04. februar 2010 anmeld

Champions League Knockout

Vi har nu lanceret Champions League Knockout her på Holdet - spillet er baseret på de altafgørende knockout-runder i Champions League.

• Maks. fire spillere/træner fra samme klub - til gengæld bestemmer du helt selv hvem det skal være (position ingen hindring)!
  • Mulighed for at annullere handler i alle runder. Klik på knappen "Historik og gendannelse" på din holdside for at komme til siden hvor du kan gendanne.
  • Der lukkes for handel, anførerskifte og holdoprettelse 1 time før kampstart i runden.
Bemærk i øvrigt at spillerlisterne vil blive korrigeret løbende. Hvis der er en spiller som mangler og som du bare have på dit hold (og som er berettiget til at spille i CL), så skriv hans navn og klub i denne tråd - så kigger vi på det.

God fornøjelse!

Mvh.
Christian

Svar på indlæg

Christian - Swush.comChristian - Swush.comHvornår skal Grønland være håndbold VM værter?Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Administrator

36 svar indtil nu

05. februar 2010 anmeld

Jeg savner lidt Baba Collins.... Tror nu ikke han bliver tilføjet, men alligevel.... Der er rigtig mange spillere at vælge imellem, og sikkert også for mange.... ... Om nogle dage ved vi alle bedre!!! Dog mange "Guldkorn" imellem, men også mange ALT ALT dor dyre!!! God Weekend til alle :-)

John AndersenJohn AndersenPyyyhhhh... Hvor er det varmt paa Filippinerne.... Hvordan er vejret i Danmark ? Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%
07. februar 2010 anmeld

Synes i hvertfald at det er svært at få pengene til at strække! Men fedt at I laver et 'nyt' CL spil

07. februar 2010 anmeld

Underlige regler med max 4 spillere (træner) fra samme klub, især når man kommer frem til semi og finale.

07. februar 2010 anmeld

Daniel Bonera
Adriano Correria
M. Stankevicivs
Goran Pandev

07. februar 2010 anmeld

Enig med @4

Morten SmedMorten SmedHvad koster 4 blå grønlændere egentlig, kan Hr. Møller ikke skrive en check?Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%GuldbægerTop 10%Top 10%
07. februar 2010 anmeld

Swush, er det korrekt opfattet at man hele spillet igennem, også i finalen, kun må have 4 spillere fra samme klub på sit hold?

Morten SmedMorten SmedHvad koster 4 blå grønlændere egentlig, kan Hr. Møller ikke skrive en check?Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%GuldbægerTop 10%Top 10%
08. februar 2010 anmeld

Beklager.. Der er frit slag på alle hylder så snart vi kommer til semifinalerne. Det bliver tilføjet til reglerne ASAP.

Med venlig hilsen
Jesper, Swush.com

Jesper - Swush.comJesper - Swush.comJesper, København VMand, 35 årAdministrator
08. februar 2010 anmeld

Kom nu igang Christian. . 4 stk. spillere er bestilt ??

Lasse LentzLasse LentzMand, 26 årEn stolt drømmeholdsentusiastPræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Præmievinder
08. februar 2010 anmeld

Hej Lasse

Det er mig der gør det i dag. Og så prøv lige at dreje tonen ind på et sted vi alle kan holde ud.

Med venlig hilsen
Jesper, Swush.com

08. februar 2010 anmeld

Fordi der ikke lige er en kæmpe SMILEY behøver du da ikke ta' det så tungt Jever - Må man nu ikke engang hunse lidt med jer uden at I farer i flint.

Det er sørme ikke meget man får for sine 29 kr. :-) :-) :-)

Lasse LentzLasse LentzMand, 26 årEn stolt drømmeholdsentusiastPræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Præmievinder
08. februar 2010 anmeld

Jeg behøver ingen smileys, men heller ej kommandoer. - Så meget får man ikke for 29,- :)

Med venlig hilsen
Jesper, Swush.com

08. februar 2010 anmeld

@Bedstemor

De er nu alle tilføjet. Adriano Correria hedder i spillet Adriano Claro, Correria er ifl. Wikipedia hans mellemnavn.

