29. juli 2011 anmeld

Bundes Manager Efterår 2011

Så er der lanceret Bundes Manager - baseret på den tyske Bundesliga.

Spillet afvikles efter den såkaldte freemium-model. Det betyder bl.a.

• Man kan oprette 1 hold pr. manager.
  • Det koster ikke noget at oprette hold og deltage. Altså gratis deltagelse.
  • Man kan opgradere sit hold til hhv. sølv- og guldhold. Se beskrivelse når du opretter/opgraderer hold.

Bemærk at Bundes Manager Efterår 2011 ikke bliver live-opdateret.

Første kamp spilles allerede på næste fredag d. 5. august. Det er altså ikke et sekund for tidligt at oprette hold - Jetzt gehts los!

Svar på indlæg

Christian - Swush.comChristian - Swush.comHvornår skal Grønland være håndbold VM værter?Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Administrator

77 svar indtil nu

29. juli 2011 anmeld

Spændende med Bundes Manager.

Har personligt ikke fuldt det store med i tyskland,men det kan jo være det bliver ændret nu.

Godt initativ fra jer drenge på Swush.

JESUS4YOUJESUS4YOUKim (JESUS), Odense Jesus Rules the world!!Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
29. juli 2011 anmeld

SUPER :-)

RMIRRMIRTdF uden reserver??? .... God fornøjelse!!!Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Bronzebæger
29. juli 2011 anmeld

Super lækkert med et bundesliga-spil, desværre er betalingsmodellen deprimerende.

Jeg forstår ikke:

• indførslen af en ny betalings/featuremodel på sitet. Hvorfor eliminere muligheden for at oprette flere hold pr manager? (Ikke at jeg selv ønsker det i bundesliga-spillet, men det strider noget imod det nuværende holdet.dk brugerkoncept og kan i givet fald hæmme jer kraftigt rent økonomisk, når det kommer til indtjeningen på de nuværende brugere af jeres site - men håbet er vel ekstra brugertilgang?)

• Destruktionen af Hall-of-Fame/bedrift/meri-t-featuren. Ved at skelne mellem 3 pakker, hvoraf kun to af grupperne kan optjene point til highscoren for sine bedrifter, så mister Hall of Fame-listen og delvist også udmærkelserne sin værdi. I vil måske mene, at folk bare kan købe sølv- eller guldpakken for at kunne konkurrere på denne front, og ja det kan de, men det vil langt fra alle gøre, og derfor ødelægges highscoren for alle - også dem med guld- og sølvpakke, da den vil blive misvisende. Det der var SUPER LIR ved HoF var jo netop at alle brugeres bedrifter i samtlige spil var inkluderet, og at den derfor retvisende kunne bruges til at måle hvem der har præsteret bedst igennem tiden på holdet.dk - Hall of Fame i sin essens. Et super motivationselementet og konkurrencefeature. Nu bliver dens gyldighed ødelagt, da basispakke-manageres bedrifter og point ikke vil være inkluderet på listen - so who the fuck cares then? Jeg synes virkelig, at det er en ærgerlig beslutning at nedlægge hall-of-fame.

• De ulige konkurrencevilkår. Kun nogle brugere vil have adgang til statistik og vigtigst af alt tilbageførsel af handler. Igen, jeg har ikke et personligt problem med at skulle betale ekstra for disse features (ellers vil jeg ikke være bruger af sitet), MEN det fjerner altså igen lidt af det fede ved at klare sig godt. Disse features giver ikke en stor fordel, men især annullering af handler kan være brugbart og forbedre dine muligheder for succes en lille smule, og det er altså i mine øjne bare en million gange sjovere at vinde/klare sig godt, når alle konkurrenterne har haft samme vilkår som en selv, uanset om det er selvvalgt eller ej.

Tilsvarende så skal man betale for puljedeltagelse og andre lir-funktioner som spillerstatistik, noget som langt størstedelen vil have interesse i at gøre (Og nej joker-puljen mod 9 tilfældige managere er på ingen måde et plaster på såret - i hvert fald ikke så længe der kun kæmpes om æren). Det er selvfølgelig alt sammen en smagssag, men jeg synes personligt, det er rigtig ærgerligt for spillet at community- og nyttige funktioner skal være et tilvalg (igen uanset om det er selvvalgt eller ej) fremfor værende en grundlæggende del af alle brugeres spilplatform, nu de er udviklet. Det forringer i min bog spillets generelle kvalitet og lækkerhed.

