18. oktober 2011 anmeld

NYT GOLF-SPIL.... NU !!!!

Til alle interesserede.

Vinteren er lang og trist, især uden manager-spil her på holdet.dk. Derfor laver jeg et golfspil, der kører i den periode,hvor der ikke er golf på holdet.dk
Spillet starter med den første turnering på European Tour 2012, nemlig Alfred Dunhill Championship (ikke med på holdet.dk´s spil) den 17.november. Næste turnering vil være South African Open den 24.november. Derefter fortsætter spillet den 5.januar med Africa Open og den sidste turnering i spillet vil være Sicilian Open den 29.marts (ugen før Masters, der må formodes at være første turnering på holdet.dk 2012).

For at det ikke er mig, der definerer kategorierne, vil de afhænge af spillernes placering på Race to Dubai (vælg eksempelvis 3 spillere i kat.1....nr.1-20 på RtD, 3 spiller fra kat 2...nr. 21-50 på RtD osv.)

Det koster 100 kr.pr. hold....Pengene går ubeskåret til præmier (60-30-10 %)

DET ER MEGET VIGTIGT AT UNDERSTREGE, AT DET IKKE ER EN KONKURRENT TIL GOLF-SPILLET HER PÅ HOLDET.DK - MEN NÆRMERE ET SUPPLEMENT OG EN APPETITVÆKKER TIL DERES SPIL STARTER IGEN.

For nærmere info og for at få de helt eksakte regler, send da en mail til: bridogras@mail.dk

Svar på indlæg

1 svar indtil nu

18. oktober 2011 anmeld

Jeg er med og har sendt en mail til dig

BennedbækBennedbækTDF er det bedste spil af alle, med eller uden reserver er jeg med, men for at undgå alt for meget ballade ville det jo være perfekt med en reserve i hver katagori.....Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder

« Bundesliga - HSV træner?!? - NYT GOLF-SPIL.... NU !!!! - Håndbold kvinder 2011 »

Tilbage til forumoversigt