12. april 2011 anmeld

Manchester United-Chelsea

I aften kl. 20:45 på TV3+ møder Manchester United-Chelsea. Jeg tror på en 2-0 sejr til Man Utd, da de er ubesejrede på Old Trafford.

Jeg har tænkt på en mulig startopstilling og her er mit bud.

Van Der Sar
O'Shea-Vidic-Ferdinand-Evra
Valencia-Carrick-Park-Nani
Giggs-Rooney

Sir Alex Ferguson har før spillet med Giggs i angrebet.
Det er min mulige startopstilling.
Hvis I har et bedre bud, så bare kom med den.

Svar på indlæg

SuperSlaxSuperSlaxMark Cavendish!Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%

42 svar indtil nu

12. april 2011 anmeld

ser fornuftigt ud ... Men måske Fabio med i forsvaret - og tror vel også Anderson er med på midten!

RMIRRMIRTdF uden reserver??? .... God fornøjelse!!!Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Bronzebæger
12. april 2011 anmeld

Ja, det tror jeg nu også. Ikke med Anderson, men med Fabio. Evra har jo karantæne, ikk?

12. april 2011 anmeld

Tror på Carrick i startopstillingen og Evra har ikke karantæne

JESUS4YOUJESUS4YOUKim (JESUS), Odense Jesus Rules the world!!Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
12. april 2011 anmeld

Okay. Carrick er en af dem som er sikrest i Man Utd startopstilling, mener jeg. Giggs og Nani er dem som er mest usikre. Vidic er selvfølgelig den mest sikreste.

12. april 2011 anmeld

I kan jo stoppe gætterierne... Det er jo offentliggjort!!!!
Valencia bænket!!!!

John AndersenJohn AndersenNu ikke hænge sådan med hovedet, Jesus.... Op på hesten/korset igen :-)Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinder
12. april 2011 anmeld

Hvilket er besynderligt!

RMIRRMIRTdF uden reserver??? .... God fornøjelse!!!Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Bronzebæger
12. april 2011 anmeld

Hernandez,Giggs og Nani er helt sikkert med.........men tror ikke på Fabio,Anderson eller Valencia.

JESUS4YOUJESUS4YOUKim (JESUS), Odense Jesus Rules the world!!Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
12. april 2011 anmeld

Man Utd vs Chelsea
Man Utd: Van der Sar, O'Shea, Ferdinand, Vidic, Evra, Nani, Carrick, Giggs, Park, Rooney, Hernandez

Subs: Kuszczak, Brown, Berbatov, Smalling, Scholes, Valencia, Gibson

Chelsea: Cech, Ivanovic, Alex, Terry, Cole, Ramires, Essien, Lampard, Anelka, Torres, Malouda

Subs: Turnbull, Benayoun, Drogba, Mikel, Zhirkov, Ferreira, Kalou

John AndersenJohn AndersenNu ikke hænge sådan med hovedet, Jesus.... Op på hesten/korset igen :-)Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinder
12. april 2011 anmeld

Tak John.

Har du også startopstillingerne til Shakhtar Donetsk-FC Barcelona ?

12. april 2011 anmeld

Shakhtar Donetsk vs Barcelona
Shakhtar Donetsk: Pyatov, Kobin, Ischenko, Rakitskiy, Shevchuk, Hubschman, Mkhitaryan, Douglas Costa, Jadson, Willian, Luiz Adriano

Subs: Khudzamov, Fernandinho, Eduardo, Gai, Alex Teixeira, Kryvtsov, Moreno

Barcelona: Valdes, Dani Alves, Busquets, Pique, Adriano Correia, Xavi, Mascherano, Keita, Afellay, Messi, Villa

Subs: Pinto, Jeffren, Pedro, Milito, Maxwell, Fontas, Thiago

12. april 2011 anmeld

Den holder ikk John ... Barca spiller uden Messi - De får Villa alene i front og JA, med Afellay men også med Thiago fra start!

12. april 2011 anmeld

Hvad mener du med den ikke holder ?

12. april 2011 anmeld

RMIR holder ikke...

Henrik Otto Nielsen Henrik Otto Nielsen Forza, F.C. KØBENHAVNMand, 41 år8 ud af 10 - '01-'03-'04-'06-'07-'09-'10-'11Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Præmievinder
12. april 2011 anmeld

Okay ...

12. april 2011 anmeld

0-1 mål af ..................... Torres

Kampen går til straffekonkurrence.

