Flere har spurgt ...
TV2/Danske Spil har nu lanceret managerspil hertil!
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
Det blev allerede lanceret sidste sæson på tv2,men det gør det jo ikke mindre aktuelt,at få det igang på Swush.
Håber det kommer med, da der helt sikkert er et stort publikum til NFL spillet.
Hej RMIR:
Håber du tilmelder dig min privatliga på NFL tv2?
Navn:Guffe Kode Guffe
Mvh Jesus
Det er vel egentlig 2 eller 3 år siden det blev introduceret. Desværre er de gået over til ugentlig udskiftning, i stedet for idéen med at have en trup man kan skifte ud fra. Samme idé som har været oppe at vende de sidste 5-6 år herinde på forum i forbindelse med diverse spil. Lidt irriterende at TV2 for øvrigt altid kører med prøverunder.
Der er nu stadig intet der slår en god gammeldags head-to-head liga hvor deltagerne holder en live-draft.
Fuldstændig enig med Jacob.
Når man først har prøvet Fantasy-football kan jeg ikke forestille mig at noget andet NFL spil længere ville have nogen interesse.
Så for min skyld behøver Swush ikke tænke i de baner for min skyld.
Enig! Swush vil ikke kunne nå op på det niveau som f.eks. Yahoo! og ESPN har i deres ligaer. Så man kan ligeså godt bruge kræfterne andetsteds. Medmindre der er nogle stambrugere vil have nogle af deres rating-points, eller hvad de hedder. Men NFL har selvfølgelig et kæmpe publikum, der er meget trofaste. Så hvis man kan køre håndbold, så kan et NFL-spil nok også gå :-)
Og live-draften er en helt fantastisk ting. Jeg tror det ville være en kæmpe succes, hvis man indførte det i Soccer-ligaer herhjemme. Men det gør selvfølgelig at det kun er ét hold i ligaen der kan eje Messi.
« Gomez - NFL - Lewandowski assist »
Tilbage til forumoversigt
Regler og forbehold | Vilkår og rettigheder | Personlige oplysninger | Kontakt | Hjælp | 4 Holdet.dk | Copyright © 2000 - 2012 Swush.com. All rights reserved.