30. august 2010 anmeld

pokaler/emblemer/hall of fame point

en jeg kæmper med om håneretten, vandt golf runde 16. det er med stor glæde at han endnu ikke har fået emblemer , pokaler , eller andet. kan jeg håbe på at disse udmærkelser er pist væk. hvilket vil gøre hverdagen meget sjovere og mindre belastende.

Svar på indlæg

john hedelundjohn hedelundjohn, odenseså blev man morfar,hvilket da må legalisere at man tager en morfar,men ak det er der ikke tid til netop fordi man er blevet morfar, sukPræmievinderPræmievinderGuldpokalGuldbægerTop 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Sølvbæger

5 svar indtil nu

30. august 2010 anmeld

Øhm John...stiller du her et spørgsmål eller er det blot en konstatering? :-)
Kan se Brian Bakdal vandt runde 16 i golf. Er det ham du taler om? Opdateringen af HoF point er ofte meget forsinkede og det kan sagtens passe, at disse endnu ikke er "indsat" på kontoen.

Mvh

DK

Dan KnudsenDan KnudsenMand, 32 årSilence...
30. august 2010 anmeld

ja det er desværre ham grønærten der har noget tilgode, men jeg havde håbet at netop runde 16 var gået tabt, men det er ikke kun hof point jeg tænker på, der kommer desværre nok også pokal eller emblem som præmievinder, og lige nøjagtig de to ting er vores håneret. men sjovt at dette skulle være mit første indlæg i forum, nyder ellers og har stor fornøjelse af at læse diverse indlæg og komentarer. til slut vil jeg da gerne opfordre til at hvis der er nogle der er med i bundesligaen ved bild. zeitung at deltage i chikopuljen.

john hedelundjohn hedelundjohn, odenseså blev man morfar,hvilket da må legalisere at man tager en morfar,men ak det er der ikke tid til netop fordi man er blevet morfar, sukPræmievinderPræmievinderGuldpokalGuldbægerTop 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Sølvbæger
30. august 2010 anmeld

He he jamen så kommer der da helt sikkert et lille rødt emblem til ham på et tidspunkt :-)
Velkommen til forum John og god fornøjelse med det!

/DK

30. august 2010 anmeld

Og velkommen tilbage til GG. 23 timers fravær blev det til. YOU LOVE US!

30. august 2010 anmeld

Why?... Why??????

John AndersenJohn AndersenPyyyhhhh... Hvor er det varmt paa Filippinerne.... Hvordan er vejret i Danmark ? Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%

« Golf - Systemfejl?? - pokaler/emblemer/hall of fame point - Overraskelser i weekenden »

Tilbage til forumoversigt