Igen dette er ikke et debatindlæg vedrørende at skulle betale 50 kroner eller ej. Det går udelukkende på den nye spilmodel og dennes misforhold til spillets nuværende/gamle spilplatform med dertilhørende features og konkurrencevilkår.

Så jeg håber, Swush, at I vil uddybe grunden til og planen med denne konceptuelle ændring og forholde jer til mine kritikpunkter.

Simon StounbjergSimon StounbjergMand, 21 årTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Sølvbæger
29. juli 2011 anmeld

det er for dårligt,at man kun kan lave et hold

Henrik07Henrik07henrik, hvidovreMand, 43 årBronzebægerTop 10%Mistet Udmærkelse
29. juli 2011 anmeld

Så er det godt hvis man er gift og kan få konen til også lige at lave et hold;-)

BennedbækBennedbækTDF er det bedste spil af alle, med eller uden reserver er jeg med, men for at undgå alt for meget ballade ville det jo være perfekt med en reserve i hver katagori.....Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
29. juli 2011 anmeld

ja, og har en del børn :-)

RMIRRMIRTdF uden reserver??? .... God fornøjelse!!!Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Bronzebæger
29. juli 2011 anmeld

@6 Og profiler :-)
Kender det godt. Har dog kun en ekstra profil ( Agger tilbage), men der skal nok komme mange hotmail, Gmail osv :-)
God weekend til alle !

John AndersenJohn AndersenNu ikke hænge sådan med hovedet, Jesus.... Op på hesten/korset igen :-)Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinder
29. juli 2011 anmeld

Hej Simon

Grundlæggende er freemium-modellen en reaktion på den såkaldte liberalisering af spillelovgivningen. Som det ser ud, må vi desværre konstatere, at en kommende lovgivning på dette område sætter os (udbydere af managerspil) i bås med væmmelige betting-selskaber, som vistnok kun tænker på at snyde sagesløse spil-interesserede.

Synspunktet er tilsyneladende, at hvis der er en sammenhæng mellem indskud (i vores tilfælde betaling for holdoprettelse) og mulighed for gevinst (præmier), så falder produktet ind under denne lovgivning. En mulighed er så at eliminere enten deltagergebyret eller præmierne, så der ikke længere er et indskud-for-gevinst-forho-ld. Vi forsøger os med førstnævnte.

Problemet er så at vi ikke er en velgørenhedsorganisation. Der skal altså genereres en form for indkomst, og der har vi naturligvis gjort os mange tanker. Hvis man kunne betale sig til fordele i spillet, ville det være det samme som at indskud-gevinst forholdet ikke var fjernet. På den anden side må vi også nødvendigvis se på, hvad der kunne tænkes at deltagerne vil betale for.

Som man kan se, er vi nu kommet frem til at man betaler for deltagelse i gruppespil (private puljer og cups). Man betaler endvidere for diverse "bekvemmeligheds-funktion-er" som statistikker og fortryd handler. Det er dog ikke noget man absolut behøver for at kunne konkurrere på lige fod, for man kan finde informationerne andetsteds, og man kan vente med at gennemføre handler til man er sikker i sin sag.

Mvh.
Christian

Christian - Swush.comChristian - Swush.comHvornår skal Grønland være håndbold VM værter?Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Administrator
29. juli 2011 anmeld

Hvor er Leon Jessen?? Han spiller for 1. FC Kaiserslautern

jpskoubojpskouboJacob Poul, GentofteMand, 33 årPræmievinderBronzebægerGuldbæger
29. juli 2011 anmeld

@ Christian - Swush

Vil denne her freemium-model bliver brugt i flere fremtidige spil på holdet.dk? :-)

30. juli 2011 anmeld

Hejsa, I har begået en fejl:

I har tilføjet Jakub Błaszczykowski og Kuba hos BVB, men det er en og samme spiller - Kuba er nemlig Jakub Błaszczykowskis kælenavn:
http://da.wikipedia.org/w-iki/Jakub_B%C5%82aszczykow-ski

jpskoubojpskouboJacob Poul, GentofteMand, 33 årPræmievinderBronzebægerGuldbæger
30. juli 2011 anmeld

Hvorfor har Jesper fra Swush TO hold når vi andre kun kan have ET!!

