ved du hvor man kan finder den site,som vise hvem scorer og statistik live scorer osv? uden den,det er jo ikke længe sjov at følge med VM håndbold :(
i wanna that site :)
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
Savner også sådan en ... som plejer at være der ... Ihf's er håbløs ... lige nu viser den at danmarks kamp står 13-13
Har heller ikke kunne finde noget ... håbede på der var en App til Iphone a la den til herre VM i januar ... men heller ikke det er en mulighed :-/
Vi må vente på IHF's kamprapporter ... gad vide om min keeper starter inde for Kazakhstan? :-)
Ufatteligt i et globalt kommunikationssamfund - og i en verden som er så gennemgribende hurtig og synlig med al ting, at man INGEN steder kan følge lidt elementær info vedr. VM i håndbold ...
@2 ...det er den forkerte målmand du har valgt! (men tror de begge spiller)
Det er fucking håbløst. Øv
Kasakstan foran 8-0 ... Tunesien fører ...Montenego helt lige ...
Kazakhstan 12-1 Australien end til nu :)
@RMIR
Forstår ikke helt, at jeg skulle have valgt forkert, men det er jo f..... umuligt at lave research på Kazakhstan.
Måtte søge hjælp i andre manager spil, der alle havde den høje Parfenova som dyreste valg, mens den 1,65 høje Konstantinova lignede det klare 2. valg.
Men mon ikke hun får minimum 5 minutters spilletid mod elendige Australien? Det håber jeg - ellers kan jeg godt vinke farvel til 2/4 hold
... mente selvfølgelig 10 minutter :-)
Håber jeg du får ret i, har også Parfenova på 2/3 hold
Ind med hende for saddan
Hvordan fan'en kan I se hvem der står?
Kom så Island :-) så fedt
@10 ...intuition :-)
Hi hi :-) ... og så fik du mig til desperat at lede efter et site med live streaming for at se om hun kom ind :-)
RMIR - Richardt 1-0
Kam glemme halvparten av mine hold nu når Island slår Montenegro! 18 mål på Montenegro når der er 4 min igjen. Hva skjer? Spiller Island med herrene??!!
Rumænien vandt 30-28 ...nogle der kender målscorere etc?
Kan heller ikke finde en stream på KAZ så jeg aner ikke hvem der står. Men de har også en 3. målmand der også kan få tid i en kamp som den her... Det eneste jeg ved er at Erokhina/Konstantinova stod på mål da deres førstekæde trænede mod Rusland i går.
@17
Av, lyder ikke godt :-/
@15 nej nej ...Island fører med 1 mål
@16 Nu har jeg letet i 2 dager etter en side som har en "live tracker". Har ennu ingen annen side enn IHF. Det er jo helt umulig å finne noe!
Island vandt - fedt!
denne her er ædruelig: http://www.resultat.dk/ha-ndbold/
Tak Island :-))
@18
Jo, det er lige præcis det det gør :) Men jeg er sikker på at de deler tiden mellem mindst 2 af dem. Aytenova er i hvert fald klart 3. valg, så første prioritet burde være at få de to andre i gang...
Hvem var det der sagde at Montenegro ville spare stjernerne mod Island? ;)
http://www.liveticker.wet-tpoint.com/
Den opdatere sådan rimeligt scoringer
http://www.wettpoint.com/-scores/
Mange har valgt Manea ... hun spillede IKKE!
Popovic ...6 mål!
Bulatovic .. oxo 6 mål!
OK godkendt så
@27 Manea spillede i 32 minutter men scoret ingen mål...
12-0 i anden halvleg ... Kasakstan-AUS ...
@ el nombre. Hvor finder du oplysninger henne? :-)
@33 Det begynder så smått at komme inn scoresheets på IHF`s sider. (Når de fungerer da)
http://www.ihf.info/files-/CompetitionData/121/PDF/2-FTR.PDF
@31 ... og blev båret fra banen med voldsom skade ... siges at hun er færdig ved VM!
@28 RMIR - Ikke bare 6 mål på Popovic men også 9 assist! Det var da enda godt :-)
Det er godt nok vildt frustrerende - og hvor er det dog ringe af IHF. Det var det samme med mændenes VM i januar. Vi må se frem til EM for herrer for EHF har helt og aldeles styr på det - det så vi ved kvindernes EM i december sidste år.
Nu bliver det så "spændende" med alle de fejl der sandsynligvis er i kamprapporterne. Under Danmarks kamp så jeg grafikken på TV vise, at A.G Nørgaard to scoringer i træk scorede sit 6. mål (jeg aner ikke om det rigtigt eller ej) - men det viser vel lidt om pålideligheden...
Hvor ser i at Popovic har scoret 6 mål f.eks.?
@37 Det står i den officielle kamprapporten på IHF´s sider...
37-9 til Kasakhstan over Australien. WOW hvor dårlige Australien er!
Det er også kun 15 ud af 21 mål som Bojana har haft sidste eller næstsidste hånd på... ret imponerende.
