hejsa. Gives der point i finalen for 2 x 45 min ( orginær spilletid kun ) eller over en evt forlængelse og straffespark også ? hvor kan man læse om det henne af ?
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
Der gives point for ordinær spilletid og evt. forlænget spilletid, men ikke for straffesparkskonkurrence jvf. CL Knockout pointsystemet (Se afsnittet markeret vigtigt lige under Finans).
mvh.Peo Swush.com
Jeg går udfra at der også gives vækst for sejr,nederlag,afgørende scoring osv. i tillægstiden skulle de nævnte ting forekomme? Svar HURTIGT.
Og hvad med Clean sheet? Kan dette først opnås efter forlænget spilletid, hvis de første halvfems minuter ender 0-0? Swush, kom nu på banen.
Kom nu med noget afklaring, det kan ikke være rigtigt, at i ikke har en mand til support på den største fodboldkamp i sæsonen!
der står jo at der give point for forlænget spilletid, hvis det skulle blive nødvendigt og det glæder jo det hele
lidt en svinestreg Snejder laver på Robben, stempling med begge ben Men lad bare Hollænderne skade hinanden
« Point til spillere hvis hold går videre ? - finale kampen over 2 x 45 min ? - Tillykke... »
Tilbage til forumoversigt
Regler og forbehold | Vilkår og rettigheder | Personlige oplysninger | Kontakt | Hjælp | 3 Holdet.dk | Copyright © 2000 - 2012 Swush.com. All rights reserved.