Plf 96Plf 96HALA Madrid!!Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%GuldbægerSølvbæger
30. juli 2011 anmeld

Rettelse: Han har TRE hold!!

Plf 96Plf 96HALA Madrid!!Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%GuldbægerSølvbæger
30. juli 2011 anmeld

Shinji Kagawa er fejlplaceret. Han er angriber i spillet men på Dortmunds hjemmeside er han midtbanespiller.

30. juli 2011 anmeld

Det samme gælder iøvrigt for Kevin Großkreutz

30. juli 2011 anmeld

Efter pokalkampene, har jeg lige lavet et nyt hold!! Der er vist nogen, der har fedtet den af i sommerferien:-)

03. august 2011 anmeld

Ciprian Marica mangler for Schalke 04

03. august 2011 anmeld

Når der at komme et regelsæt omkring hvad der giver assist og hvad der ikke giver, inden spillet starter i overmorgen????

Håber I har valgt at bruge en "officiel kilde" som vi kender det fra PL (det er LANGT at foretrække)!

05. august 2011 anmeld

Ndjeng mangler også fra Augsburg.. Hvis det kan nås

Thomas BrønsbyThomas BrønsbyThomas, HøjbjergMand, 20 årTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderBronzepokalTop 10%Top 10%Præmievinder
05. august 2011 anmeld

Per Ciljan Skjelbred på HSV mangler oxo.....

05. august 2011 anmeld

Det er generelt mye som ikke er i orden på Bundesmanager før seriestarten i kveld. Flere spillere plassert i feil kategori i forhold til holdenes hjemmesider og mange nye spillere som ikke er lagt til.

Det er jo selvfølgelig likt for alle at spillere mangler eller er feilplassert men det gjør spillet litt dårligere....

05. august 2011 anmeld

Hvad er det da for noget sløseri, det kan da ikke bruges til noget.
Ved ikke hvad meningen er, kan det virkelig være sandt, nu må det da snart stoppe.
Det er jo helt hen i vejret, nu må der virkelig strammes op.

Bertel Haarder

05. august 2011 anmeld

Har ikke fået noget svar eller set ting beskrevet i reglerne. Er der nogen som har nogle kvalificerede gæt på hvordan Swush kommer til at administrere assist-reglerne??

05. august 2011 anmeld

Ved i øvrigt ikke om dette er en fejl..
Jeg har f.eks. købt et sølvhold - men hvis jeg gerne vil opgradere til guldhold skal jeg betale yderligere 49,-, selvom jeg har betalt 19,-.
Differencen er jo så på 30,- - på trods af det står den på 49,-. Er det en fejl, eller er det bare sur røv hvis man gerne vil opgradere? Det havde jo været smartere at starte med et gratis så :)

Jeg lover jeg opgraderer det hvis i laver det om ;)

Thomas BrønsbyThomas BrønsbyThomas, HøjbjergMand, 20 årTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderBronzepokalTop 10%Top 10%Præmievinder
05. august 2011 anmeld

Sidder med sammen problem og det må være en fejl.
Hvis man køber en rejse sydpå uden fri bar og så alligevel beslutter sig for at ta fri bar,
så skal man vel ikke betale rejsen en gang til, men kun betale for fri bar!?!!!

Martin N. JørgensenMartin N. JørgensenMartin, næstvedTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
05. august 2011 anmeld

Det nye koncept med basis-, sølv-, og guldhold fungerer ikke efter hensigten.
Jeg havde et sølvhold i det nyligt overståede Tourspillet og vandt en runde, men fik hverken udmærkelse eller hall of fame point. Det var der iøvrigt ingen med sølvhold der gjorde. Har forgæves forsøgt at få en forklaring, men har intet hørt.

Carsten HansenCarsten HansenHej Auri. Nej, Messi har du sgu ikke råd til, men du kan få Makienok fra HB Køge. Han har også erfaring med at spille i 1. division.Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderTop 10%Sølvbæger
05. august 2011 anmeld

Nu har jeg sgu bare betalt de 49.,- det kostede at opgradere, der er sgu ikke plads til at være smålig når man kun har et hold.
Hvis Swush ønsker at behandle mig retfærdigt kan de da sende 19 kroner tilbage hvis de vil det... Men jeg klarer nok skærerne på trods af at være studerende!