Når man skal bruge 21 min på at score i 2. halvleg, så er det også svært (AUS) ;)
http://www.ihf.info/IHFCo-mpetitions/WorldChampionsh-ips/WomensWorldChampionshi-ps/WomensWorldChampionship-2011/tabid/5819/Default.as-px
klik på "view all live scorer"..du kan download the pdf og får full info med ang.redning,minutte,mål osv efter kamp er slut.
Så er KAZ oppe. Alle deres tre keepere fik spilletid, men det var Erokhina/Konstantinova der fik mest og var 1. valg.
Sådan 12 minutter til Parfenova - og 5 redninger og 2 assists - stadig med i kampen :-)
Og i øvrigt en redningsprocent på 88% (15/17)...
http://www.soccerstand.co-m/livescore/handball
de opdate godt nok hurtig med mål...ingen navn.sorry.
@44 ...ja, der var en/noegn der var heldig der ... Men FØRSTEMÅLMANDEN stod 35 min og havde 15 redninger på 17 skud - og 2 assists!
Eneste monster mistake indtil videre er 0 minutter til Varzaru :-/
Popovic, Klein og Parfenova med anførerbindet på kan umuligt være skidt. Så skal Penezic også lige lave sine 8-12 kasser så har mine anførere klaret det fint.
Klein, Mortensen og Parfenova på kassen må også være i orden!
Godkendt ... so fare ...
Har også brændt mig på Varzaru på det ene af mine hold. Nogen som ved noget? Skader eller lign.?
Så må den første korrektion gjøres av Swush. Popovic har fått 2 assist, men officiell rapport sier 9 assit. Blir helt sikkert rettet :-)
Corrected as we speak! Bra Swush!
Hold så fast Tyskland!
Ikke enig RMIR ;-)
Yeah,come on,Germany!! norge har altid haft problem når det er bare i VM. de er suveræne i EM,men ikke VM! .....Tyskland!Tyskland!
Som skrevet i et tidligere innlegg, Norge starter alltid dårlig i mesterskap. De tapte også mot Sverige i innledningen i EM 2009, så Norge kommer sterkere tilbake :-) Men du har helt rett Nooby. Norge får problem når det er VM.
Ja,nombre,det skyldes nok dårlig kaffe eller vand :)
det er nogen møg,trine trolesen laver ingen mål ?!
Penezic oppe på 10 mål ...Sådan!
Link RMIR?? Eller ser du kampen på TV?
hvor ser du det???
nej hun scorede 6 og fik en eller to udvisninger.
Det var bare et gæt :-)
Og jeg tror at der stod at de scorede på 3/5 straffe, så hun har sikkert også brændt et.
Zebic havde 6 ved pausen, Penezic 4 og Mambo 4.
Jeg bliver lidt i tvivl... den grafik der kommer efter kampen med målscorer, er den for mål i alt i kampen eller kun for 2. halvleg?
Hvis det er det sidste, så passer det at hun scorede 10 for der stod nemlig 6 og jeg er sikker på at der stod at hun havde 4 efter første...
Jeg håper du har rætt om Penezic RMIR... Godt gæt ;-)
Der står seks her:
http://www.tportal.hr/spo-rt/ostalisportovi/163188/R-ukometasice-razbile-Obalu--Bjelokosti-na-startu.html
Kan ikke se der står 6 nogen steder på den side ... ren volapyk
Man skulle tro at du med det der står under dig navn kunne finde ud af at hive det ind i google translate ;-)
Andreja Penezić i Maja Zebić po šest zgoditaka = Andreja Penezić and Maja Zebić six goals
Men hun har åbenbart fået et extra + de to udvisninger i den officielle rapport, der står 7!
Hun scorede 7 + 3 assists + 2 udvisninger ...
Klasse så langt tma82! Kanskje som forventet når du har 30 lag ;-)
10 hold i top 14 ... Imponerende!
Dyb dyb respekt til dig tma82, du er jo aldeles syg (på den fede måde) :-) det er for vildt du er så god til research! Men vidste jo godt du var vild efter sidste år. Er allerede spændt på om du er lige så vild når der er håndbold em for herrer når der ikke er alle mulige fucked up hold så målmands præstationen er alt afgørende for spillet. Respekt der!
Takker :)
Min taktik indebærer jo nok at det også hurtigt kan gå helt galt igen, men jeg har da i hvert fald fået givet mig selv et godt udgangspunkt.
Er der nogen der har fundet en god livescore side med mål og assist i vm-håndbold?
nix ...findes ikke .... live stream og pen og papir er vejen frem! ;.)
Ser Frankrig smadre Brasilien ... sikken fysik i de franske kvinder. Signate (nr 24) er en som har lært altid at spise op ... sikken et eksemplar :-)
Live på Tyskland-Kina http://www.dhb.de/index.p-hp?id=107&tx_ttnews[tt_news]=2731&cHash=cea3-2284779bf2643103837ba3b524-b8
« håndbold i Brasilien - statistik live scorer link? - Håndbold - Dagens runde »
Tilbage til forumoversigt
Regler og forbehold | Vilkår og rettigheder | Personlige oplysninger | Kontakt | Hjælp | 5 Holdet.dk | Copyright © 2000 - 2012 Swush.com. All rights reserved.