Med venlig hilsen
Jesper, Swush.com

08. februar 2010 anmeld

@ Jesper Bjørn :)

Jeg har ikke undersøgt det konkrete tilfælde, men I bør kalde spillerne ved deres kendte navne, alternativt fulde navn.

Specielt de spanske spillere bruger ikke efternavnet, fx kan nævnes:

• Carles Puyol Saforcada
  • Sergio Ramos Garcia

Dette var bare en venlig opfordring for at undgå eventuelle tvivlstilfælde.

StøvringStøvring
770
Do you remember?PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
08. februar 2010 anmeld

@Støvring

Enig. Jeg ville dog ikke rette spillerens navn, da det muligvis kunne forvirre dem som allerede har købt ham.

Med venlig hilsen
Jesper, Swush.com

11. februar 2010 anmeld

Var 5 præmier hvad i kunne skrabe sammen til?..hahaha. Flot Swush

Alan ShearerAlan ShearerAllan, Århus CTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Mistet UdmærkelseTop 10%
12. februar 2010 anmeld

@16
Du kan jo bare lade være med at spille med så! Umiddelbart ser det jo heller ikke ud til at du ligefrem plejer at skovle præmier ind :-)

John AndersenJohn AndersenPyyyhhhh... Hvor er det varmt paa Filippinerne.... Hvordan er vejret i Danmark ? Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%
12. februar 2010 anmeld

Syntes sgu da det er vildt fedt for os tumber der er vildt laaaaangt efter i det gamle CL spil.
Spiller altså mest for spændingens skyld ikke præmierne, der er det vist lettere at vinde på oddset, men ville altså gerne have sådan en pokal under mit navn..

13. februar 2010 anmeld

1. 17 God kommentar af en som altid har 4 hold og alligevel ikke rammer noget som helst. (Faktisk lidt pinligt) Præmierne vil altid gå til dem som gider at administrere mange hold. Dog åbenbart ikke lige dig som undtagelse.

Alan ShearerAlan ShearerAllan, Århus CTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Mistet UdmærkelseTop 10%
13. februar 2010 anmeld

Nu mener jeg jo ikke at 4 hold er mange, og jeg spiller heller ikke for at vinde en osteklokke, violin eller et spil Kalaha... Jeg spiller med fordi det er sjovt, og så for at konkurrere med de øvrige i min gruppe. Den deltager du så heldigvis ikke i!
Det var heller ikke mig der nævnte præmierne, men dig selv.
Så igen. Hvis du ikke vil være med, så hold dig væk!
På forhånd tak!

13. februar 2010 anmeld

Dem med de mange pokaler har konsekvent omkring 10 hold med.
Os med få pokaler har konsekvent 2 hold med.
Og endelig er der en gruppe managere UDEN pokaler, der konsekvent har 4 hold med.

Det er en korrekt observation...!

:-)

13. februar 2010 anmeld

Og så er der endelig dem der kun har præmier af ældre dato.... Altså dengang man klippede spillerne ud i "Tidende", og sendte dem ind til avisen, MORTEN SMED!!!!

I øvrigt rart at se du er gået op på 3 hold :-)

13. februar 2010 anmeld

Ha ha..God argumentation, John.

13. februar 2010 anmeld

De gamle pokaler er fra den tid hvor der var 100.000 kr. i kontant førstepræmie.
Så ih ja, det var jo MEGET nemmere dengang...

13. februar 2010 anmeld

Alle dem med veteranmedaljer/pokaler klapper nu! KLAP KLAP!!!!!!!!

The artist formerly known as Morten Nielsen 4The artist formerly known as Morten Nielsen 4Joy to the world, The King is back!Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Mistet Udmærkelse
13. februar 2010 anmeld

Jeg føler mig kraftigt mobbet! Måske man skulle overveje at lægge sag an :-)

Det er jo ikke præmiestørrelsen, men hvor mange deltagere man har haft at kæmpe med....
Kunne være sjovt med en graf over deltagerantallet i de forskellige spil gennem årene. Ikke fordi jeg tror der er kommet flere til, men bare for spas!
Tillykke til alle veteranerne....Også dem på 25 år :-)

13. februar 2010 anmeld

Det var squ tider dengang man klippede ud i avisen. Kan man mon få en pokal for den 36. plads man fik i sæsonen 95/96?