05. august 2011 anmeld

Hvad fanden er nu det for noget med at Live opdateringerne ikke kører på Bundesligaen??? Hvad er grunden til at de er sløjfet?!? Ja, jeg følger tit med Live på kampene ;-) . Skal man så vente op til 3 dage på en opdatering??? Fandme ikke i orden :-((( . Så kan jeg bedre forstå de billigere priser hvis Live er væk ... Det er en ommer!!!

Daugaard68Daugaard68Så gir' vi den endnu mere gazzz!!!Top 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
05. august 2011 anmeld

Det er et gratis spil, slap dog af

Morten SmedMorten SmedHvad koster 4 blå grønlændere egentlig, kan Hr. Møller ikke skrive en check?Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%
05. august 2011 anmeld

He he, jeg er altid afslappet, så skulle du se mig når jeg hidser mig op ;-))

Daugaard68Daugaard68Så gir' vi den endnu mere gazzz!!!Top 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
05. august 2011 anmeld

Der mangler informationer om regler og opdateringer af spillere, men det har hele tiden været meldt ud, at der ikke er liveopdatering i bundesligaspillet. Det skal swush dog ikke klandres for :)

05. august 2011 anmeld

Joo, lidt skal de ... For der ligger ingen forklaring hvorfor det er fjernet ;-)

06. august 2011 anmeld

:-)) så er jeg kommet lidt ned igen :-)) . Blev bare lidt mobset over at jeg ikke havde opdaget at der ikke var løbende opdateringer. Det var skuffelsen der brød igennem ... Nogen der ved hvorfor den ikke er der?

Det med at det er et gratis spil, holder jo ikke helt. Hvis det var gratis, så kostede det vel 0 kr., hver gang og ved hvert et spil på Holdet.dk ...
Når der nu alligevel bliver gjort forskel på folk alt efter hvad de betaler, så kunne guld holdene vel også få den service at få live opdateringer? ;-))

Bare min 25 øre ... :-))

06. august 2011 anmeld

At der ikke er live-opdatering burde have stået på forsiden i stedet for kun under reglerne. Jeg læser godt nok ikke alle reglerne hver gang jeg laver hold, da de stort set er de samme. Hvis jeg havde vidst, at der først blev opdateret 3 dage efter første kamp, så havde jeg valgt det gratis spil og ikke det til 49. Det er fedt at der er kommet et nyt spil, men formen gør bare, at det halter kraftigt efter de andre spil på siden, og derfor på ingen måde er ligeså fedt. Desværre.

Jakob HyllestedJakob HyllestedJakob, NørresundbyMand, 31 årTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Mistet UdmærkelseTop 10%
06. august 2011 anmeld

@34

Lige præcis, jeg læser heller ikke reglerne hver gang, men med den fart der bliver ændret i dem så bliver man nok nødt til det ... :-/

Og jeg havde bestemt heller ikke købt det til kr. 49,- hvis jeg havde set det med opdateringerne ...

Hi hi, det ender nok med at Holdet.dk blive et gratis spil alligevel ... :-))

12. august 2011 anmeld

Swush får i skiftet Bernd Leno fra Stuttgart til Leverkusen? Er skiftet 10. august på en leje aftale.....

Thomas NørregaardThomas NørregaardMand, 37 årRefuse to lose!!Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
12. august 2011 anmeld

Hvis det ikk bliver rettet og man har leno på sit hold og han spiller kampen for leverkusen får man så point selvom han på holdet.dk er registreret under stuttgart

13. august 2011 anmeld

Transfer-deadline!!!!!!!!-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Swush - vågn nu op.

Det kan da ikke passe, at I bliver ved med de børnesygdomme. Lærer I aldrig af jeres fejl?

13. august 2011 anmeld

Hvad er der galt Støvring?

Thomas NørregaardThomas NørregaardMand, 37 årRefuse to lose!!Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
13. august 2011 anmeld

Handel skal lukke en time før kick-off. Pt står det til præcis kick-off kl. 15.30.

"Handel lukker en time før kampstart i runden (bortset fra runde 1), men for alle tilfældes skyld anbefaler vi at spillerhandel og anførerskifte er afsluttet ca. 5 minutter før."