Thomas NørregaardThomas NørregaardMand, 37 årRefuse to lose!!Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
12. april 2011 anmeld

Tjae... hvorfor ikke - men tror IKKE Torres kan score. Men fornemmelsen siger CHELSEA!!!!!

13. april 2011 anmeld

Hej Super

Jeg var en af dem der før kvarten spåed Chelsea til at tage CL'en. I år måtte det blive. Med Torres som en super slax investering og en Anselotti hentet ind for særligt at tiltuske sig denne tiltrængte titel. Men både Anse og Torres skuffer og skuffer. Selvom United fik et godt udgangspunkt, så var der stadig muligheder selvom det ville blive svært. Og det blev svært. På papiret har Chelsea et stærkt sammenspillet hold, men Uniteds erfaring gør bare at selvom der måske var et lille plus til Chelsea, så har United bare en rutine i denne sammenhænge der siger top. Den har nu altid været en fifty fifty som selvfølgelig blev mindre fifty efter den første match på Stamford.

Nu kan det så bare blive endnu mere top, når United stadig har en chance for at tørne sammen mod Real.

MominhoMominho
355
Tillykke til Ståle med nyt job hos ulvene. (De rigtige). Han fortjener en chance mere. Wolves er selvfølgelig ikke nogen verdensklub, men stadig en klub med en pæn historie og stolte stolte traditioner. Tillykke med det.Top 10%
13. april 2011 anmeld

@ Mom
Ancelotti blev hentet i forrige sæson og ikke i år som du skriver.... Og at Ancelotti har været en skuffelse ved jeg nu ikke, han gjorde Chelsea til mestre sidste år, men sandt at holdet i år ikke har været lige så stærkt kørende. Dog må en kvartfinale plads og stadig med i kampen om mesterskabet i PL selvom chancen for guld er spinkel, vel siges at være en udemærket sæson. En sæson mange hold ville være glade for.....

Thomas NørregaardThomas NørregaardMand, 37 årRefuse to lose!!Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
13. april 2011 anmeld

United er en klasse over Chelsea for tiden i alle spillets faser, speed, pasninger, motivation, selvtillid, sammenhold, dicsiplin og taktisk. Det har tidligere været fifty-fifty og i perioder overtag til Chelsea (plejer at hænge sammen med de perioder Rooney har måltørke), samt i næsten hele Mourinho tiden naturligvis. Forholdet nu er nærmere 70-30 end fifty-fifty.

Tilgangen af Torres og savnet af en ordentlig træner har betydet meget.

Men det er spørgsmålet om styrkeforholdet i virkeligheden ikke har ændret sig mest fordi United er blevet stærkere end nogensinde. Nani´s værdi er blevet mærkbart større efter Ronaldos afgang, Valencia tilbage i vanlig sikker stil, Giggs i sit livs form, altid god for en assist, forsvaret benhårdt med de 3 rutinerede, og VDS kan vel lidt endnu.. Berbatov overhalet af Hernandez, den havde jeg ikke set komme (endnu), men klart Hernandez er et kæmpe talent og Berbatov nok lovlig doven. Ronaldos afgang har helt klart gjort at kollektivet er styrket og ingen har stjernenykker i så høj grad at det ikke tåles i truppen. Nani og Rooney er stjernerne, men Giggs, Rio, Evra, Vidic og Valencia har lige så stor værdi for holdet. selv når Rooney falder ud kan de overlade det til Hernandez og Nani at score målene og giggs/valencia at assistere.

Morten SmedMorten SmedHvad koster 4 blå grønlændere egentlig, kan Hr. Møller ikke skrive en check?Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%
13. april 2011 anmeld

Det er rigtigt Thom. Det havde jeg glemt. Ancelotti vandt et særligt tiltrængt mesterskab sidste sæson, og derfor skuffer og skuffer Ance knap så meget.

Men en kvart er slet ikke tilfredsstillende! Du må huske på, at Ancelotti særligt blev hentet ind for at tiltuske sig denne titel...

