10. september 2011 anmeld

NFL

Flere har spurgt ...

TV2/Danske Spil har nu lanceret managerspil hertil!

Svar på indlæg

RMIRRMIRTdF uden reserver??? .... God fornøjelse!!!Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Bronzebæger

5 svar indtil nu

Det blev allerede lanceret sidste sæson på tv2,men det gør det jo ikke mindre aktuelt,at få det igang på Swush.

Håber det kommer med, da der helt sikkert er et stort publikum til NFL spillet.

JESUS4YOUJESUS4YOUKim (JESUS), Odense Jesus Rules the world!!Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%

Hej RMIR:

Håber du tilmelder dig min privatliga på NFL tv2?

Navn:Guffe Kode Guffe

Mvh Jesus

JESUS4YOUJESUS4YOUKim (JESUS), Odense Jesus Rules the world!!Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
11. september 2011 anmeld

Det er vel egentlig 2 eller 3 år siden det blev introduceret.
Desværre er de gået over til ugentlig udskiftning, i stedet for idéen med at have en trup man kan skifte ud fra. Samme idé som har været oppe at vende de sidste 5-6 år herinde på forum i forbindelse med diverse spil.
Lidt irriterende at TV2 for øvrigt altid kører med prøverunder.

Der er nu stadig intet der slår en god gammeldags head-to-head liga hvor deltagerne holder en live-draft.

06. oktober 2011 anmeld

Fuldstændig enig med Jacob.

Når man først har prøvet Fantasy-football kan jeg ikke forestille mig at noget andet NFL spil længere ville have nogen interesse.

Så for min skyld behøver Swush ikke tænke i de baner for min skyld.

Martin JuhlMartin JuhlHave you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.PræmievinderPræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%SølvbægerBronzebægerGuldbægerTop 10%Top 10%
10. oktober 2011 anmeld

Enig!
Swush vil ikke kunne nå op på det niveau som f.eks. Yahoo! og ESPN har i deres ligaer. Så man kan ligeså godt bruge kræfterne andetsteds. Medmindre der er nogle stambrugere vil have nogle af deres rating-points, eller hvad de hedder.
Men NFL har selvfølgelig et kæmpe publikum, der er meget trofaste. Så hvis man kan køre håndbold, så kan et NFL-spil nok også gå :-)

Og live-draften er en helt fantastisk ting. Jeg tror det ville være en kæmpe succes, hvis man indførte det i Soccer-ligaer herhjemme. Men det gør selvfølgelig at det kun er ét hold i ligaen der kan eje Messi.

« Gomez - NFL - Lewandowski assist »

Tilbage til forumoversigt