks. dbu.dk, bold.dk eller dr.dk. Vi vil derimod ikke acceptere links til uofficielle sider, fansider, sites med malware/virus/spyware osv.
  3. Inkluderer indlæg såsom "vurder mit hold", "hvilken placering er du på", resultatservice osv.
- - snip slut - -

Med venlig hilsen
Jesper, Swush.com

Svar på indlæg

Jesper - Swush.comJesper - Swush.comJesper, København VMand, 35 årAdministrator

11 svar indtil nu

30. august 2010 anmeld

Nu hvor grænsen så er defineret, kan du jo overveje om du selv skulle træde et skridt tilbage...over stregen. Så kunne der blive en dejlig fred og ro på forum igen.

Hilsen en anden profil

PS: Skal snart have smidt den sofa ud af stuen...den fylder sq for meget i rummet.

Dan KnudsenDan KnudsenMand, 32 årSilence...
30. august 2010 anmeld

@GUTI

Godt at du opfangende, at du var en af de omtalte personer.

Med venlig hilsen
Jesper, swush.com

30. august 2010 anmeld

@1

Hehe....
"kejserens nye klæder" :-)

John AndersenJohn AndersenJesus er "stjernen" i dette spil :-)Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%
30. august 2010 anmeld

Og Pinocchio.
Godt, at der kommer nogle navne og titler på bordet, som alle kan forstå...

The artist formerly known as Morten Nielsen 4The artist formerly known as Morten Nielsen 4Joy to the world, The King is back!Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Mistet Udmærkelse
30. august 2010 anmeld

Kan godt li´ Guti er den første til at svare, det må da være fordi han lider af dårlig samvittighed,
Men det må vel også være derfor Swush skriver, netop pga Guti. Men så synes hellere I skulle udlukke ham, da han skaber en ekstrem dårlig stemning.
ses på slottet

JoeboJoeboVi ses på grillen.Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerMistet Udmærkelse
30. august 2010 anmeld

@ Jesper

Selvfølgelig skal det handle om fodbold. Synes også jeg fornemmer et "selvmål" her :-)

Kan/skal man (du) egentlig blokere sig selv, hvis man starter en tråd der udvikler sig uheldigt?

Godnat herfra. Kan mærke trætheden melder sig. Første tegn er useriøse indlæg.

Don KDon KLad os afgøre det ved løgtrækningPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Mistet UdmærkelseBronzebæger
30. august 2010 anmeld

Og ja

Jeg er kronisk træt

Don KDon KLad os afgøre det ved løgtrækningPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Mistet UdmærkelseBronzebæger
03. april 2011 anmeld

Hej Jesper

Jeg kunne godt tænke mig og hører om man ikke kan smide folk ud af en gruppe???

Hilsen Brian

04. april 2011 anmeld

Hej Brian

Det har man kunne før, men jeg kan godt se at knapperne til det er væk. Vi får kigget på det.

Med venlig hilsen
Jesper, Swush.com

10. april 2011 anmeld

Hej Jesper

JEg har en jeg gerne vil smidt ud af min gruppe hvornår kan jeg det...

Brian

20. april 2011 anmeld

Hej Jesper

Jeg vil rigtig gerne høre hvornår man kan slette folk som man ikke vil have med i sin gruppe mere...

Nu er det 16 dage siden at du svare i ville kigge på det???????????

Mvh. Brian

« Opdatering af managerpoint - Vilkår for brug af forum. - Mikkel Cramer »

Tilbage til forumoversigt