28. april 2011 anmeld

Mourinho ... helt ude i hampen - eller!?

Man siger ofte at grænsen mellem at være gal og genial er hårfin, og Mourinho må være et af de gode eksempler for sådan en vurdering.

Alle kan vel se at manden har karisma - og det er også en kendsgerning at han har leveret resultater - og det er også en kendsgerning at mange såkaldte eksperter mange gange har fremhævet Mourinho som en trænerkapacitet udover det sædvanlige.

Mistede han det hele på gulvet i går? - Nærmer han sig en regulær fyreseddel i RM, når han "dagen derpå" er ude med gale udtalelser om konspiration og at han f.eks. mener at "Pep" har fraskrevet sig muligheden for at vinde en ægte CL titel i år, fordi de "snød" sig til sejren. Hvordan reagere han på at alle medier kalder hans taktik i går for totalt forfejlet og at f.eks. Ronaldo i dag udtaler at han ikke gider spille på et hold med sådan en taktik.

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere
RMIRRMIRTdF uden reserver??? .... God fornøjelse!!!Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Bronzebæger

15 svar indtil nu

28. april 2011 anmeld

Stemte: Svar 4 Jeg er ikke enig i noget af ovenstående, men mener i stedet følgende:

Er sådan set enig i, at han er helt gak-gak, men om han er på vej væk er nok mere tvivlsomt. Jeg ved ikke lige hvilket alternativ der skulle være til ham lige nu, og mon ikke han får lov til at få et år mere, de kan jo altid bruge en milliard eller to til handel.
Jeg har slet ikke noget imod personer med kant, men efter min mening er han derude, hvor han har sat sig over alle andre, og det er ham der har opskriften på sandheden. Det er da rigtigt, at udvisningen af Pepe får en afgørende betydning, men det er bare så deprimerende at se et godt hold som Madrid spille så destruktivt. Måske er det døden at spille med Barca, men det ville godt nok være forfriskende at prøve at tage kampen op. Håber Man U gør det bedre i finalen.

28. april 2011 anmeld

Stemte: Svar 4 Jeg er ikke enig i noget af ovenstående, men mener i stedet følgende:

Manden er jo efter min mening, normalt genial på sin helt egen måde.......... vil nok mene at hans taktik mod Barca var ok (hvis man vil undgå at blive kørt over af verdens bedste klub hold), lige indtil Pepe blev vist ud.

Messi fik derefter masser af plads til at trylle og vise hans fantastiske fodbold forståelse samt udførelse, og hele Real Madrid's hold inklusive Jose Mourinho kollapsede, den berømte klap gik ned og det hele bare blev ondt og beskidt .

Håber helt sikkert han bliver som træner i Real Madrid, da La liga ikke ville være så underholdende uden Jose's karisma og udstråling.

Vil lige tilføje at selvom der først blev scoret efter 75 min. var kampen hele tiden lige fra starten af, en af de mest intense og spændende kampe jeg længe har set, så det med at kampen ifølge nogle journalister blev ødelagt med Jose's taktik,er efter min mening helt ude i hampen.

JESUS4YOUJESUS4YOUKim (JESUS), Odense Jesus Rules the world!!Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
28. april 2011 anmeld

Stemte: Svar 3 Mou er helt gak-gak og hans tid som træner i RM slutter meget snart

Det var helt væk hvad han havde lavet af taktik i aftes!!!!!
Fatter ganske enkelt at man ikke skal angribe på hjemmebane... Uanset modstander... Bryder mig nu ikke om Pivert (CR07), men forstår ham godt....
Latterlig indstilling til tingene.. Var det 72-28 i spille % .... ?
Skammeligt af RM :-(

John AndersenJohn AndersenNu ikke hænge sådan med hovedet, Jesus.... Op på hesten/korset igen :-)Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinder
28. april 2011 anmeld

@ Indtil Pepe blev vist ud? Tjoo de blev ikke kørt over med mål, men boldbesiddelsen var allerede inden udvisningen 70/30 i Barcas favør

Dan KnudsenDan KnudsenMand, 32 årSilence...
28. april 2011 anmeld

Når jeg skriver at Jose's taktik lykkedes indtil Pepe blev vist ud,er det med udgangspunkt i at resultatet jo stadig var 0-0 og at der derfor også stadig var en chance for en smal 1-0 sejr til Real Madrid.

