Hvordan tror i den kommer til at se ud? - Får de nye spillere en chance i start 11'eren? (Mertesacker, Arteta, A.Santos osv.)
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
Jeg tror bestemt de nye får chancen - Alternativet er jo at spille med dem som i den grad er blevet udstillet i denne sæson, og helt galt mod ManU. Men bortset fra det, næppe den store forskel. Dortmund er en klasse bedre end Arsenal, og lammer dem uanset opstilling - Bendtner kunne have gjort en forskel :-)
Lad være med at købe Arsenal..... :) Mertesacker gør helt sikkert, Arteta formentlig også.. Santos er et lidt ubeskrevet blad for mit vedkommende - men har de andre valg??? De fortryder nok de har udlejet B52 efter i aften ;)
Haha - sådan RMIR, for en gangs skyld enige!
Bliver sandsynligvis
Sczesny
Santos - Mertesacker, Koscielny (Verm hvis han bliver klar) - Sagna
Song
Arteta - Ramsey
Gervinho - RVP - Walcott
Tror nyindkøbet Young-Park kommer på.
@4
Hvor graver du sådan en opstilling frem henne? Det er jo ikke en gang spin...... Jeg er sikker på den ikke bliver sådan ;-)
Tror foreløb Gunners satser på at få Arteta og Mertesacker ind.
Gervinho og Walcott har set, alt andet lige, set fornuftige ud så har svært ved at se Park i start-11'eren til den kamp.
@6
Hvorfor skulle det dog være spin? Er det derfor at du ikke "tør" påpege putte navn på de spillere, som du er "sikker" på ikke spiller? Jeg må le...
Jeg er personligt stor fan af Gunners så har en forholdsvis god idé om hvorledes de stiller op.
Fair nok. Jeg bøjer mig da gerne i støvet når du følger Arsenal så tæt.
Er dog forundret over at du mener at Vermalen har en chance for at blive klar.
Vermalen er jo skadet, og er tidligst klar medio oktober!
Ja okay - den tager jeg gerne på min kappe.
Nu figurerer han jo sådan set heller ikke på min startopstilling. Så der er jo ifølge dig stadig en eller anden, der er sikker på ikke at spille. Tvivler dog på dig.
Tillod mig at se på dine placeringer i de andre spil og baseret på det tror jeg næppe at du har styr på dine facts.
Uanset hvor stor en fan man er af et hold, er det ikke altid man kan ramme startopstillingen, men lidt spøjst at du nedgør en anden spiller og ikke har mere styr på dit eget holds startopstilling.
Sgu da heldigt at han ikke hedder noget med I ham RVP
God weekend derude og må i alle klare jer næsten lige så godt som mig i denne runde
BoBo´s 1925 H-point er åbenbart ikke noget der imponerer Ale(x).
Jeg er da forholdsvis sikker på der bliver plads til Asharvin i CL, han er fabelagtig i europæiske kampe, og har langt mere CL-erfaring end Gervinho, der mangler kamptræning pga karantænen. Gervinho har imponeret i pre season, men Asharvin har ikke spillet sig af når det gælder, og da slet ikke i CL kampe.
@11
Hvori nedgør jeg en anden person? Og hvor ser du at jeg snakker om nogen endegyldig startopstilling? Jeg indleder med "sandsynligvis".
Og desuden er det da dig, ligesom ham Bobo, der er nedgørende ved at komme med et udsagn som "at du har vist ikke styr på dit eget holds startopstilling" uden at påpege hvor du er uenig. Tamt.
@12
At Arshavin laver et godt indhop mod FCB og et par mål i gruppespillet sidste år har jeg svært ved at se skulle kvalificere ham til en startopstilling. Og ud fra den logik hvorfor spillede han så sammenlagt ca. 1/2 minut over 2 kampe mod Udinese? Og Gervinho iøvrigt spiller stort set fuldtid? I den periode havde Gervinho også karantæne..
Svaret er jo netop at Gervinho har set meget bedre ud end Arshavin. Arsenal har jo netop spillet med Arshavin i mangel af bedre.
Interessante vurderinger ... men finder den i forhold til spillet her helt ligegyldig - Hverken Arshavin eller Gervinho kan da umiddelbart være synderligt interessante - Der kan vælges maks 3 angribere/4 midtbanespillere til hvert hold, og umiddelbart vil jeg mene at der findes mindst 30 andre spillere i hver kategori som er mere interessante end de 2.
« Hvem - Arsenal's startopstilling mod Dortmund - Hjææælp !!! »
Tilbage til forumoversigt
Regler og forbehold | Vilkår og rettigheder | Personlige oplysninger | Kontakt | Hjælp | 7 Holdet.dk | Copyright © 2000 - 2012 Swush.com. All rights reserved.