13. august 2011 anmeld

Ingen tvivl om at Støvring har en pointe her.

Kom nu igang drenge..........det kan da ikke blive ved med at være feriens skyld at alle de fejl konstant opstå :o(

JESUS4YOUJESUS4YOUKim (JESUS), Odense Jesus Rules the world!!Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
13. august 2011 anmeld

Men klokken er lige nu 13.25 så jeg kan ikke se problemet? Bør der så ikke være 1 time og 5 min tilbage at handle i??

13. august 2011 anmeld

Problemet er jo ikke lige her og nu Thomas, men vi har jo desværre tidligere i Formel 1 været ude for,at tiden til hvornår der lukkes for al handel er blevet sat forkert fra Swush side.

Så mener nu det er helt på sin plads de bliver gjort opmærksom på at der er et problem med tiden her,så det kan blive rettet inden det er for sent.

Mvh Jesus

13. august 2011 anmeld

Se så har vi jo nu problemet med tidspunkt for hvornår der skal lukkes for handel:o((

13. august 2011 anmeld

Det giver jo bare endnu mere at lave for Swush,når man nu bliver nød til at bruge både tid og resurcer på at tilbagefører alle de handler der er lavet efter kl. 14.30

13. august 2011 anmeld

De skal ikke tilbageføre nogen handler, da de på forsiden skriver at deadline slutter 13. august kl. 15.30.

Den deadline må de beklage og ændre fremover... Man kan ikke reklamere for noget og så trække det tilbage....

13. august 2011 anmeld

Dette er hvad Swush skriver under deres regler:

Tidspunkt for rundestart: HUSK at sætte hold en time før rundens første kamp, da der lukkes for handel på dette tidspunkt (runde 1 undtaget)!

Regler er til for at blive overholdt.........længere er den vel ikke.

13. august 2011 anmeld

Enig, og du har ret - der er sgu stadig åbent for transfers... DET ER SGU FOR RINGE SWUSH!!! Nu er det 35. gang mindst at man ikke har styr på det den ene eller den anden vej...

Undskyldningen bringer jeg lige på forhånd - - - - - - - - :-)

Vi beklager men der var nogle tidszoner som stod forkert - alle handler efter kl. 14.30 vil blive tilbageført.

13. august 2011 anmeld

Gå ind i en butik og de har en grundpris... men hvis de ved en fejl har puttet en anden pris på, ja så må de sælge den til den forkerte pris. Så jo - der er flere nuancer til det end bare reglerne!

13. august 2011 anmeld

Walsted du er helt forkert på den... Der er noget som hedder "ond tro" dvs at kunden er klar over at der er tale om en forkert pris og nu sker det tit at kunder bytter rundt på prisskilte så nej man sælger ikke til den "forkerte pris"....

Dog har du ret i at der står handel lukker kl. 15.30 men i reglerne står der som Rudi skriver.... Så Swush kører i denne runde med 2 transfervinduer... Hvilken er rigtig?

Umiddelbart vil jeg mene denne: Handel lukker en time før kampstart i runden (bortset fra runde 1), men for alle tilfældes skyld anbefaler vi at spillerhandel og anførerskifte er afsluttet ca. 5 minutter før.

13. august 2011 anmeld

Ond tro kender jeg skam godt til! Men der er ikke i alles tilfælde tale om ond tro, som når jeg fx bruger forsiden til at orientere mig om hvordan deadline er i en bestemt runde... Jeg, som mange andre, har ikke altid styr på hvornår en runde starter, hvilket som du også ved ofte kan være forskelligt!!!

13. august 2011 anmeld

Det er nok som altid, når der er problemer:

Ingen reaktion eller forklaring fra Swush!

Jeg har langt større respekt for de folk, der erkender sine fejl og lærer af dem, end de mus, der kravler i sit hul...

13. august 2011 anmeld

Hej

Det har aldrig været meningen at der skulle lukkes for handel en time før kampstart i Bundes Manager. Desværre stod begge dele i reglerne: "Handel lukker ved kampstart i runden" står med fede typer under punktet "Runder" og "Handel lukker en time før kampstart i runden" stod under punkterne "Runder" og "Spillerhandel". Sidstnævnte er blevet slettet, og der kan med god samvittighed handles frem til kampstart i runden.

