26. juli 2010 anmeld

NFL

det ku' være fedt hvis der kom et nfl drømmeholdspil også

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere
allan bankovicallan bankovicallan, roskildeMand, 36 årSølvbægerTop 10%Top 10%

20 svar indtil nu

26. juli 2010 anmeld

Stemte: Svar 2

Med fare for, at svar 2 er nej, så stemmer jeg alligevel.

Det kunne være KÆMPESTORT med et NFL spil

Dan KnudsenDan KnudsenMand, 32 årSilence...
26. juli 2010 anmeld

Stemte: Svar 1

Kan ikke umiddelbart gennemskue forskellen på svar 1 og svar 2, men pyt, NFL er en fin idé.

Endnu bedre ville det være hvis vi kunne få fx. slutspillet i NHL, DEL (Tyskland) eller bedst af alt KHL (Rusland) !

Nok mest realistisk med NHL, dog :-)

Mener faktisk Swush (Holdet.dk) selv plantede idéen om et evt. fremtidigt NHL og NFL spil i tidernes morgen ?

Husker jeg mon rigtigt ? Det er en af de første tråde.

VH

26. juli 2010 anmeld

myfantasyleague.com

Har svært ved at se hvordan det kan gøres bedre, og tvivler på at holdet.dk ligger inde med pengene til at gøre et seriøst forsøg. Men ok måske findes der en niche med at lave et spil på dansk.

Det ku være rigtigt sjovt at lave en danskerliga, men så sku det gøres rigtigt med en 12-14 holds dynasty league. 45-53 mand rosters, formationer, kontrakter, IDPs og free agency.

Med andre ord, nerds only!

ZnåtskovlZnåtskovl
225
In Kazakhstan we have many hobbies: disco dancing, archery, rape, and table tennis.Top 10%
26. juli 2010 anmeld

@ 3

?????????????????????????-????????????

The artist formerly known as Morten Nielsen 4The artist formerly known as Morten Nielsen 4Joy to the world, The King is back!Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Mistet Udmærkelse
26. juli 2010 anmeld

Nej ... NFL er et tåbeligt spil og et udstyrstykke som på disse breddegrader kun matches af FCKs udebane dress!

27. juli 2010 anmeld

@ 4

Hvad ku du tænke dig at spørge om?

ZnåtskovlZnåtskovl
225
In Kazakhstan we have many hobbies: disco dancing, archery, rape, and table tennis.Top 10%
27. juli 2010 anmeld

Ja det kunne være for fedt med nfl manager... spillere har deres værdi og man får 50mil.

1 QB
2 RB
3 WR
1 TE
1 FLEX (RB/TE/WR)
1 DEFENCE-SPECIAL TEAM
1 KICKER

Michael VickMichael VickSteffen, Odense
920
New Jersey Devils = 2011 Stanley Cup Champions!!!!!!!!!!!!!!!!Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
28. juli 2010 anmeld

Det ville være kanon. NFL er på vej til at overhale fodbold, som efterhånden er blevet lidt af en gammelmands/fulderiks-spo-rtsgren.

MEN man skal lave et spil der adskiller sig fra de fantasiligaer vi ser hos ESPN og Yahoo!. For de er så gode at man ikke ville kunne nå det niveau. Så det skal ikke laves som liga, som nogle foreslår, men i stedet lidt i stil med de eksisterende spil.

Men NFL er fremtiden. Ingen tvivl om det.

28. juli 2010 anmeld

Yahoo?? Du er vist ikke så alvidende når det kommer til stykket - ROFL

"Stille" hold fremfor draft? *GAB*

ZnåtskovlZnåtskovl
225
28. juli 2010 anmeld

Jeg synes at man skulle stille sit hold, ligesom man gør i resten af holdet.dk's managerspil...

Hvis man gerne vil drafte sine hold, er der jo utalige af fantasy hjemmesider der kører med det...

Hvis man skulle drafte her, kunne man umugligt have en overall konkurence med fx 3.000 deltager.. for hvis alle deltager havde draftet og ikke stillet deres hold med en kapital til rådighed, ville draften nemt kunne blive misbrugt...

Michael VickMichael VickSteffen, Odense
920
New Jersey Devils = 2011 Stanley Cup Champions!!!!!!!!!!!!!!!!Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
28. juli 2010 anmeld

HELT enig med @10
Znåtskovl: det skal/kan ikke blive et fuldt realistisk fantasyspil. Som Vick siger har et sådant spil et ALT for snævert publikum!!
Synes faktisk godt om forslaget i @7

28. juli 2010 anmeld

@11

Glem alt om holdet.dk, det vi burde gøre var at samle 12-14 interesserede og lave en danskerliga på MFL.