For at vinde samlet over de to kampe, og derved når finalen i CL, er det jo resultatet og ikke boldbesiddelsen der er afgørende.

Sidste år vandt Morinho jo heller ikke CL med Inter på boldbesiddelse, men på resultatet.

Sådan er han jo....... kold og kynisk resultat fodbold........titlerne og trofæerne taler jo deres tydelige sprog om, hvordan og hvorfor manden er blevet så "stor"

JESUS4YOUJESUS4YOUKim (JESUS), Odense Jesus Rules the world!!Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
28. april 2011 anmeld

Stemte: Svar 3 Mou er helt gak-gak og hans tid som træner i RM slutter meget snart

@5 ... tilllykke med Rundesejren :-)

RMIRRMIRTdF uden reserver??? .... God fornøjelse!!!Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Bronzebæger
28. april 2011 anmeld

Tusind tak.

28. april 2011 anmeld

Stemte: Svar 1 Mou er genial - det er bare upassende hetz imod ham, og han har ret i det han siger

Men reject their prophets and slay them, but they love their martyrs and honor those whom they have slain.

Simon StounbjergSimon StounbjergMand, 21 årTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Sølvbæger
28. april 2011 anmeld

nå nå ... jamen så en opfølger:

They call me a madman now. That would be a distinct rise in my social position were it not that they still regard me as being as ridiculous as ever

29. april 2011 anmeld

man får da en vis sympati for RMs argumenter: http://www-.realmadrid.com/cs/Satelli-te/en/1330054873516/notici-a/Noticia/Television_image-s_show_that_Pepe_did_not_t-ouch_Alves__leg.htm

29. april 2011 anmeld

Pepe gik bevidst efter at skade Alves, det ses tydeligt at han slet ikke går efter at ramme bolden med det udstrakte ben med knopperne forrest. Det røde kort gives for intentionen, det er usædvanlig heldigt for Alves at han når at trække benet til sig, ellers havde det været brækket nu. Tydeligvis havde Urinho instrueret Pepe i at få skadet så mange Barca stamsspillere som muligt inden retur opgøret. Helt igennem smagløs optræden, men sådan kender man jo Pepe og Urinho...Tak til dommeren for en fuldstændig korrekt kendelse.

Morten SmedMorten SmedHvad koster 4 blå grønlændere egentlig, kan Hr. Møller ikke skrive en check?Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%
29. april 2011 anmeld

Enig i din vurdering af udvisning, selvom Pepe ikke rammer! - Men omvendt er det sgu også forfærdeligt at se på alle disse mange skuespillere - og fra Barca er Sergio og Pedro forfærdelige eksempler. Synes også det er helt åndsvagt at se alle disse hysteriske spilleres søgen på at påvirke dommeren ved hver eneste kendelse ... Hele tiden ser man stort set hele holdet stå omkring dommeren - råbe og skrige - pege og gestikulere ....

29. april 2011 anmeld

Ja de prøver i ekstrem grad at påvirke dommeren, især sydeuropa, man burde snart indføre "challenge" time out, så dommeren lige får et minut til at se en situation i slow, og så dømme på baggrund af dette. Ligesom i tennis. Hvert hold har så max 3 challenges i løbet af en kamp, ellers bliver de jo aldrig færdige.

Jeg tager den med UEFA, forslaget er jo genialt :-), du læste det her først..

Morten SmedMorten SmedHvad koster 4 blå grønlændere egentlig, kan Hr. Møller ikke skrive en check?Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%
29. april 2011 anmeld

Arrrrrhhh Smed. Den var du nok ikke helt først med. Gider ikke finde det, men "Challenges" som man også kender det i NFL, er blevet heftigt diskuteret.

Dan KnudsenDan KnudsenMand, 32 årSilence...
29. april 2011 anmeld

Man kunne også indføre en regel om at det vil give rødt kort pr. automatik hvis nogen spiller ikke øjeblikkeligt fjerner sig min 10 væk fra dommeren hver gang der fløjtes ... OG i tillæg give tilsvarende rødt kort hvis en spiller siger noget til dommeren uden at være stillet et spørgsmål! - Så kan de lære det de tåbelige Spaniere!

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

« Busquets assist - Mourinho ... helt ude i hampen - eller!? - Swush - GAL CL KO CUP »

Tilbage til forumoversigt