Mvh.
Christian

13. august 2011 anmeld

Med hvilket formål, vælger man at differentiere transfervinduet i forhold til andre spil? Som jeg ser det, forvirrer det mere end det gavner.

I det konkrete tilfælde kan jeg dog kun glæde mig over det, da det betød at jeg kunne skifte min anfører, som jeg ellers havde glemt.

13. august 2011 anmeld

@Swush

Vil I venligst være så venlige selv at læse reglerne igennem og tilpasse dem, inden I lancerer nye spil? Jeg gider simpelthen ikke sidde og læse dem igennem, for efterfølgende at finde ud af, at de bliver ændret som vinden blæser.

Det kunne da have sparet mig for at læse en masse previews, når jeg bare kunne vente på startopstillingerne.

I øvrigt vil det vist kun skabe en masse forvirring, når I igen-igen ændrer regler i forhold til de øvrige spil. Men nu spiller vi så igen med nye gamle regler.

13. august 2011 anmeld

@54 og 55
Helt enig. Det sejler på Swush redaktionen.....
Glæder mig til at hører deres svar til jeres indlæg.

13. august 2011 anmeld

Hej

Det er selvfølgelig en brøler at vi ikke fik rettet reglerne så fremstod korrekt. Det beklager vi meget.

Grunden til at vi er "gået tilbage" til at handel lukker ved kampstart er, at vi er i en process med at streamline vores spil på tværs af markeder/kunder, da vi senere på efteråret vil sammenlægge disse i et netværk. Dette gøres for nemmere at kun tilbyde flere spil til eksisterende kunder vi har og gøre det nemmere at lande nye kunder da de kommer ind i et netværk med allerede mange aktive brugere og hold. Det vil også betyde at der kan komme flere af de smallere spil på Holdet.dk, da vi kan samle bruger og hold fra flere sites i netværket.

Der vil ske flere mindre ændringer i de kommende spil. Men mere om det når de bliver lanceret.

Med venlig hilsen
Jesper, Swush.com

Jesper - Swush.comJesper - Swush.comJesper, København VMand, 36 årAdministrator
13. august 2011 anmeld

(nu går der kort tid, så kommer der en/flere behjertede medlemmer fra kaffeklubben, og kaster sig positivt ind i "afsløringen" om at man har "processer igang som skal streamline på tværs af markeder/kunder/netværk ... og ambitioner om at lande nye kunder, som samles i netværk - med udsigt til at man kan lancere smallere spil")

Kommer dem lige i forkøbet og bekender at for mig er det bare "ævle-bævle-boring" - Og synes i bund og grund bare man skulle bruge kræfterne på at lave begavede korrekte spil uden så mange fejl - og desuden sørge for at PLEJE core-business ved f.eks. at lancere de faste spil - som LA Liga - i GOD TID INDEN det begynder!

13. august 2011 anmeld

Du taler for døve øre RMIR :o((

13. august 2011 anmeld

@57

Denne nye transfervindue regel gælder vel også i premier league? Det er jo et ny lanceret spil som Bundesligaen.

14. august 2011 anmeld

Hallo Jesper - kommer der et svar?

14. august 2011 anmeld

Det er jeg ikke sikker på der gør Thomas.

14. august 2011 anmeld

Jamen det tror jeg da vi kan regne med - at der er åben indtil kickoff - Det var jo det der blev sagt omkring Bundesligaen - at man har udvilket, streamlinet, motiveret netværk på tværs af landegrænse - og for at lande flere kunder og skabe basis for smallere spil! - Så det må være klart nok - og afgjort kun en fordel!

14. august 2011 anmeld

Sådan opfatter jeg det også RMIR men det er endnu ikke ændret i regelsættet på PL, kun i Bundesligaen.

15. august 2011 anmeld

@ Jesper - Swush.com

Hvor er det logiske link mellem

"vi er "gået tilbage" til at handel lukker ved kampstart"

og

"da vi senere på efteråret vil sammenlægge disse i et netværk. Dette gøres for nemmere at kun tilbyde flere spil til eksisterende kunder vi har og gøre det nemmere at lande nye kunder da de kommer ind i et netværk med allerede mange aktive brugere og hold. Det vil også betyde at der kan komme flere af de smallere spil på Holdet.dk, da vi kan samle bruger og hold fra flere sites i netværket."