@10

VOV *jagter sin egen hale*. Det går vist lidt for stærkt for dig det her hva lille ven?

ZnåtskovlZnåtskovl
225
30. juli 2010 anmeld

@Snotskovl

En danskerliga. Dem er der da så mange af i forvejen at vi ikke har brug for endnu en. De fleste af os har da sikkert spillet i danskerligaer de sidste 5-10 år.

Jeg tror dem der skriver her har spillet fantasy-NFL i 10 år og allerede har 3-5 faste ligaer som de er med i år efter år. Derfor mener jeg at Holdet.dk bør satse på en anden model. Ellers kan de ikke konkurrere, da de ikke kan nå det niveau som andre sites har.

Efter min mening er Yahoo! faktisk den bedste udbyder. Men det er nok smag og behag. Nfl.com og myfantasyleague er ringe. ESPN kan godt være med, men deres interface trænger til lidt arbejde.

31. juli 2010 anmeld

MFL kan tilpasses til at se ud præcis som man vil ha det og det understøtter ethvert format, så aner ikke hvad du taler om...

?Det er åbenbart kun mig der udelukkende spiller med hjernedøde amerikanere så?

ZnåtskovlZnåtskovl
225
31. juli 2010 anmeld

Jeg tror det er gået op for de fleste at du ikke aner hvad folk snakker om....

ALLE fantasysites kan tilpasses præcis som man vil have det. Sådan er det i hvert fald blevet inden for de sidste 2-3 år. Så det er brugervenligheden, opdateringerne og de tilhørende muligheder der egentlig gør forskellen. og der skraber MFL bunden i forhold til de andre

Det er sikkert kun dig der spiller med amerikanere. Jeg holdt op for 4-5 år siden, da man ofte endte i en tilfældig liga med nogen der bare havde sat et gratis hold op så holdt op med at sætte hold halvvejs gennem sæsonen.

31. juli 2010 anmeld

Må tilstå, at NFL rager mig en høstblomst, men det kan da godt være at det har en chance?

Så vidt jeg ved bliver det sendt på Zulu, som vel også er under Swush' mediepartner?
Det kræver jo alligevel noget ekspertise at lave sådan et spil, og noget målrettet eksponering, men det er vel en sportsgren som er i medvind?

Hvis man skulle prøve et nyt spil, så var det måske NFL?

MominhoMominho
355
Hvad gør man når man ikke kan finde en erstatning for Paul Scholes? Man får da bare manden til at tage en tørn til. Det er da en genial løsning!Top 10%
31. juli 2010 anmeld

Nej Zulu har intet med NFL at gøre.

31. juli 2010 anmeld

@15

EPIC FAIL

ZnåtskovlZnåtskovl
225
01. august 2010 anmeld

@16

Fordelen ved NFL er at den gennemsnitlige fan er en yngre person, der går op i detaljer og statistikker, som NFL jo er spækket med, og som virkelig brænder for sporten. Hvis du sammenligner med f.eks. håndbold(og til dels fodbold), så er den gennemsnitlige fan jo en midaldrende dame(M/K), som synes håndbold er hyggelig og som kan lide det som tidsfordriv. Med andre ord ville du hurtigt kunne få et stort følge til sådan et managerspil, hvor det er en mindre andel af de Håndboldinteresserede der gider gå op i managerspil(medmindre de er gratis).

Og så må man jo ikke glemme hvorfor vi sidder og spiller drømmetour og drømmesuperliga hér. Det gør vi jo fordi nogen så de Fantasyspil de har kørt i årevis i USA(Football og Baseball startede det med) og overført den geniale idé til Danmark.

16. august 2010 anmeld

Jeg stemmer ja, uanset om det er svar 1 eller 2. :)

For hvorfor have alle de fodbold spil (superliga, premier league, la primera division), når de bare ligner hinanden.
Så hellere noget nyt og anderledes, ligesom formel 1 og golf, selvom jeg nu aldrig har prøvet golf

Joachim86Joachim86
10
Kommer der et NFL managerspil?
Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

« F1 opdatering? - NFL - Golfturnering - Vivendi Cup »

Tilbage til forumoversigt