MominhoMominho
355
Tillykke til Ståle med nyt job hos ulvene. (De rigtige). Han fortjener en chance mere. Wolves er selvfølgelig ikke nogen verdensklub, men stadig en klub med en pæn historie og stolte stolte traditioner. Tillykke med det.Top 10%
13. april 2011 anmeld

@18

En udemærket sæson? Chelsea har været ude af mesterskabskampen i flere måneder nu, og vi har ikke engang rundet halvdelen af april. De røg ud i deres første kamp i Carling Cuppen (3. runde - hjemme mod Newcastle). Exit i deres anden kamp i FA Cuppen (4. runde - hjemme mod Everton). Og nu er klart farvel i kvartfinalen af Champions League-turneringen - sæsonens største mål. (I forløbet har mægtige hold som Spartak Moskva, MSK Zelina og FC København dog måttet vige pladsen for det stjernespækkede hold fra London). Og som om, det ikke var nok, så har holdet brugt fleste penge af alle på transfers, ja selv crazy-Manchester City og Prins Balotelli må være imponeret over pengepungens størrelse. Men vi taler selvfølgelig kun om den forsvarende mester af verdens stærkeste liga og verdens mest prestigefyldte cupturnering, så ja, det er vel en udemærket sæson for Chelsea Football Club.

@19

Smed, Forhelvede. United stærkere end nogensinde? Har Lasse bildt dig det ind? United anno 08/09 var et langt mere skræmmende hold end det nuværende. Der er reelt kun sket to væsentlige ændringer siden dengang. Valencia og Hernandez er trådt ind i startopstilligen. Kan du nævne de to spillere, som de har erstattet? Måske er de bare glemt. United er vel stærkerede end nogensinde. Hvem husker alligevel navnet på verdens dyreste fodboldspiller nogensinde og den lille argentiner med arret fra ærkerivalerne? ;-)

Simon StounbjergSimon StounbjergMand, 21 årTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Sølvbæger
13. april 2011 anmeld

Jeg ved ikke hvem du mener, men de kan da ikke have synderlig succes i de klubber de er kommet til :-)

Primadonna effekten, Simon - Primadonna effekten. Dont underestimate it.

Lasse har ikke fortalt mig noget - jeg er bare en ægte medløber som roser dem der spiller overbevisende og håner resten. Bortset fra hvis det er AGF, de gør alt rigtigt altid.

Morten SmedMorten SmedHvad koster 4 blå grønlændere egentlig, kan Hr. Møller ikke skrive en check?Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%
13. april 2011 anmeld

@21
Måske du ikke fik læst at jeg skrev en spinkel guld chance...

En udemærket sæson mener jeg stadig, udemærket er ikke det samme som god, fantastisk eller fremragende, så mit ordvalg synes jeg nu er "udemærket" ;-)
Og når de nu ikke kunne vinde CL titlen i år må det vel være udemærket at blive blandt de 8 bedste hold!!

13. april 2011 anmeld

Hvad betyder "UG" egentlig?

13. april 2011 anmeld

På indiansk kan det betyde næsten hvad som helst. Ligesom når køer siger muh. Det hele ligger i tonefaldet.

13. april 2011 anmeld

UG var en karakter som indgik Ørsted-skalaen som ophørte i 1963......

Står for udemærket godt

Hvad vil du sige med det Smed?

Rangerer du måske udemærket over fremragende?

13. april 2011 anmeld

Orv hvor bliver man inspireret af sårn en dialog - Ved næsten ikke hvor man skal starte - Så tror jeg starter helt KONTRÆRT med at bekendtgøre at det IKKE hedder udemærket, men udmærket!

Og i meningsmæssig forstand er man inde på at man med udmærket, jo ikke mener god - underforstået at god skulle være bedre end udmærket. - På en god gammel karakter-skala kunne man få "jævnt god", herefter "god" osv. og som det ypperste kunne man få "Udmærket"

Jeg mener ikke Chelsea har været hverken gode eller udmærkede - De har været helt elendige!

Andre er så inde på at Man. U er bedre end nogensinde - eller i hvert fald rigtigt gode. Man U har leveret varen og samlet resultater (I en tyndt besat PL, med mange ekstremt svage hold) - og respekt for det, men de har sågu ikke spillet synderligt godt i ret lang tid af gangen - Der har været momenter, men synes man skal være Glory-Glory-Lalleglad hvis man mener de har spillemæssigt imponeret.

(ja, ja ... jeg er klar til øretæver)

13. april 2011 anmeld

" Hesten går udemærket... Ryk 5 felter frem"
"Hesten forcerer... Ryk 4 felter frem"
"Pivert halt... Ryk 2 felter tilbage".....
Uhhhh. Det gode gamle Derby brætspil :-)

13. april 2011 anmeld

Nani ...Høj, høj klasse ... Hmmm... arghhh ej! - Er der ikke typisk lidt evighedstalent over det - på niveau med Nasri? - Sgu næsten ligeså overvurderet som Bale!