Det er vel ikke en forudsætning for at lægge netværk sammen, at handel lukker ved kampstart, eller hva'?

Og hvis det er for at koordinere reglerne i de enkelte netværk, så vil jeg da klart anbefale, at reglerne i de andre netværk ændres til "handel lukker en time før kampstart".

Det er vel også kun i CL, at reglen har en praktisk betydning, da alle andre ligaer gerne har en enkelt eller to kampe, som spilles tidligere end de resterende kampe, hvorved fordelen ved at se startopstillinger reduceres til en enkelt kamp.

Don KDon KNogen skal vist være glade for, at jeg har nedprioriteret suppen de sidste 6-8 ugerTop 10%Top 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Mistet UdmærkelseBronzebæger
15. august 2011 anmeld

Nej ... og nej!

Handel frem til kickoff bør selvfølgelig laves således at det sker til alle kampe, uanset at visse kampe starter tidligere! - Spillere som ER kommet i kamp låses således, men der holdes åben for ændringer for alle spillere som endnu ikke er nået til kickoff! - Simple as that!

15. august 2011 anmeld

Kan ikke siges mere tydeligt Michael.Men jeg er nu desværre ikke sikker på at det fremover bliver på den måde du så godt beskriver :o)))))

15. august 2011 anmeld

Skal vi nu til den igen?

Nå jamen så lad mig da lige komme med det samme argument igen. Hvis man skal kunne skifte op til hver kamp, vil os med familie og børn lige så godt kunne lade være med at spille med, eller bare droppe familie og venner naturligvis. En ting er at researche lørdag formiddag og se en kamp eller to i weekenden. Noget andet er at være bundet til pc'en hele weekenden. Duer ikke!

Henrik Otto Nielsen Henrik Otto Nielsen Forza, F.C. KØBENHAVNMand, 41 år8 ud af 10 - '01-'03-'04-'06-'07-'09-'10-'11Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Præmievinder
15. august 2011 anmeld

Utroligt hvor uenige to så gamle mænd kan blive....... @67-68

Vil dog give Den unge af jer RAT!!! Duer ikke at skulle sidde på vagt hver gang en kamp skal til at starte!!!!

John AndersenJohn AndersenNu ikke hænge sådan med hovedet, Jesus.... Op på hesten/korset igen :-)Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinder
15. august 2011 anmeld

Enig med den ældste - AKA John Andersen og Havet (Hemingway)

Morten SmedMorten SmedHvad koster 4 blå grønlændere egentlig, kan Hr. Møller ikke skrive en check?Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%
15. august 2011 anmeld

Tilslutter mig @ 68-70

Ps: Kaffe?

Don KDon KNogen skal vist være glade for, at jeg har nedprioriteret suppen de sidste 6-8 ugerTop 10%Top 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Mistet UdmærkelseBronzebæger
15. august 2011 anmeld

Tilslutter mig @ 66-72:o)

15. august 2011 anmeld

Tilslutter mig @72

Ps : Altervin ? (eller skal vi nøjes med en fadbamse?)

15. august 2011 anmeld

Tilslutter mig @66-73

Ps. Fadbamser:o)

15. august 2011 anmeld

Ja, sgu da ligemeget med de regler ... Lad os få nogle kringler!

15. august 2011 anmeld

Jeg tror bare at Swush vil teste serverne under maksimal belastning.

"Først skal vi lige have resten af Europa med på vognen. Og så skal vi have alle til at skifte ud de sidste 20 min op til kampstart". "Yes! Det må være den rigtige strategi"

Som det korrekt bliver nævnt, virker argumentet fra Swush noget tyndbenet, sammenholdt med tidligere tiders argumenter for at ændre deadline for spillerhandel til en time inden kick off.

Jeg tror mere på at det var en brøler, men for ikke at træde evt nye managers over tæerne ved at tilbageføre en masse handler, valgte man den blide løsning.

Selvmål af Swush efter min mening (assist: Swush).

15. august 2011 anmeld

Assist bortfalder pga. at målet vurderes som solomål...

TommiFalkTommiFalkTommi, RønneMand, 27 årSocialistisk royalist. Og kan vi så få noget ro!Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%GuldbægerPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%

« OB - Bundes Manager Efterår 2011 - VM lodtrækning »

Tilbage til forumoversigt