Var blevet til en sikker førsteplads, hvis bare man havde taget Schjønberg i stedet for Bordinggård. Nager mig stadig og påvirker helt sikkert mit spil.

Don KDon KLad os afgøre det ved løgtrækningPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Mistet UdmærkelseBronzebæger
14. februar 2010 anmeld

Har først set præmierne nu, og er sku enig med Shearer, det er meget sløvt. De der gavekort til ét gratis-hold er jo den mest fesne præmie, som man kan vinde. De kan lige gå som 50-100 præmie, (hvis man vil have det som fyld), men at de skulle kunne gå ind og erstatte normale placeringspræmier er waaaaaaaaay out :-)

Simon StounbjergSimon StounbjergMand, 21 årTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Sølvbæger
14. februar 2010 anmeld

@ 26

Mange tak! :-)
Så giver jeg sgu en guldbajer, som et plaster på såret for mobningen. Ikke græde nu, lille John... ;-)

Lille John? Er jeg så Robin Hood?

The artist formerly known as Morten Nielsen 4The artist formerly known as Morten Nielsen 4Joy to the world, The King is back!Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Mistet Udmærkelse
14. februar 2010 anmeld

Vandt en rejse for 2 til La Santa Sport med 5000 i lommepenge engang for laaangt tid siden som nr 5-6 stykker, så der er da klart sket en udvikling i præmierne...bare den forkerte vej

14. februar 2010 anmeld

Det lyder da i hvert fald lidt bedre end den iPod Touch, som jeg vandt i Premier League manager i år for en placering som nummer 3-5... ;-)

@Swush
Den iPod Touch har jeg desuden ikke modtaget endnu, Swush, hvilket jeg synes er ALT ALT for dårligt, på trods af at BT og jeres præmieansvarlige har været fin til at komme med servicemeddelelser om at varen er out of stock hos leverandøren. Det har den altså bare været i for lang tid nu til at det er rimeligt for kunden - leverandør sløvhed eller ej!

Simon StounbjergSimon StounbjergMand, 21 årTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Sølvbæger
14. februar 2010 anmeld

Hej Simon

Vi er selvfølgelig kede af at B.T.s service smitter negativt af på vores omdømme, men jeg kan ikke gøre meget andet end at bede dig rykke dem...igen. Du kan evt. skrive en mail til drommeholdet@bt.dk, så burde den ende hos den ansvarlige.

Med venlig hilsen
Jesper, Swush.com

15. februar 2010 anmeld

Nu spiller jeg ikke med, kun pga af præmier. Men ligeså meget fordi det er sjovt, og for at slå kammeraterne i min pulje. Men må alligevel give folk ret i, at præmierne godt nok har været bedre.
Det er overhovedet ikke det altafgørende, men derfor er det da altid rart med så fine præmier som muligt.

- Ellers synes jeg det er en super ny site I har fået Swush, og håber også I overlevet, hvilket jeg dog også er overbevist om.

16. februar 2010 anmeld

Sol Campell!! Kan I nå det?

17. februar 2010 anmeld

er dette virkeligt den eneste maade spillet kan afvikles paa.
Jeg taenker her paa at man f.eks skal koebe og saelge spillere
mere end en uge foer kampene afvikles.
De fleste hold har jo kampe i ugen op til champions league kampen.
Hvis man i denne runde har investeret i spillere som foerst spiller naeste tirsdag og onsdag kunne man jo i vaerste fald risikere hele holdet er skadet,

18. februar 2010 anmeld

Det er altså skidt at putte Sol Campbell ind i spillet EFTER han har scoret... :( og jeg bakker op om Kurt.. jo mere holdet.dk kan inddrages i champions league - jeg mener jo flere spillere som kan være involveret i kampene pr. spilledag - jo sjovere er det at være med i sådan nogle spil her. Synes derfor også godt at man kan sløjfe handelslukningen 19.45....

22. maj 2010 anmeld

SWUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-UUUUUUUUUUUUUUUUSH!!!!!!!!-!!!!!!!!!!!!!!!

Så er der lige det med antal spillere i kæderne igen!!!!
Få det lige RATTET :-)

« daniel agger - Champions League Knockout - Fabregas »

Tilbage til forumoversigt