Hvad sker der i øvrigt for Mourinho? - Nu har vi ved 3 tilfælde set ham storkramme og nærmest gramse på Harry Redknapp - Så styr dig dog, mand!

14. april 2011 anmeld

1. 29
Hvis Nani og Nasri er "evighedstalenter", må du meget gerne beskrive, hvad der kræves for at få dit blå stempel. De er nøglespillere på tophold i England og deres respektive landshold.

Dan Thomasen, hvis nogen husker ham, var et evighedstalent. Kim Aabech er et evighedstalent. Guti var/er et evighedstalent - omend på væsentlig højere niveau.

NB
Jeg ved fra pålidelig kilde, at Mourinho fik listet tegnebogen fra ´arry i alle 3 tilfælde.

14. april 2011 anmeld

Rettelse
Dan Thomasen er ikke et evighedstalent. Han var vel knap nok et talent.
Jeg tænkte naturligvis på DAN PETERSEN.

14. april 2011 anmeld

Tjaee Tjoee...Tror godt jeg kan finde mindst 10 midtbanespillere i La Liga som har højere niveau end Nasri og Nani.

14. april 2011 anmeld

@32 Det bliver svært....
-men gad godt høre hvem du tænker...

Vi taler kantspillere som kan drible eller samme type spiller som de 2 PL spillere ik?

Umiddelbart kan jeg kun tilføje Ronaldo og Iniesta som vel egentlig ikke er kantspiller men ofte spillere der, som er bedre....

Spillere som Xavi, Kaka, Xavi Alonso, Cazorla er centralemidtbane spillere kan vel ikke tages med i denne diskution?

Navas, Di Maria, Reyes, Sanchez, Valero er på niveau eller en del under som jeg ser det.....Så de 10 i Spanien bliver svære at spotte...

14. april 2011 anmeld

Og Messi - ham kan man vel godt kalde kantspiller.....Han er også bedre end de 2 PL spillere.....

14. april 2011 anmeld

Pedro-Mata-Forlan-Tino-Reyes-Iniesta-Ózil-Di Maria-Valero-Prieto-Joaquin-Pa-blo-Tiago-Drenthe-Xavi-Ronaldo-Messi ....

De umiddelbart 10 bedste i sort ...

14. april 2011 anmeld

Drenthe og Reyes er næppe bedre end Nani

14. april 2011 anmeld

Forlan midtbane???? Reyes skulle han være bedre end Nani og Nasri?? Reyes har været i Arsenal uden at slå til.. Drenthe wow ham så jeg ikke lige komme, han har rækkens måske laveste bund niveau. At han er bedre end Nani kan jeg slet ikke se.. Di Maria heller ikke. Iniesta og Ozil er helt andre typer. Pedro jo han er god og har umiddelbart samme niveau som Nani. Messi og Ronaldo er bedre men de andre - nej!

Men du synes de bedre og det er jo det som betyder noget her... Dog tror jeg det er de færreste som vil give dig ret.. :-)

14. april 2011 anmeld

Hmmm .... sårnt er svært ... NÅR Drenthe GIDER - NÅR Drenthe har fået lov at bestemme - NÅR Drenthe ikke er sur - NÅR Drenthe er motiveret ... er han en af klodens bedste fodboldspillere! - Teknik lidt under Messi. Sublim sparketeknik - eminent playmaker - Lyn hurtig ... Fænomenalt overblik - Vildt målfarlig ...

14. april 2011 anmeld

Di Maria er da verdensklasse

15. april 2011 anmeld

@38
Muligvis, men hans niveau er idag til tider bænken og oftest på banen for Malaga....

@39
Han er en klassespiller, helt sikkert, men debatten går på om han er bedre end Nani og Nasri? Tror du at hvis Sir AF kunne vælge mellem Nani eller Di Maria at han valgte Argentineren?

15. april 2011 anmeld

Det tror jeg! - Og jeg tror ikke Mourinho ville bytte!

Men du har ret mht. Drenthe's bundniveau ... Vel en af de spillere som har forvaltet sit talent dårligst - Umiddelbart kan jeg kun komme i tanke om Super-Mario som har en mere elendig personlighed. - Drenthe's topniveau er dog skyhøjt!

15. april 2011 anmeld

Vil nok rangere Di Maria på niveau med Nani, men over Nasri.

« De 4 returkampe - Manchester United-Chelsea - IT Hotlinjen, hvad kan jeg hjælpe med? »

Tilbage til forumoversigt