30. august 2010 anmeld

(Hvornår) Kommer der manager spil på Champions league?

Hvornår kommer der manager spil på Champions league?

Svar på indlæg

Hans Henrik HenriksenHans Henrik HenriksenHans Henrik, FredericiaMand, 34 årPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%

14 svar indtil nu

30. august 2010 anmeld

Hej Hans

Det bliver åbnet op sidst på ugen.

Med venlig hilsen
Jesper, Swush.com

Jesper - Swush.comJesper - Swush.comJesper, København VMand, 35 årAdministrator
03. september 2010 anmeld

Ikke for at vade i det, men er vi ikke sidst på ugen (fredag)
er nok bare lidt spændt på at komme igang.

PRÆCIS ... hvor svært kan det være *s* - Også spændt på at se om man efterhånden har erkendt at der skal lidt UDVIKLING til i spillet, og at man har ændret på regelsættet - f.eks. OG ikke mindst, omkring de umulige assist-regler!

Hehe...
Jeg tog fejl, Swush !
Troede det ville blive en assistfri weekend.... :-)

John AndersenJohn AndersenPyyyhhhh... Hvor er det varmt paa Filippinerne.... Hvordan er vejret i Danmark ? Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%

Overhovedet ikke. Jeg har da lige lagt op til en scoring af Caroline

Morten SmedMorten SmedHvad koster 4 blå grønlændere egentlig, kan Hr. Møller ikke skrive en check?Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%GuldbægerTop 10%Top 10%

Glæder mig også meget, men det er helt klart til spillet. Ikke til at se om der er noget jeg kan brokke mig over allerede inden spillet går igang.

Håber da ikke der er lavet om på alt muligt, bare fordi der er enkelte der ikke lige kan få deres vilje

Holdet.dk er uden konkurrence det bedste manager spil, desværre er modstanden blevet hårdere og jeg bruger ikke lige så meget tid på fodbold/sport mere, men jeg skal bare være med hver gang, så jeg kan tæve vennerne i puljen....

Ærgre mig stadig over at Bayern ikke vandt CL-finalen, så havde jeg sgu vundet det lille CL-spil for næsen af Lasse, men han tog røven på mange og vandt en fortjent sejr, øv....

Ja, nyd det så længe det varer Lasse, for om få timer er du ikke på forsiden længere :-)

Morten SmedMorten SmedHvad koster 4 blå grønlændere egentlig, kan Hr. Møller ikke skrive en check?Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%GuldbægerTop 10%Top 10%

Nu!

PeoPeoMand, 38 år- Fussball ist wie Schach, nur ohne Würfel.Administrator

Fint! - 6 lækre hold sat!

og helt usædvanligt ikke plads til Barcelona spillere - De får lammetæsk når de møder N'Doye, Claudemir osv.!

Klart. Ligesom de jyske hold, spiller Barca jævnt kedeligt og destruktivt. De bliver kørt over af FCK maskinen...

Dan KnudsenDan KnudsenMand, 32 årSilence...

@ 5

Hvis Caroline laver scoringen, vil jeg gerne være målet.

The artist formerly known as Morten Nielsen 4The artist formerly known as Morten Nielsen 4Joy to the world, The King is back!Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Mistet Udmærkelse

Synes FCK spillerne er alt for billige... De er jo klare favoritter.. N´Doye bør koste mindst det samme som Messi!
Hvad sker der for jer, Swush?
Han har allerede lavet flere tvivlsomme assists :-)
God weekend til alle, og god fornøjelse med CL... Dejligt langt spil ;)

John AndersenJohn AndersenPyyyhhhh... Hvor er det varmt paa Filippinerne.... Hvordan er vejret i Danmark ? Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%
05. september 2010 anmeld

@7 Jo tak - men det kan da aldrig være øv hvis det er fortjent :-)

@8 Før du ved af det dukker jeg op igen, hvis du altså bliver ved med at hjælpe :)

Lasse LentzLasse LentzMand, 26 årEn stolt drømmeholdsentusiastPræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Præmievinder

« Cl lodtrækning - (Hvornår) Kommer der manager spil på Champions league? - Pris satsen 50 mil? »

Tilbage til forumoversigt