13. juli 2011 anmeld

Reserver

Er jeg den eneste der mener det stinker at vi ikke har reserver? Giv os et par kategori 4 ryttere, som kun kan bruges ved udgåede ryttere. Det giver jo ingen mening ellers. Tror der er mange der dropper at følge deres hold når de mister et par ryttere: færre kliks på holdet.dk.

Personligt ligger jeg nummer 512, men har mistet Vino og Brajko. Det er rimelig surt.

Ingen kan gardere sig mod uheld, omend nogle ryttere er bedre end andre til at undgå styrt. Alligevel vil jeg mene spillets kvalitet bliver bedre og forlænger levetiden.

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

5 svar indtil nu

13. juli 2011 anmeld

Stemte: Reserver: ja?

nej, det er du ikke den eneste der mener - se her : http://www.holdet.dk/da/f-orum/cycling/threads/20199-2#202624

RMIRRMIRTdF uden reserver??? .... God fornøjelse!!!Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Bronzebæger
13. juli 2011 anmeld

Stemte: Reserver: nej?

Ingen resever tak.

Det funker fint som det gør nu.

Men skulle der komme reserver ( max 1et stk. gældende for alle 4 kat. ) til spillet næste år. Spiller jeg selvfølgelig med.

Kim

zeutnerzeutnerHej venner. Jeg er en TDF tosse af rang. Spiller kun dette ene spil om året. Hvert år tror jeg at jeg kan knække koden og vinde spillet. MEN MEN MEN det er desværre ikke lykkes endnu. Hilsen KimTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%BronzebægerBronzebæger
13. juli 2011 anmeld

Ups så der var en lignende tråd, beklager.

13. juli 2011 anmeld

Stemte: Reserver: nej?

Stop med at græd så meget. Selvom mange spiller smarte og snakker om at "boycutte" hvis ikke der kommer reserver er der jo kun så mange deltagere her på holdet fordi mange ikke gider at betale penge for et tour hold i sommeren da mange er på sommerferie og ikke kan skifte. Find jer et andet sted at spille tour manager hvis i anser det for så stort et problem, efter min mening er det bare klynk da det jo er ens for alle. I har alligevel ikke så stor en edge på jeres medspillere som i selv går og tror!

Jeg har by the way også selv mistet Wiggins men jeg kan godt holde tårene inde.

13. juli 2011 anmeld

La vær og tud over i har mistet en rytter eller to....jeg har fandme mistet FEM ryttere...slå lige den...

Anders BjørnskovAnders BjørnskovAnders, København STop 10%Top 10%SølvbægerMistet Udmærkelse
Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

« 11. etape - Reserver - 12 etape ... Så er det alvor »

Tilbage til forumoversigt